Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet suuttuvat hirveästi siitä, että olen lesbo?

Vierailija
15.02.2022 |

Miksi miehet suuttuvat siitä etten ole heistä seksuaalisessa mielessä kiinnostunut? Olen mielestäni ihan ystävällisesti sanonut minua lähestyneille miehille, että olen kiinnostunut vain naisista, mutta vastaukseksi olen saanut uskomattoman törkeää tekstiä. Minulle on jopa huudettu ja raivottu siitä, että olen "tuhlausta" ja väitetty etten voi tykätä naisista koska en näytä siltä???
Uskaltaako enää olla ystävällinen? Pitäisikö vain käskeä suoraan painumaan helv**ttiin jos joku mies edes yrittää jutella? Vai jätänkö vaan vastaamatta?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hermostu nyt äläkä silloin, kun sinua lähestytään. Ole sinä konfliktitilanteessa se aikuinen osapuoli.

Minä en ole lesbo, mutta "torjuntatilanteessa" olen kyllä saanut kuulla olevani sellainen. Logiikka tuossa on kieltämättä ihan omanlaisensa.

Vierailija
2/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät kykene käsittelemään torjuntaa, johtui se mistä tahansa. Oman turvallisuutesi takia on parasta että välttelet kaikkea kanssakäymistä miesten kanssa. Jos joku mies tulee puhumaan sinulle, käänny ja lähde kävelemään poispäin, valitse kaupassa naismyyjä, mene vain naispuoliselle kampaajalle, ota vain naisen ajama taksi jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että tuo täysin sama ilmiö löytyy myös transnaisista, olen nähnyt jopa lesboihin kohdistuvia ra/i/skaus- ja tap/pouhkauksia jos lesbo kehtaa sanoa ettei naiskiki kiinnosta. Transmiehet taas eivät ole näin aggressiivisia saadessaan homoilta torjunnan mutta haukkuvat kyllä faggoteiksi ja uikuttavat pitkin nettiä.

Erikoista että täysin samalla tavalla käyttäytyy miehet kuin transnaiset, tosin en ole kuullut että naiset juuri kilaroisi saadessaan pakit homolta.

Epäilyttää koko transilmiö tätä taustaa varten, ei ihan vaikuta siltä että mitään naisaivoja, naissieluja tms on olemassa kun käyttäytyvät 99% kuin muutkin miehet.

Vierailija
4/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu vieraille aikuisille miehille, jätä vastaamatta ja siirry pois jos voit. Kaikki naiset tietävät kyllä tuon sekopäämiestyypin (näitä tulee väkisinkin vastaan), mutta lesbous provosoi niitä erityisesti, joten sitä ei kannata paljastaa.

Vierailija
5/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis käyttänyt ei-toivottujen lähestymisten torjumiseen vastaansanomattomaksi arvelemaasi keinoa. Se ei ole toiminut, joten kokeile seuraavaksi sitä, että et vedä juttuun mukan seksuaalista suuntautumistasi ollenkaan. Heteronainen päässee pikkuisen helpommalla ja kuulee vain "eikö sulle mikään kelpaa, h**ra" -kommentteja.

Toista ihmistä sillä silmällä lähestyvä mies tai nainen ei ole loogisimmalla tuulellaan, mutta haavoittuvainen hän on toiveidensa ja odotustensa kanssa, vaikka olisikin jo muuttanut aivokemiaansa alkoholilla. Torjunnasta loukkaannutaan, ja joskus tulee ylilyöntejä.

Vierailija
6/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa myy pullaa.

Minä haluan pullaa.

Kauppa ei myy pullaa minulle, ikinä.

Minua alkaa vituttaa.

Vierailija
7/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onx tää joku rekkalesbo palsta vai ?

Vierailija
8/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideako. Älä mene paikkoihin, joissa joutuu torjumaan koko ajan miehiä, joilla on vieläpä noin kauhea käytös. Ole enemmän paikoissa joissa voit luottaa turvallisuuteen enemmän ja koskemattomuuteen, ei huutavia miehiä. Sano että ei kiitos ja en ole kiinnostunut.

Vierailija
9/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain nyt on vaan heikko itsetunto joka murenee mitä ihmeellisimmistä asioista.

Vierailija
10/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät kykene käsittelemään torjuntaa, johtui se mistä tahansa. Oman turvallisuutesi takia on parasta että välttelet kaikkea kanssakäymistä miesten kanssa. Jos joku mies tulee puhumaan sinulle, käänny ja lähde kävelemään poispäin, valitse kaupassa naismyyjä, mene vain naispuoliselle kampaajalle, ota vain naisen ajama taksi jne.

Miehenä olen teinistä asti oppinut tulemaan torjutuksi ja sen kestämään. Kun itse olen joskus torjunut naisten tyrkytyksiä on pisimmillään aiheuttanut ko. naisille yli 40 vuoden traumat josta ei ilmeisesti koskaan päässeet yli. Eli äläpä nyt yleistä kun kyseessä ei ole sukupuolisidonnainen asia.

Vierailija
11/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta.

Vierailija
12/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on vaan tottuneet siihen että maailma on tehty heitä varten ja sitten kun totuus valkenee niin kestävät sen kuin kakara.

Vierailija
13/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kutsutaan viehättävää lespoa?

Tuhlaukseksi.

Vierailija
14/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli sinä olet.

Vierailija
15/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit korjata ongelman rekkamieshabituksella ja sonninrenkaalla. Sen jälkeen kukaan normaali mies ei enää harmittele.

Vierailija
16/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-seksuaalisena miehenä olen jo tottunut vihaisiin humalaisiin heteronaisiin

Vierailija
17/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tinderissä on lesboja, jotka mätsäävät miesten kanssa, kertoakseen, että ovat sitten lesboja?

Vierailija
18/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä hermostu nyt äläkä silloin, kun sinua lähestytään. Ole sinä konfliktitilanteessa se aikuinen osapuoli.

Minä en ole lesbo, mutta "torjuntatilanteessa" olen kyllä saanut kuulla olevani sellainen. Logiikka tuossa on kieltämättä ihan omanlaisensa.

Minua ärsyttää suunnattomasti tällainen ole sinä aikuinen ja käännä toinen poski-lässytys.

Vierailija
19/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää suunnattomasti tällainen ole sinä aikuinen ja käännä toinen poski-lässytys.

Olet oikeassa.

Aina pitää näpäyttää!

Vierailija
20/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen vain naispuoliselle kassalle koska olen lesbo... Suorastaan nerokasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi