Olenko ainoa jota karmii Darwin-awardsien idea?
Siis jaetaan ivallisia palkintoja ihmisille, jotka ovat tapattaneet itsensä mahdollisimman tyhmällä tavalla. Ymmärrän taholtaan, että ihan hauska idea, mutta kun kuvittelen sivustolla (www.darwinawards.com) kuvailtuja tapahtumia, minua alkaa jotenkin ahdistaa ajatus, että joku on menettänyt henkensä mahdollisesti hyvin kivuliaalla tavalla ja kaikki kokoontuvat piirissä nauramaan ja ivaamaan jonkun menehtymistä.
Kommentit (25)
Jos minä kuolen kivuliaasti omaa tyhmyyttäni, niin saa ja pitääkin ivata. Aika perkeleen tyhmästi saa kuolla, että saa tuollaisen palkinnon.
Lähinnä mietin miltä omaisista tuntuu että oma (imbesilli) läheinen on yleisen pilkan kohteena kuoltuaan. Ap
Ihan Oikein nauraa jos tyhmyyteen kuolee.
Minkä sille ihminen voi jos on tyhmä syntyjään tai vaikka hetkellisesti?
Tuollainen ivaaminen ja nauraminen on niin alhaista ettei sitä kukaan järkevä, älykäs tai tasapainoinen harrasta ollenkaan.
Itse ainakin pelastaisin palavasta talosta tai uppoavasta laivasta mieluummin sellaisen henkilön joka ei ivaa ja naura toisen kuolemalle, kuin tuollaiset kenen mielestä on oikein nauraa toisen tyhmyydelle.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 01:48"]
Olet. Olet kaikista näistä biljoonista ihmisistä ainoa koska olet erityinen lumihiutale
[/quote] Miljardeista. Kannattaa välillä kuunnella, niillä ala-asteenkin opettajilla on välillä ihan oikeaa tietoa jaettavana. Ap