Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen niin stressaantunut että heräsin jo neljältä

Vierailija
29.06.2015 |

Enkä oo saanu oikeen nukuttua sen jälkeen!
Nyt nousin ylös ja oon umpiväsynyt.
Pitäis jaksaa raivata kämppää..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo helvetin kuu. On tulossa täyskuu!
Oon todella väsynyt.
Jääpä hommat tekemättä taas.

Vierailija
2/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että miten tuttua. Arvaa vaan mitä se tekee jatkuessaan vuosia. MInä ainakin olen lihonut 25 kiloa, lakannut huolehtimasta ulkonäöstäni. En jaksa ylläpitää ihmisssuhteita, soitella kenenllekään. En kehtaa kutsua ketään kyläänkään, kun en jaksa siivota enää kunnolla.

Kaikki lisästressi tuntuu fyysisesti kipuna ja mieli on usein ihan lohduton tai sitten yhdentekevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa, mä heräsin jo kolmelta. Yleensä herään kahden ja neljän välillä, hyvin harvoin saan unen päästi kiinni uudestaan, tänään torkahdin kuitenkin ja heräsinkin sitten vasta puoli seitsemältä.

Vierailija
4/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa "mukava" kuulla etten ole yksin tämän asian kanssa. Olen viimeisen vuoden nukkunut 4-5h yössä. Melatoniini ei auta, vahvempia en haluaisi jatkuvaan käyttöön. Alkaa olla aika sumuinen olo ja kaikki jaksaminen on nolla. Varmasti lihoisin jos jaksaisin laittaa ruokaa ja syödä.

Vierailija
5/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti nukun hyvin. Ja kun olin äskettäin maalla, nukuin tosi pitkään!
Miksi täällä kaupungissa on tää ongelma?
No tää stressikin tekee sen.
Ap

Vierailija
6/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene lääkäriin? Kyse voi olla yleistyneestä ahdistushäiriöstä. Siihen on tehokkaat lääkkeet. Minulla oli samat oireet, sain SSRI-lääkityksen ja nyt olen tosi hyvässä kunnossa, nukun hyvin, pystyn olemaan onnellinen, pikkuasiat eivät stressaa. Turha kärsiä, jos apua on saatavilla. 

Vierailija
7/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:30"]Miksi et mene lääkäriin? Kyse voi olla yleistyneestä ahdistushäiriöstä. Siihen on tehokkaat lääkkeet. Minulla oli samat oireet, sain SSRI-lääkityksen ja nyt olen tosi hyvässä kunnossa, nukun hyvin, pystyn olemaan onnellinen, pikkuasiat eivät stressaa. Turha kärsiä, jos apua on saatavilla. 
[/quote]

En nyt yhden yön takia vielä mene.
Nyt on uninen olo. Odotan jos menisin päivällä unille vielä.

Vierailija
8/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:30"]Miksi et mene lääkäriin? Kyse voi olla yleistyneestä ahdistushäiriöstä. Siihen on tehokkaat lääkkeet. Minulla oli samat oireet, sain SSRI-lääkityksen ja nyt olen tosi hyvässä kunnossa, nukun hyvin, pystyn olemaan onnellinen, pikkuasiat eivät stressaa. Turha kärsiä, jos apua on saatavilla.  [/quote] En nyt yhden yön takia vielä mene. Nyt on uninen olo. Odotan jos menisin päivällä unille vielä.

[/quote]

Jaa luulin että kirjoitit nukkuneesi vuoden ajan 4-5 tuntia yössä.

Vierailija
9/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:32"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 09:30"]Miksi et mene lääkäriin? Kyse voi olla yleistyneestä ahdistushäiriöstä. Siihen on tehokkaat lääkkeet. Minulla oli samat oireet, sain SSRI-lääkityksen ja nyt olen tosi hyvässä kunnossa, nukun hyvin, pystyn olemaan onnellinen, pikkuasiat eivät stressaa. Turha kärsiä, jos apua on saatavilla.  [/quote] En nyt yhden yön takia vielä mene. Nyt on uninen olo. Odotan jos menisin päivällä unille vielä.

[/quote]

Jaa luulin että kirjoitit nukkuneesi vuoden ajan 4-5 tuntia yössä.
[/quote]

Niin. Se oiskin toista!

Vierailija
10/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, heräsin jo neljältä stressaantuneena. Järkyttävän tummat silmänaluset! Onneksi tänään voi ulkona piiloutua aurinkolasien taakse.

Vierailija
11/11 |
29.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika joskus työsressin vuoksi. Se on kauheaa ja ainoa keino oli saada riittävän pitkä katkos työhön. Toivottavasti selviän syksyllä ilman turhaa stressiä. Aiemmin en ole hakenut sairauslomaa vaan otin pidemmän virkavapaan. Nyt aioin heti mennä lääkäriin, jos alan oireilemaan. Työni on erittäin stressaavaa eikä sitä paranna perfektionismi (minulla se liittyy lähinnä työhön). Heräilin n. 3-4 aikaan ja aloin tekemään töitä. kahdeksalta työpaikalle jo yhden työpäivän tehneenä. Miten oppisin suhtautumaan työhön toisella tavalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi