Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yksin asuvat miehet pärjäävät, kun ei ole naista kertomassa, mistä tavarat löytyy?

Vierailija
15.02.2022 |

Mun mies ei esim tiennyt, missä meillä on taskulamppu. Ja eilen sanoi, että pitää muistaa ostaa silliä ja ihmeissäni menin jääkaapille ja sillipurkki oli eturivissä silmien korkeudella. Ja näitä siis tapahtuu päivittäin. Exä oli samanlainen.

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä, naisesta on apua kaupassa. Aina jää jotain ostamatta.

mies54v

Vierailija
22/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että teillä sokea taluttaa rampaa ei tarkoita, että asiasta voisi mitään yleisiä päätelmiä tehdä miehistä tai onneksi naisistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies laittaa tavarat loogisesti.

Naisilla on tapana liikutella miestenkin tavaroita ties minne. Siksi pitää kysyä minne on laittanut.

Onko loogisuutta se, että tavarat on esillä pitkin tasoja ja piilottamista se, että ne ovat kaapissa?

Vierailija
24/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei olisi koskaan hukassa, jos nainen ei niitä siirtele omituisiin ja vääriin paiikoihin.

t. Mies

Vierailija
25/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella miltä mieheni sinkkukämpässä näytti ennen meidän seurustelua, niin tarvittavaa tavaraa ei ole erityisen paljon ja ne on suurimmaksi osaksi kätevästi näkyvillä juuri siinä missä niitä tarvitaan.

Vierailija
26/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puusilmä

Vierailija
27/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies on se joka kuljettelee tavaroita ympäriinsä eikä muista mihin ne jätti.

Vierailija
28/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asun yksin ei ole naista hukkaamassa tavaroita.

Jokaiselle tavaralle on oma paikkansa koriste-esineitä ja rojua on niin hillitysti että silmäyksellä huoneessa näkee tavarat. 

Koriste-esineet on kokolasi vitriinissä 1 per hylly joten tasoilla on kolme esinettä korkeintaan jos siihen laskee puhelimen tai avaimet näkyy heti, mutta avaimet on aina avain naulakossa ja puhelin samalla tasolla samassa kohtaa.

Naulakossa joko kesä tai talvi takki, hattu, kaulahuivi ja talvi tai kesä kengät 1 pari. Ei sinnekään mitään huku

Vierailija
29/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä teillä on se taskulamppu?

Toinen sähkökaapissa ja toinen kodinhoitohuoneessa, samassa kaapissa kuin työkalut, patterit ja muu sälä.

Mikä on sähkökaappi?

Vierailija
30/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään ei olisi koskaan hukassa, jos nainen ei niitä siirtele omituisiin ja vääriin paiikoihin.

t. Mies

Esim sillipurkki löytyisi paremmin, jos se olisi siellä takana, eikä omituisesti edessä?

Vierailija
31/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies: "Mistä löytyy [X]?"

Nainen: "Sieltä mihin sen viimeksi laitoit."

Ei ongelmaa.

Vierailija
32/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tavaroiden paikat muistaa kun itse on ne sinne asettanut.

Ei oma vaimoni ainakaan muista. Usein olen pelastanut jotain työkalujen osia roskista, koska jos vaimo ei tiedä mikä joku tavara on, se on turha ja sen voi hävittää. Mitään hajua hänellä ei ole jälkikäteen että minne on mitäkin piilotellut. Eihän suurin osa naisista kykene pitämään järjestyksessä edes omaa käsilaukkuaan. Naisilla omituinen tapa ajatella, että järjestys on sitä ettei mitään tavaroita ole näkyvillä, vaan kaikki kaapit ja laatikot on survottu täyteen sekaisin kaikenlaisia tavaroita.

Vierailija
33/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä teillä on se taskulamppu?

Toinen sähkökaapissa ja toinen kodinhoitohuoneessa, samassa kaapissa kuin työkalut, patterit ja muu sälä.

Mikä on sähkökaappi?

Eteisessä se seinäkaappi, jossa on sulakkeet.

Vierailija
34/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on kaikki aina siinä kätevästi esillä, kun mitään ei osata siivota kaappiin?

Vierailija
35/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kyllä löytää tavarat, kun ne on siellä missä niitä aina säilytetään. Sen jälkeen niitä ei löydykään, kun mies ei palauta niitä sinne, mistä ne otti ellen minä heti muistuta. Viimeksi mies lainasi minun mittanauhaa ja kun menin katsomaan, palauttiko mies sen paikalleen, niin eipä ollut. Jos en heti muistuta tai tarkista, niin jonnekin ne minunkin tavarat häviää. Miehen omat tavarat ei minua kiinnosta, ostaa sitten uusia kadonneiden tilalle.

Vierailija
36/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Mies

Esim sillipurkki löytyisi paremmin, jos se olisi siellä takana, eikä omituisesti edessä?

Jos on tottunut siihen että sillipurkki on omalla paikallaan, sen löytää helpoimmin juuri siitä. Jos sitä etsii alimmalta hyllyltä takaa, ei ehkä oivalla että se onkin laitettu ylimmälle hyllylle eteen.

Vierailija
37/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavarat löytyy hyvin, kun ei ole naista, joka piilottaa ne erikoisiin paikkoihin.

No tämä!

Meillä kyllä mieskin välillä piilottelee tavaroita outoihin paikkoihin, jolloin en löydä itse. Tietenkin jos niihin törmään "väärässä paikassa" silloin kun en niitä tarvitse siirrän vaivihkaa "oikeaan" paikkaa ja sitten mies taas on täysin hukassa 😀

Vierailija
38/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ja poika on vakuuttuneita, että piilotan tavaroita ja sitten kun eivät huomaa laitan ne vaikka keskelle pöytää.

Todella usein etsivät jotain vaikka autotallista, jonne minulla ei ole edes avainta, eivät löydä. Minä tulen katsomaan ja osoitan tavaran sormella, 70% ajasta omalta paikaltaan. Vaikka kolmannes tavaroista on hujanhajan, niin luulisi sen poran löytävän isosta laatikosta, jossa lukee PORA.

Ilmeisesti naisilla on keskimäärin tarkempi silmä tavaroille, kun ne ovat missä sattuu.. Mies näkee kasoja, nainen yksittäisiä tavaroita. Mutta en uskonut sen olevan näin ilmiselvää, ainakin meillä.

Vierailija
39/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä, naisesta on apua kaupassa. Aina jää jotain ostamatta.

mies54v

Näin menee ostoksilla käynti

https://preview.redd.it/3h5d0a2qa7v01.jpg?width=960&crop=smart&auto=web…

Vierailija
40/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on kaikki aina siinä kätevästi esillä, kun mitään ei osata siivota kaappiin?

Miksi joku jatkuvasti tarvittava pitäisi siivota kaappiin? Siksikö, että tasolle mahtuisi joku kaunis sisustusesine?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän