Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miespuolinen kaverini on kauhea tossu!

Vierailija
13.05.2015 |

Piiiiitkä avioliitto jo takana ja yhä yhdessä, vaimo sairaalloisen läheisriippuvainen ja mustasukkainen, epäilee kilttiä miestä täysin syyttä. Miehelle ei saa edes miespuoliset kaverit soittaa tai laittaa viestiä, harrastuksessa saa käydä, mutta vain sen kontrolloidun ajan ja sitten kotiin. Olemme satunnaisesti pistäneent viestiä facebookin kautta, ja nyt tuli aikataulu milloin en saa laittaa viestejä kun tulevat läpi uuteen puh. Korostan:olen perheellinen nainen eikä meillä ole koskaan ollut kuin kaveruus. Sanoin etten ryhdy kelloa tuijottamaan, ja poistaa mut kavereistaan jos ei tuossa iässä pysty olemaan jämäkkä ja vapaa ja pitämään huolta myös ystävyyssuhteista vaimon sairaalloisen käytöksen takia. Oikein ärsyttää kuinka joku voi olla tuollainen, arg.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on avautunut pahaa oloaan minulle ja muutamalle muulle. Kyllä näin on. Olemme kavereita. Eihän sitä tarvitse uskoa ja voishan olla että minulle valehtelee, en vain tiedä miksi. Tapaamme harrastuksen parissa ja  ei hän minua koita vikitellä tällä tavalla. Ihan normaaleista asioista puhutaan, mutta on halunnut kertoa.

Eikä mun pitäisi puuttua, eikä asia minulle kuulu, näen vaan vierestä kuinka kiireellä harrastuksesta kotiin ja töistä kotiin, ettei vaan tule sanomista. Koska on kertonut.

Vierailija
2/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi kukaan sietää tuollaista, ja kuitenkin valittaa kun kurja olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:12"]

[/quote]

Niin, mies on täysin vapaa lähtemään liitosta, jos niin haluaa. Miksi ei tee niin?

Vierailija
4/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:28"]

Kuka AV-mamma tunnustaa, että ihan mielellään mies saa viestitellä naispuolisen työkaverin kanssa vielä illalla?

[/quote]

Tunnustan. Minulla on hyvä itsetunto, enkä pelkää että mieheni pettää tai jättää jos en kiellä häneltä asioita.

Vierailija
5/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea, mun mies tulee aina suoraan töistä kotiin (tulen samaan aikaan). Pitäisikö mun nyt pyytää sitä jäämään vaikka kaljalle joka päivä töiden jälkeen, ettei ihmiset kuvittele mun pakottavan sitä tulemaan suoraan töistä kotiin? :D

Vierailija
6/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se varma, että mustasukkaisuudesta tuo kaikki johtuu? Jos heillä on pieniä lapsia ja vaimo on uupunut siihen, että töiden lisäksi ukko käy vielä harrastuksissa ja ei muka sieltä ryntäisi suoraan kotiin? Jotta ehtii niiden lastensakin kanssa olla arki-iltaisin.

Veikkaan, että tässä ei ole kyse siitä, että olet nainen. Tässä on kyse siitä, että vaimo haluaa, että miehellä riittää aikaa myös perheelle. Toki saa käydä harrastamassa, mutta pitäisikö sen jälkeenkin vielä jäädä roikkumaan niiden harrastuskavereiden kanssa kun voisi tulla kotiin perheensä luo? 

Poikkeukset toki silloin tällöin ok, mutta toi kuulostaa harrastukselta joka on useamman kerran viikossa. Moni perheellinen ei edes ehdi harrastamaan pikkulapsiaikana.

Vierailija
7/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus "kieltänyt" miestä roikkumasta puhelimessa kun saatana koko ajan räplää ja ei ole läsnä. Vihastuttaa lastenkin puolesta. 

Siitä kenen kanssa viestittelee ja mitä ei kiinnosta. Luotan kyllä mieheeni. Jotenka kyse ei ole mistään saakelin mustasukkaisuudesta. 

Vierailija
8/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:15"]

[/quote]

En tiedä kun kuitenkin niin paha olla. En todella ymmärrä. On vain sanonu et periaatteen mies kaikessa, että mihin kerran ryhtyy se on kestettävä hamaan loppuun...oma valinta siis...mutta kun avautuu usein niin on alkanut ärsyttää.

ap

Niin, mies on täysin vapaa lähtemään liitosta, jos niin haluaa. Miksi ei tee niin?

