Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet suuttuvat hirveästi siitä, että olen lesbo?

Vierailija
15.02.2022 |

Miksi miehet suuttuvat siitä etten ole heistä seksuaalisessa mielessä kiinnostunut? Olen mielestäni ihan ystävällisesti sanonut minua lähestyneille miehille, että olen kiinnostunut vain naisista, mutta vastaukseksi olen saanut uskomattoman törkeää tekstiä. Minulle on jopa huudettu ja raivottu siitä, että olen "tuhlausta" ja väitetty etten voi tykätä naisista koska en näytä siltä???
Uskaltaako enää olla ystävällinen? Pitäisikö vain käskeä suoraan painumaan helv**ttiin jos joku mies edes yrittää jutella? Vai jätänkö vaan vastaamatta?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideako. Älä mene paikkoihin, joissa joutuu torjumaan koko ajan miehiä, joilla on vieläpä noin kauhea käytös. Ole enemmän paikoissa joissa voit luottaa turvallisuuteen enemmän ja koskemattomuuteen, ei huutavia miehiä. Sano että ei kiitos ja en ole kiinnostunut.

Eli mielestäsi naisen on sitten hetero tai lesbo pitää väistää? Eli ei saa elää vapaasti vapaana ihmisenä vaan pitää pysyä poissa miesten lähettyviltä jotta miehille ei tule paha mieli kun nainen torjuu ja jos tulee niin nainen saa syyttää vain itseään saamastaan törkeästä kohtelusta?

Vierailija
42/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hermostu nyt äläkä silloin, kun sinua lähestytään. Ole sinä konfliktitilanteessa se aikuinen osapuoli.

Minä en ole lesbo, mutta "torjuntatilanteessa" olen kyllä saanut kuulla olevani sellainen. Logiikka tuossa on kieltämättä ihan omanlaisensa.

Minua ärsyttää suunnattomasti tällainen ole sinä aikuinen ja käännä toinen poski-lässytys.

Varmasti ärsyttääkin, mutta tuossa minun kommentissani ei sitä ole. Luet nimittäin ihan omiasi rivien välistä.

"Aikuinen" tarkoittaa sitä, että ei lähde mukaan keskusteluun, jossa logiikalla ei ole sijaa. Se, että ei käytä jo monta kertaa huonoksi havaitsemaansa keinoa mainita seksuaalisesta suuntautumisestaan, ei ole toisen posken kääntämistä, vaan ihan turhan ärsyttämisen välttämistä - ap kun kerran on turhautunut juuri tuon ärsyttämisen seurauksiin.

Turhaa ärsyttämistä? Kyse on vain miesten tavasta elää vain tunteella ja kyvyttömyydestä hillitä tunteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuriegoiset pelimiehet ja -naiset ei ota torjuntaa hyvällä. Ei myöskään kovemman kännin voimalla missiota suorittavat.

Vierailija
44/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kun tuli nuoruus mieleen. Humalaiset naiset suuttui, kun ei kiinostanut. "V....u, eikö kiinnosta muka?" oli tahattoman tarkka kysymys :)

Vierailija
45/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot vie meidän naiset ja samalla itsensä!!!

Vierailija
46/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homomiehenä voisin kertoa kymmeniä juttuja naisista jotka muuttuvat jääkylmiksi ja vihamieliseksi kun kerron etten tykkää naisista…

Miehelle mököttävät naiset ovat vähän eri asia kuin naisen torjuntayritykseen vihamielisesti ja aggressiivisesti suhtautuvat miehet. Vai kumman koet akuutimmaksi uhaksi, sen murjottavan ja jääkylmäksi ryhtyneet naisen vai suuttuneen, itseäsi päätä pidemmän ja 50kg painavamman miehen?

Vierailija
47/47 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbot vie meidän naiset ja samalla itsensä!!!

nii viedään! niin on lesbonoidat suunnitelleet jo tuhansia vuosia sitte kokouksissaan kyöpelivuorella! tutkimusten mukaan valtaosa naisista on jo vähintää bi-seksuaaleja eli ei enää pitkä matka naisten täyslesbouteen! spermaa on riittävästi pankeissa taatakseen ihmislajin jatkumisen ja lisää saa lypsetyks valitsemiltamme siitosuroksilta! kun muut poikalapset kastroidaan jo lapsina, vältytään liian testosteronin aihettamilta haitoilta kuten vallanhimoisten ukkojen sotauholta ja viimein on rauha maan päällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän