NAISET: Minkä maalaiset miehet komeimpia?
Kommentit (28)
Ei voi sanoa, koska ei kaikki saman maan miehet näytä samalta... osa on järkyttäviä, osa komeita. Näin kaikkialla.
Silmä lepää siinä miehessä joka ei ole erityisen nationalistinen. Ei väliä alkuperällä.
Espanjalaiset. Heillä on sellaiset tummat tähtisilmät ja ihanat tummat ripset. :)
Nyt pistit kyllä pahan. Jokaiseen kansaan kun mahtuu vaikka minkä näköistä veikkosta. Mennään siis varmalla vastauksella eli kansa jonka miespuoleiset edustajat useimmiten pitävät ulkonäöstään keskivertoa parempaa huolta: japanilaiset.
Komeimmat miehet mitä olen nähnyt ovat olleet brittejä. Tosin myös ne rumimmat mitä olen nähnyt ovat olleet brittejä myös. Ennen olisin sanonut, että suomalaiset miehet ovat komeimpia ja parhaita, mutta mieli on matkan varrella muuttunut. Enää ei suomimies kelpaa mulle.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 02:14"]Itä-Aasialaiset.
[/quote]
Sama
Komeimmat tietämäni suomalaismiehet on nuoria miehiä, jotka geneettisesti syntyisin Turkista/Etelä-Euroopasta, mutta käytännössä kasvaneet taaperosta lähtien SUomessa. Eli suomalaisuus näkyy vahvempipiirteisen geneettisen perimän lisäksi ulkonäössä. Eli juuri näyttävämmät piirteet, urheilullisia, joissa silmä lepää.
Suomisuomalaisista löytyy länsirannikon lähistöltä viikinkimäisiä, vaaleita komeita miehiä. Muuten taso on...noh melko matala. Tosin väitttäisin, että suurelta osin tämä johtuu huonoista elämäntavoista. Vai tietääkö joku tavoitteelisesti ja kovaa urheilevaa, suht vähän alkoholia ja muita päihteitä käyttävää miestä, joka ei ole Suomen mittapuulla hyvännnäköinen?