[/quote]

Vierailija
9/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:21"]

Onko se varma, että mustasukkaisuudesta tuo kaikki johtuu? Jos heillä on pieniä lapsia ja vaimo on uupunut siihen, että töiden lisäksi ukko käy vielä harrastuksissa ja ei muka sieltä ryntäisi suoraan kotiin? Jotta ehtii niiden lastensakin kanssa olla arki-iltaisin.

Veikkaan, että tässä ei ole kyse siitä, että olet nainen. Tässä on kyse siitä, että vaimo haluaa, että miehellä riittää aikaa myös perheelle. Toki saa käydä harrastamassa, mutta pitäisikö sen jälkeenkin vielä jäädä roikkumaan niiden harrastuskavereiden kanssa kun voisi tulla kotiin perheensä luo? 

Poikkeukset toki silloin tällöin ok, mutta toi kuulostaa harrastukselta joka on useamman kerran viikossa. Moni perheellinen ei edes ehdi harrastamaan pikkulapsiaikana.

[/quote]

Lapsi on yli 20-vuotias.

Vierailija
10/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:15"]

[/quote]

En tiedä kun kuitenkin niin paha olla. En todella ymmärrä. On vain sanonu et periaatteen mies kaikessa, että mihin kerran ryhtyy se on kestettävä hamaan loppuun...oma valinta siis...mutta kun avautuu usein niin on alkanut ärsyttää.

ap

[/quote]

[/quote]

ja tosiaan, kaveri on minua vanhempi, ainoa lapsi elää jo omillaan. vaimolla ei ole elämää, muutakuin mies, ja takertuu tähän. Eikä siinä mitään, mutta olen paljon kuunnellut...

ap

Vierailija
11/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi opiskelukaverini oli tuollainen mies, todella mukava ja pidetty. Mutta tosiaan vaimo oli kontrollifriikki eikä mitä ilmeisimmin pitänyt ihmisistä toisin kuin miehensä. Surullista oli katsoa vierestä. Rakkaudesta vaimoonsa mies tietysti sellaiseen suostui. Joillekin ei vaan mikään riitä, sairaalloista epävarmuuttahan se on.

Vierailija
12/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:32"]

Yksi opiskelukaverini oli tuollainen mies, todella mukava ja pidetty. Mutta tosiaan vaimo oli kontrollifriikki eikä mitä ilmeisimmin pitänyt ihmisistä toisin kuin miehensä. Surullista oli katsoa vierestä. Rakkaudesta vaimoonsa mies tietysti sellaiseen suostui. Joillekin ei vaan mikään riitä, sairaalloista epävarmuuttahan se on.

[/quote]

Just näin. Mutta jotenkin alkanut ärsyttää, etteikö miehestä ole pistään peliä poikki. Eivät voi käydä esim teatterissa koska miehellä voisi olla siellä joku tuttu ja vaimo ei kestäisi katsella. Ulkomailla sentään käyvät, aina kaksin. Muita vaimo ei suvaitse paitsi oman siskonsa.

Vierailija
13/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kuulostamaan siltä, että mies näkee vain oman kantansa. Sisimmissään kuitenkin tajuaa, että perhe on tärkein ja siksi on "tossukka".

Ja en vieläkään poissulkisi sitä tosiasiaa, että mies esittää olevansa tossun alla enemmän kuin onkaan. Miehet on kummallisia. Olen kuunnellut mieheni ja veljiensä (+ serkkujensa) juttuja siitä, miten ei haluta mennä jonnekkin ja syytetään siitä kumppania. Ja ei edes suoraan, vaan annetaan tahallaan ymmärtää näin ja kerätään sääliä. Naurettavaa.

Kyllä aikuinen ihminen nyt tosissaan osaa päättää omista asioistaan. Tosin sillä saattaa olla toisen päättämät seuraukset, mutta niistäkin voi asiallisesti keskustella. Ei niin, että valittaa surkeuttaan muille ja ei tee mitään asian suhteen. Eli joo, on se aikamoinen tossukka. Mut älä laita kaikkea vaimon piikkiin. Aikuinen mies kuitenkin...

