Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että keksisin ihan koko ajan keinoja ansaita rahaa

Vierailija
29.06.2015 |

Ihmettelen kovasti kun porukka valittaa rauhattomuutta ja köyhyyttä, kyn itse taas tunnun keksivän lähestulkoon koko ajan keinoja ansaita rahaa. Yrittäjäluonteen vika kenties, mutta tuntuu että onko ihmiset oikeasti niin lamaantuneita ja ideattomia etteivät itse keksi samoja. Ja en ole itsekään mikään miljonääri vaan aivan keskituloinen hetkellisestä tilintyhjenrmisestä kärsivä itsekin, mutta tavalla tai toisella onnistun aina kehittelemään idean jolla takoa lisää rahaa. Eli ylös sohvalta, silmät auki ja vähän kekseliäisyyttä peliin, tässä maailmassa pystyisi ihan mihin vaan!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heitäpä vaikka pari uutta esimerkkiä tähän, niin katsotaan kuinka ah-niin innovatiivista onkaan. 

Vierailija
2/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli myyt tavaroitanne pois ja keräät vähän pulloja, kuinka omaperäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kai niitä nyt kerro niinkun varmaan arvasitkin, koska itse hyvin niillä tienaan ja muutama on vielä varalla jos tarvitsee lisätuloja. Kaikkea ei tosin ehdi edes itse toteuttaa. Ja pointti: parhaat ja tuottavat ideat ei aina ole innovatiivisia, vaan niitä jotka osuvat ihmisten tarpeeseen. Eli silmät auki. Se rahasampo voi olla hyvinkin tavallinen asia, jota vaan moni tarvitsee. -Ap

Vierailija
4/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:40"]No en kai niitä nyt kerro niinkun varmaan arvasitkin, koska itse hyvin niillä tienaan ja muutama on vielä varalla jos tarvitsee lisätuloja. Kaikkea ei tosin ehdi edes itse toteuttaa. Ja pointti: parhaat ja tuottavat ideat ei aina ole innovatiivisia, vaan niitä jotka osuvat ihmisten tarpeeseen. Eli silmät auki. Se rahasampo voi olla hyvinkin tavallinen asia, jota vaan moni tarvitsee. -Ap
[/quote]

Niin eli kunhan louskutat. Keksit jatkuvasti uusia muttet voi yhtä esimerkkiä antaa.. Joojoo

Vierailija
5/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarkoitus ollutkaan tässä ryhtyä muita samaan kannustamaan vaan ihmettelen kovasti, miten on edes työttömyyttä tai tekemisen puutetta, saati rahan kun keinoja ansaita ihan oikeasti olis niin monia! Ihmettelen, kun itse saattaa hyvinkin tehdä myyntiä satasilla - tuhansilla omien töiden päälle. -Ap

Vierailija
6/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yrittää, ei se onnistu kuitenkaan ja joutuu vain hankaluuksiin byrokratian kanssa. 

Vierailija
7/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siitä vaan palkkaamaan ihmisiä toteuttamaan niitä sun ideoita sitten, tai vaikka järjestät ihmisille töitä ja veloitat 100e jokaisesta järjestetystä työpaikasta -> 500 000 työtöntä tienaisit 50 000 000e. Kumma ettei kukaan ala järjestää niille työttömille töitä, vaikka kaikki sanoo että töitä saa niin helpolla, vois tienata siinä ohessa 50 miljoonaa itsekin.

Vierailija
8/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:45"]Eipä tarkoitus ollutkaan tässä ryhtyä muita samaan kannustamaan vaan ihmettelen kovasti, miten on edes työttömyyttä tai tekemisen puutetta, saati rahan kun keinoja ansaita ihan oikeasti olis niin monia! Ihmettelen, kun itse saattaa hyvinkin tehdä myyntiä satasilla - tuhansilla omien töiden päälle. -Ap
[/quote]

No perusta ihmeessä yritys ja ala valmentamaan ihmisiä jos niin hyvä siinä olet.

Vierailija
9/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:47"]No siitä vaan palkkaamaan ihmisiä toteuttamaan niitä sun ideoita sitten, tai vaikka järjestät ihmisille töitä ja veloitat 100e jokaisesta järjestetystä työpaikasta -> 500 000 työtöntä tienaisit 50 000 000e. Kumma ettei kukaan ala järjestää niille työttömille töitä, vaikka kaikki sanoo että töitä saa niin helpolla, vois tienata siinä ohessa 50 miljoonaa itsekin.
[/quote]
Itse asiassa aika loistava idea! -Ap

Vierailija
10/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:45"]Eipä tarkoitus ollutkaan tässä ryhtyä muita samaan kannustamaan vaan ihmettelen kovasti, miten on edes työttömyyttä tai tekemisen puutetta, saati rahan kun keinoja ansaita ihan oikeasti olis niin monia! Ihmettelen, kun itse saattaa hyvinkin tehdä myyntiä satasilla - tuhansilla omien töiden päälle. -Ap
[/quote]

No perusta ihmeessä yritys ja ala valmentamaan ihmisiä jos niin hyvä siinä olet.
[/quote]
Yritys löytyy jo. Valmennusta ei vielä ole, mutta täytyypä harkita. -Ap

Vierailija
11/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:45"]Eipä tarkoitus ollutkaan tässä ryhtyä muita samaan kannustamaan vaan ihmettelen kovasti, miten on edes työttömyyttä tai tekemisen puutetta, saati rahan kun keinoja ansaita ihan oikeasti olis niin monia! Ihmettelen, kun itse saattaa hyvinkin tehdä myyntiä satasilla - tuhansilla omien töiden päälle. -Ap [/quote] No perusta ihmeessä yritys ja ala valmentamaan ihmisiä jos niin hyvä siinä olet. [/quote] Yritys löytyy jo. Valmennusta ei vielä ole, mutta täytyypä harkita. -Ap

[/quote]

Hah. Just, eli oot täältä saanut jo kaksi uutta ideaa jota et ole itse keksinyt. 

On mullakin yritys ja pärjään kivasti, mutten todellakaan ole niin tyhmä että uskoisin että jokainen siihen pystyy saatika että kaikilla on samat mahdollisuudet lisätienesteihin. Vaikuttaa sekin asuuko maalla vai kaupungissa aika radikaalisti. 

Vierailija
12/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt jotakin muovikippoja tai kynttilöitä?

Vierailija
13/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama idiootti avaa näitä höpötyksiään päivittäin, juuri tällaisten harhaisten opportunistien takia on oikea tekeminen ja arvon oikea nostattaminen turhaa. Emme tarvitse rahaa vaan toimivan ympäristön jonka nämä oikeistolaiset ahneuksissaan tuhoavat. Hienoa että tunnet ympäristösi omaksesi, minä ja monet muut emme. Kaipaamme elämäämme konkretiaa ja pärjääämistä taidoillamme emme rahaa rahan takia.

Vierailija
14/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:45"]Eipä tarkoitus ollutkaan tässä ryhtyä muita samaan kannustamaan vaan ihmettelen kovasti, miten on edes työttömyyttä tai tekemisen puutetta, saati rahan kun keinoja ansaita ihan oikeasti olis niin monia! Ihmettelen, kun itse saattaa hyvinkin tehdä myyntiä satasilla - tuhansilla omien töiden päälle. -Ap [/quote] No perusta ihmeessä yritys ja ala valmentamaan ihmisiä jos niin hyvä siinä olet. [/quote] Yritys löytyy jo. Valmennusta ei vielä ole, mutta täytyypä harkita. -Ap

[/quote]

Hah. Just, eli oot täältä saanut jo kaksi uutta ideaa jota et ole itse keksinyt. 

On mullakin yritys ja pärjään kivasti, mutten todellakaan ole niin tyhmä että uskoisin että jokainen siihen pystyy saatika että kaikilla on samat mahdollisuudet lisätienesteihin. Vaikuttaa sekin asuuko maalla vai kaupungissa aika radikaalisti. 
[/quote]
Totta. Ei kaikista todellakaan ole yrittäjäksi, mutta harmittavaa ettei useampi lähde edes kokeilemaan ja toteuttamaan tapoja tienata enemmän jos kerran oma rahatilanne ahdistaa !!!

Vierailija
15/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:58"]Myyt jotakin muovikippoja tai kynttilöitä?
[/quote]

En myy, enemmänkin verkossa tapahtuvaa myyntiä, konsultointia, vuokraustoimintaa. Elämän osa-alueilla jotka ovat pinnalla nyt.

Vierailija
16/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:49"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:45"]Eipä tarkoitus ollutkaan tässä ryhtyä muita samaan kannustamaan vaan ihmettelen kovasti, miten on edes työttömyyttä tai tekemisen puutetta, saati rahan kun keinoja ansaita ihan oikeasti olis niin monia! Ihmettelen, kun itse saattaa hyvinkin tehdä myyntiä satasilla - tuhansilla omien töiden päälle. -Ap [/quote] No perusta ihmeessä yritys ja ala valmentamaan ihmisiä jos niin hyvä siinä olet. [/quote] Yritys löytyy jo. Valmennusta ei vielä ole, mutta täytyypä harkita. -Ap [/quote] Hah. Just, eli oot täältä saanut jo kaksi uutta ideaa jota et ole itse keksinyt.  On mullakin yritys ja pärjään kivasti, mutten todellakaan ole niin tyhmä että uskoisin että jokainen siihen pystyy saatika että kaikilla on samat mahdollisuudet lisätienesteihin. Vaikuttaa sekin asuuko maalla vai kaupungissa aika radikaalisti.  [/quote] Totta. Ei kaikista todellakaan ole yrittäjäksi, mutta harmittavaa ettei useampi lähde edes kokeilemaan ja toteuttamaan tapoja tienata enemmän jos kerran oma rahatilanne ahdistaa !!!

[/quote]

Niin, mutta niitä keinoja voisi tänne sitten postata.

Kaikki tietää marjastamisen, sienestämisen, pullojen keräämisen, kotoa turhan tavaran myynnin, kirppistelyn jne. Kaikilla ei ole mahdollisuutta näitäkään tehdä, eikä kaikille näitä hommia riittäisikään.

Yrittäjyys on Suomessa melkoisen perseestä. Se on hyppy tuntemattomaan, olet ihan omillasi eikä kukaan tue.  Joten en ihmettele ettei monikaan siihen lähde.

Vierailija
17/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 12:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 11:58"]Myyt jotakin muovikippoja tai kynttilöitä? [/quote] En myy, enemmänkin verkossa tapahtuvaa myyntiä, konsultointia, vuokraustoimintaa. Elämän osa-alueilla jotka ovat pinnalla nyt.

[/quote]

Pitää olla alunperinkin omaisuutta, että jotain voi edes vuokrata. 

Vierailija
18/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa mieleen pitkä ktju, jonka aloittaja ihmetteli vilpittömästi, miksi työttömät eivät pane firmaa pystyyn, tee muutamia täysin uudenlaisia keksintöjä ja ryhdy tahkoamaan niillä rahaa.

Kun tyypiltä kysyi tarkennuksia, vastaus kaikkeen oli se, että pitää tehdä sellaisia keksintöjä, joita kukaan ei ole vielä edes ajatellut. Lopputulema oli se, että aloittaja poistui ovia paiskoen ja kirosi ihmisiä, jotka eivät ottaneet häntä tosissaan eivätkä typeryyttään osanneet tehdä loistokeksintöjä.

Vierailija
19/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yrittäminen on Suomessa tosi helppoa. Täytettäviä lappuja ei ole kovin monta, lupia ei tarvitse hakea juuri ollenkaan, ja yrittäjän lakisääteinen työttömyysturva tuo turvallisuutta, joka alentaa kynnystä ryhtyä yrittäjäksi. Ja sitten kun yritys kasvaa niin työntekijän palkkaaminen on halpaa ja helppoa. Työttömänkin on helppo ryhtyä yrittäjäksi tai freelanceriksi, eikö se olekin kivaa saada vähän ekstraa työttömyystuen päälle? Tai opiskelijakin voi helposti tehtailla vaikka sen tonnin kuussa opiskelujen ohella, vaihtelevatkin tulot sopivat hyvin lisätuloksi opintotuen oheen.

Vierailija
20/53 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyramidihuij... anteeksi verkostomarkkinoinnista taidat puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme