Miksi miehet suuttuvat hirveästi siitä, että olen lesbo?
Miksi miehet suuttuvat siitä etten ole heistä seksuaalisessa mielessä kiinnostunut? Olen mielestäni ihan ystävällisesti sanonut minua lähestyneille miehille, että olen kiinnostunut vain naisista, mutta vastaukseksi olen saanut uskomattoman törkeää tekstiä. Minulle on jopa huudettu ja raivottu siitä, että olen "tuhlausta" ja väitetty etten voi tykätä naisista koska en näytä siltä???
Uskaltaako enää olla ystävällinen? Pitäisikö vain käskeä suoraan painumaan helv**ttiin jos joku mies edes yrittää jutella? Vai jätänkö vaan vastaamatta?
Kommentit (47)
Kolahtaa pahasti miehen itsetuntoon. Luulisi tosin, että olisi helpompaa kestää torjutuksi tulo jos saa tietää ettei nainen yleensäkään pidä miehistä eikä kyse ollutkaan juuri Sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hermostu nyt äläkä silloin, kun sinua lähestytään. Ole sinä konfliktitilanteessa se aikuinen osapuoli.
Minä en ole lesbo, mutta "torjuntatilanteessa" olen kyllä saanut kuulla olevani sellainen. Logiikka tuossa on kieltämättä ihan omanlaisensa.
Minua ärsyttää suunnattomasti tällainen ole sinä aikuinen ja käännä toinen poski-lässytys.
Varmasti ärsyttääkin, mutta tuossa minun kommentissani ei sitä ole. Luet nimittäin ihan omiasi rivien välistä.
"Aikuinen" tarkoittaa sitä, että ei lähde mukaan keskusteluun, jossa logiikalla ei ole sijaa. Se, että ei käytä jo monta kertaa huonoksi havaitsemaansa keinoa mainita seksuaalisesta suuntautumisestaan, ei ole toisen posken kääntämistä, vaan ihan turhan ärsyttämisen välttämistä - ap kun kerran on turhautunut juuri tuon ärsyttämisen seurauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Kauppa myy pullaa.
Minä haluan pullaa.
Kauppa ei myy pullaa minulle, ikinä.
Minua alkaa vituttaa.
Myis jos sulla olis fyrkkaa. Mut sä tarjoot vaan lahjakorttii toiseen kauppaan.
Miehiä raivostuttaa myös se, että biseksuaali nainen tekee päätöksen deittailla vain naisia sillä perusteella, että naisilla on kokemuksen mukaan keskimäärin paremmat tunne- ja kommunikaatiotaidot eikä naiset odota kumppanin olevan paapova "äiti" vaan osataan ottaa vastuu omasta elämästä ja pitää huolta itsestä. Naisen on myös helppo pukea strap-on päälle ja tyydyttää mut sillä, mieheltä saa yhtä ja samaa...
Tällaisen pienoisnovellin täti keksi tällä kertaa 😆
Mies pitää sinun lesbousilmoitustasi huijauksena jonka heität siinä tilanteessa kun et viitsi sanoa suoraan ettei kiinnosta. Se otetaan loukkauksena, miesten kunniakäsityksen mukaan tuo ei ole enää pelkkä pettymys.
Homomiehenä voisin kertoa kymmeniä juttuja naisista jotka muuttuvat jääkylmiksi ja vihamieliseksi kun kerron etten tykkää naisista…
Se miten toinen kohtelee sinua on hänen karmaansa;
se miten reagoit on sinun karmaasi.
Se mitä toinen ihminen on, juuri sitä häneltä saat.
Et ole muille mitään muuta velkaa kuin olla aito.
Ihminen, joka näkee sinut pelkkänä lihana ja egonsa jatkeena
on henkisesti ja mielellisesti kehittymätön.
Aika monessa miehessä on sisällä pikkupoika, joka ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tinderissä on lesboja, jotka mätsäävät miesten kanssa, kertoakseen, että ovat sitten lesboja?
En ole tinderissä.-Ap
Kehityksessään jälkeen jääneitä, ei mitään kykyä ymmärtää elämää.
Nainen on aina uhka tai riista, sama sille onko hetero, lesbo ym. henkisesti heikoille miehille.
Joskus nuorena likkakaverin kanssa käytettiin tuota kikkaa baarissa. Jos ei joku känniääliö muuten uskonut ettei kiinnosta niin sanottiin että ollaan pari. Ei siitä kukaan suuttunut, päinvastoin. Toki minulla oli silloin lyhyet hiukset ja sehän on miesten mielestä heti lesbo.
Minä nuorena sanoin kiinnostuneille miehille että en nyt välitä kenenkään seurasta. Se ei tuntunut heitä ärsyttävän niin paljoa kuin jos olisin tarkoittanut sen henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorena likkakaverin kanssa käytettiin tuota kikkaa baarissa. Jos ei joku känniääliö muuten uskonut ettei kiinnosta niin sanottiin että ollaan pari. Ei siitä kukaan suuttunut, päinvastoin. Toki minulla oli silloin lyhyet hiukset ja sehän on miesten mielestä heti lesbo.
minä ja tyttöystäväni tupattiin vaan saamaan entistä enemmän sitä epätoivottua huomiota ja jopa tosi törkeää häirintää jos oltiin baarissa parina
Osa ottaa sen henkilökohtaisena loukkauksena koko miessukupuolta kohtaan. Miten joku nainen voi olla pitämättä miehistä!
Sinulle on varmasti joskus tarjottu "eheytystä", joku kunnon kukko pyörii sun kanssasi sängyssä ja koska on siellä niin hyvä, alat ykskaks tykätä miehistä.
Torjut vain ystävällisesti "sori, en ole nyt etsimässä mitään" tms. mistä on vaikeampi loukkaantua henkilökohtaisesti. Osa loukkaantuu silti, kyllähän se aina itsetuntoa kolhii, kun ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis käyttänyt ei-toivottujen lähestymisten torjumiseen vastaansanomattomaksi arvelemaasi keinoa. Se ei ole toiminut, joten kokeile seuraavaksi sitä, että et vedä juttuun mukan seksuaalista suuntautumistasi ollenkaan. Heteronainen päässee pikkuisen helpommalla ja kuulee vain "eikö sulle mikään kelpaa, h**ra" -kommentteja.
Toista ihmistä sillä silmällä lähestyvä mies tai nainen ei ole loogisimmalla tuulellaan, mutta haavoittuvainen hän on toiveidensa ja odotustensa kanssa, vaikka olisikin jo muuttanut aivokemiaansa alkoholilla. Torjunnasta loukkaannutaan, ja joskus tulee ylilyöntejä.
Haavoittuvainen…Siis aggressiivinen, vahvempi ja päällekäyvä. Mutta voi voi. Ymmärrän kyllä, mutta on tämä ihmeellinen maailma, kaikenlaisia herkkähipiäisiä narsisteja pitää kohdella silkkihansikkain, ettei tule turpaan.
Miehiä yleensä ärsyttää naisissa kaikki joka on heiltä itseltään pois. Lesbot, kun eivät ole heistä kiinnostuneita. Lihavat naiset, kun miehet itse eivät pysty heistä kiinnostumaan. jne.
Koska lesbous ei ole luonnollista, se on outoa, noloa ja ällöttävää.
Miksi x on kuin x ja toimii kuin x, vaikka kutsuu itseään y:ksi? Hmmm...