Vierailija
14/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan olen kuunnellut kuin psykologi, kuinka kamalaa on. Mies kokee ettei voi oikein kenellekään kertoa. Mutta miten autat ihmistä joka tavallaan tukee käytöstä, käyttäytymällä mieliksi. Ennen oli jopa jossain ollessaan miettinyt kuinka vaimo saa aikansa kulumaan, valittaa siitäkin.

ap

Vierailija
15/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 11:36"]

Alkaa kuulostamaan siltä, että mies näkee vain oman kantansa. Sisimmissään kuitenkin tajuaa, että perhe on tärkein ja siksi on "tossukka".

Ja en vieläkään poissulkisi sitä tosiasiaa, että mies esittää olevansa tossun alla enemmän kuin onkaan. Miehet on kummallisia. Olen kuunnellut mieheni ja veljiensä (+ serkkujensa) juttuja siitä, miten ei haluta mennä jonnekkin ja syytetään siitä kumppania. Ja ei edes suoraan, vaan annetaan tahallaan ymmärtää näin ja kerätään sääliä. Naurettavaa.

Kyllä aikuinen ihminen nyt tosissaan osaa päättää omista asioistaan. Tosin sillä saattaa olla toisen päättämät seuraukset, mutta niistäkin voi asiallisesti keskustella. Ei niin, että valittaa surkeuttaan muille ja ei tee mitään asian suhteen. Eli joo, on se aikamoinen tossukka. Mut älä laita kaikkea vaimon piikkiin. Aikuinen mies kuitenkin...

[/quote]

Juu, en laitakaan, koska sietää tuollaisen eikä pistä peliä poikki. Kyllä olen herännyt että aikamoinen reppana on, ja ihan itse saa kantaa vastuun elämästään. Mun mielestä tosi mies sentään ei katsele ihan kaikkea!

Vierailija
16/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin erästä miestä, jonka vaimo oli ollut ihan sairaan mustasukkainen, edes miespuolisia kavereita ei olis saanut olla. Kerran oli lyönyt miestä joka tuli kotiin "liian myöhään". Vaimo oli sitten itse se pettäjä, oli toinen äijä ja jätti miehensä muutama vuosi häistä. Elävä esimerkki siitä miten nämä kontrolloijat joskus on itse niitä jotka tietävät miten helppoa on pettää koska itse ovat niitä pettäjiä. 

Vierailija
17/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kyseinen mies vaatii samanmoista käyttäytymistä vaimoltankiin. Ei sen vaimokaan saa mennä miten sattuu. Sitten täytyy itsekkin käyttäytyä sen mukaan.

Vierailija
18/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itseäkin hävettää kun olen välillä niin mustis miehen kavereista. En oo koskaan kieltänyt menemästä siltikään. Lähinnä vitutti se että mies hyppäsi kavereilla kylässä kokoajan ja jäin itse vahtaamaan kotiin jotakin emmerdalea. Nykyään käydään yhdessä siellä kavereilla niin en enää ole naama norsunvitulla vaikka mies kävisi välillä yksinkin ja jäisin kotiin raapimaan p*rsettä.

Vierailija
19/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ihan oikeesti ymmärrä PITKÄSSÄ SUHTEESSA, eikö sitä kaipaa jo hieman omaakin aikaa??

kuinka jaksaa vahtia koko elämän toista?

Vierailija
20/35 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.05.2015 klo 09:31"]

No mun mieheni kaverit luulevat että MÄ olen kauhee pirttihirmu, kun käyttää tekosyynä mua jos ei halua lähteä/tehdä jotain!

[/quote]

Meil samat. Olen saanut oikein kunnon psykopaatin maineen (sattumalta kuulin), kun mies kertonut kavereilleen hieman muunneltua totuutta esim sellaisista menoista, joihin ei ole osallistunut kuulema minun kieltojen takia, vaikka en ole ollut edes tietoinen että mitään menoja olisi. Lisäksi kaverinsa ovat kutsuneet meitä yhdessä johonkin, eikä mies missään vaiheessa ole asiasta minulle kertonut, pistänyt vaan minun syyksi ettei tulla. Myöhemmin sitten nämä hänen kaverit kyselleet minulta, että mikä minulla on heitä vastaan kun en miestä päästä, enkä halua itsekään osallistua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi