NAISET: Minkä maalaiset miehet komeimpia?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:58"]Komeimmat miehet mitä olen nähnyt ovat olleet brittejä. Tosin myös ne rumimmat mitä olen nähnyt ovat olleet brittejä myös. Ennen olisin sanonut, että suomalaiset miehet ovat komeimpia ja parhaita, mutta mieli on matkan varrella muuttunut. Enää ei suomimies kelpaa mulle.
[/quote]
Joo täytyy myöntää komeuden ja luonteen puolesta parhaimmat miehet on brittejä. Ovat kohteliaita, rentoja, huumorintajuisia ja se aksentti ❤
Briteillähän on maailman huonoin maine känniörvellyksessä ja riidanhaastajina. Sen mitä olen matkustellut niin tuo maine ei valitettavasti ole täysin tuulesta temmattu.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:32"]Briteillähän on maailman huonoin maine känniörvellyksessä ja riidanhaastajina. Sen mitä olen matkustellut niin tuo maine ei valitettavasti ole täysin tuulesta temmattu.
[/quote]
Kai se riippuu missä porukoissa liikkuu
Venäläiset, vauva on puoliksi venäläinen ;)
Kun kysytään naisilta komeinta niin joku suomalainen lassukka käy haukkumassa kaikki annetut äänet muille kuin suomalaisille? Jos tyytyisit vain alapeukuttamaan... :D
Suomalaisista miehistä enemmistö on niin rumia, että kun vastaan tulee yksi komea (tai kaunis) niin se oikein loistaa sieltä keskeltä.
Kaakkois-aasialaiset