Auttakaa, mua ahdistaa tämä tilanne
Eli olen kaksi kuukautta sitten muuttanut vanhempien luota pois omaan kotiin. Poikakaveri oli intissä ja nyt se loppui reilu viikko sitten ja poikakaveri tuli tänne. Meillä molemmilla ikää 20 kun sitä kuitenkin kysytään.
Poikakaverilla sanotaan vaikka petellä on oeini peliongelma. Toissayönä pete valvoi yksin ku minä olin jo nukkumassa ja lähdin vessaan ja telkkarissa pyöri joku seksiohjelma jonka vaihtoi pois heti kun hoksasi minut. Sanoin ettei haittaa mutta salaily tympäsee johon sanoi että surffaili vaan kanavilla ja hetken päästä suuttui aivan totaalisesti, kuristi ja läpsi minua. Heitti päälle vesilasin ja laittoi tyynylleni yöpöydällä ollutta rasvaa ja nauroi perään. Mentiin nukkumaan ja aamulla kaikki oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Olin koko päivän hieman alakuloinen ja petellä meni hermo illalla taas. Taas kuristi ja raivosi ja kävi ostamassa kaljaa. Nyt ollaan siinä tilanteessa että pete pelasi meidän kaikki rahat. Minä saan rahaa vasta viikon päästä eli ruokaan ei olisi ollut rahaa ellei vanhempani olisi sattumalta antanut 20e.
En tiedä mitä ihmettä mun pitäisi tehdä.. oon ihan sekaisin ja oon ollut todella itkuinen koko päivän ja pete sanoi kohdelleensa mua tosi huonosti ja pyyteli anteeksi ja lupasi että käytös muuttuu... silti mua vaivaa ja ahdistaa. Tuntuu että haluaisin mennä vanhempien luokse mutten kehtaa kertoa heille miksi sinne tulisin....
Kommentit (32)
Sinulla ei ole mitään syytä häpeillä tai nolostella, et sinä ole tehnyt mitään väärää. Pete teki väärin, eikä sitä lopeta anteeksipyytelyistään huolimatta. Pyydä vanhemmiltasi apua, he ovat varmasti valmiita auttamaan.
Mies ei oo kirjoilla täällä joten en voi vaan häipyä ja pakata tavaroita.... mulla ei oo edes rahaa bussiin millä pääsisin kaupungin toiselle puolelle vanhempien luokse... eikä vanhemmat voi hakea kun isä on töissä ja auto on sillä. Mua niin ahdistaa tiedän että oikea ratkaisu on häätää mies täältä mutta pelkään niin paljon etten uskalla tehdä sitä.
Miten kehtaan irtisanoa asunnon kun vuokranantaja vuokrasi tämän meille "sillä ehdolla" kun mies muuttaa piakkoin tänne, en päässyt kouluun enkä oo vielä saanut työpaikkaa.. minne vien kaikki huonekalut ym en halua näitä myydäkkään mutta haluan takaisin kotiin. Ap
Lähde heti vanhempiesi luokse ja irtisano vuokrasopimus omalta osaltasi. Käy isäsi kanssa hakemassa tavarasi pois.
Sinusta voi tuntua epäonnistumiselta palata lapsuudenkotiin, mutta kun asiat ovat menneet vinksalleen, on parasta muuttaa suuntaa eikä jatkaa tuhon tiellä.
Saisitko sä sinne soitettua jonkun kaverin? Mieluummin pari? Sitten voit näyttää sille ovea kun on kavereita turvana?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:15"]Mies ei oo kirjoilla täällä joten en voi vaan häipyä ja pakata tavaroita.... mulla ei oo edes rahaa bussiin millä pääsisin kaupungin toiselle puolelle vanhempien luokse... eikä vanhemmat voi hakea kun isä on töissä ja auto on sillä. Mua niin ahdistaa tiedän että oikea ratkaisu on häätää mies täältä mutta pelkään niin paljon etten uskalla tehdä sitä.
Miten kehtaan irtisanoa asunnon kun vuokranantaja vuokrasi tämän meille "sillä ehdolla" kun mies muuttaa piakkoin tänne, en päässyt kouluun enkä oo vielä saanut työpaikkaa.. minne vien kaikki huonekalut ym en halua näitä myydäkkään mutta haluan takaisin kotiin. Ap
[/quote]
Kerro vuokranantajalle että mies on sinua kohtaan väkivaltainen, se on aivan ymmärrettävä syy poismuuttoon.
Poikakaveri ulos talosta. Tuohan on ihan sekopäistä käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:15"]Mies ei oo kirjoilla täällä joten en voi vaan häipyä ja pakata tavaroita.... mulla ei oo edes rahaa bussiin millä pääsisin kaupungin toiselle puolelle vanhempien luokse... eikä vanhemmat voi hakea kun isä on töissä ja auto on sillä. Mua niin ahdistaa tiedän että oikea ratkaisu on häätää mies täältä mutta pelkään niin paljon etten uskalla tehdä sitä.
[/quote]
Onko kaupungin toiselle puolelle pitkä matka, voisitko kävellä? Tai onko äitisi kotona ja olisiko hänellä rahaa maksaa taksi kun saavut perille?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 21:23"]Saisitko sä sinne soitettua jonkun kaverin? Mieluummin pari? Sitten voit näyttää sille ovea kun on kavereita turvana?
[/quote]
Tuntuu niin väärältä heittää mies nyt pois kun kaikki on "hyvin".. oon niin sekaisin etten saa muuta aikaiseksi kuin itkua ja kellokin on jo noin paljon. Haluan vain kotiin.. ap
Ehtikö koeajamaan kakkosesi eli tööttäämään nuljut takapömperiin?
Hyvä AP!!! Kenenkään ei pidä sietää tuommoista käytöstä, joten miehen ulosnakkaaminen oli ainut oikea toimintatapa. Mies ei ehtinyt pilata itsetuntoasi.
Oeliongelma on vakava asia, mutta tuo väkivalta. Huhhuh. Älä vaan jää tilanteeseen. Sinulla ON vaihtoehto