Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako muitakin 40 Year Old Virgin -statuksen "saavuttaminen"?

Vierailija
14.02.2022 |

Itselläni siihen 8 vuotta. Aika menee nopeasti.

Neitsyitä pidetään luusereina.

T: Ylipainoinen nainen

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua todellisuus pelota. Ennen kuin saavutin tuon rajapyykin niin kuvittelin, että tuo ei tule minulle tapahtumaan, koska pidin asiaa niin absurdina. Nyt sitten kun olen tuossa tilanteessa niin tunne on epätodellinen ja välillä jopa ajattelen, että olen vain unohtanut nuoruuden seksikokemukset, koska eihän tällaista tilannetta voi melko normaalille ihmiselle käydä.

Vierailija
2/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IamSkippy ottaa chillisti. Sehän on 44v neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihava ja aina saanut seksiseuraa.

Ei ole painosta kiinni.

Mitat 173cm ja 79kg.

Vierailija
4/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio alkaa nunnaksi, joten ei pelota.

Vierailija
5/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo saavuttanut tuon 40 vuoden iän ja neitsyys, korjaan miehenä sanosin mieluummin, että poikuus on itselläni edelleen tallella. Ei tämä mikään erityinen tavoite tai uskonnon tai  miinvakaumuskeni sanelema asia ole. En ole aseksuaali, enkä myöskään bi tai homo seksuaali. En ole katkera. iloitsen ja nautin siitä, että minulla on läheisiä naisia ja miehiä elämässäni.

Ymmärrän, että seksi (kumppanin kanssa) on monille tärkeää mutta ei se ainakaan itselleni niin tärkeää ole, että olisin yrittänyt saada sitä ostamalla "alan ammattilaiselta" tai keneltäkään muulatakaan. En myöskään ole yrittänyt ottaa sitä jollain tavoin väkisin; jolloin kyllä mieluummin puhuisim yrityksestä alistaa toinen kuin yrityksestä harrastaa seksiä hänen kanssaan.

En miä erota kenenkään seksikokemuksien määrää, enkä usko kenenkään varmaksi erottavan "omaa kokemattomuuttani". On minullakin ja varmasti monella muullakin ennakkoluuloja ja enemmän ja vähemmän typeriä kuvitelmia mutta en menisi niistä yleistämään saati pitämään sen enempää totena kuin mitään muutakaan luuloa ja sellaista, joka on oikeastaan vain omaa kuvitelmaa. 

Mutta varmaan on niin ni-in, että jos on hyvin vaikeasti sairas tai fyysisesti laajasti vammautunut ja elänyt suuren osan elämästään neljän seinän sisällä valvotussa ympäristössä kuten sairaalasssa tai muussa hoitoyksikössä ja tai muutoin hyvin eristyksissä, niin on todennäköisempää löytää heidän joukostaan ikäiseni seksiä kumppanin kanssa kokematon kuin itseni kaltaisten liikunnallisten/perusterveiden, ei erityisen ujojen yleisesti ihmisitsä ja maailmanmenosta ja erilaisista ilmiöistä kiinnostuneiden joukosta.

Seksin harrastaminen on mahdollisuus ei velvollisuus. Hyvää elämää voi elää myös ilmanseksiä vaikka toki se saattaa välillä syyhytä ja kutista mutta mutta ei siihen tiettävästi kuole. Enemmän kuin seksiä nimenomaisesti itse pidän tärkeämpänä sitä, että voin tulla kohdatuksi ja huomioiduksi; nähdyksi ja kuulluksi. Toivosin voivani tulla kosketettuksi ja koskettaa toista. 

Onneksi on läheisiä, joita saa ka jotka haluavat myös halata. - Yksikään kaverini tai ystäväni ei ole minulle potentiaalinen seksikumppani. En ole, enkä ole ollut valmis saati halukas mihinkään virityksiin ja säätöihin. Ei kai niissä mitään pahaakaan ole, jos uskoo sellaisen hallitsevansa ja uskoo tois(t)enkin tekevän oman osansa luottamuksella ja tain niin kuin asian haluaa mielessään hahmottaa tai on hahmottanut.    

En nosta tai halua asettaa seksiä millekään erityiselle jalustalle tai korokkeelle se on kuitenkin usein ihan luonnolline ja tavallinen tai tavallisen erilaien asia. Alkaa naurattaa kun yrittää kuvata sanoilla sitä, missä seksissä on oikeastaan kyse tai mitä siinä tehdään (tai ostaksutaan tehtävän).

Vierailija
6/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jo. Kohta 50.

Poikuus 49

Vierailija
7/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon trailerissa esitetyn leffan nähnyt joitain kertoja. Aika monta kertaa olen miettinyt mysö, että jos tällä leffalla olisi opetus kerrottavanaan, niin mikä se olisi?

- Huomaan myös aika paljon samaistuvani tuossa leffassa pääosassa olevaan Andiin ja häen elämäänsä.  Sanoisin, että leffa on jollain tavoin hyvin toden tuntuinen. 

Vierailija
8/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon trailerissa esitetyn leffan nähnyt joitain kertoja. Aika monta kertaa olen miettinyt mysö, että jos tällä leffalla olisi opetus kerrottavanaan, niin mikä se olisi?

- Huomaan myös aika paljon samaistuvani tuossa leffassa pääosassa olevaan Andiin ja häen elämäänsä.  Sanoisin, että leffa on jollain tavoin hyvin toden tuntuinen. 

Leffahan on hyvin normatiivisia arvoja korostava. Pääosan mies oli tyytyväinen elämäänsä matalapalkkatyössä ja sarjakuvahahmojen täyttämässä asunnossaan. Sitten muut ihmiset lähes pakottivat hänet muuttumaan ja mukautumaan yleisesti hyväksyttyyn muottiin - eli seksiin ja parisuhteeseen.

Se mikä ei ole realistista on, että pääosan mies pääsisi noin helposti treffeille kauniiden naisten kanssa ja nämä naiset vielä jotenkin viehättyisivät hänestä. Ei. 40 vuotta yksin ja vailla ihmissuhdekokemuksia ollut mies on niin outo ja poikkeava, että 99% naisista hylkää hänet heti kättelyssä.

t. myös 40 v ja neitsyt

Vierailija
9/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leffahan on hyvin normatiivisia arvoja korostava. Pääosan mies oli tyytyväinen elämäänsä matalapalkkatyössä ja sarjakuvahahmojen täyttämässä asunnossaan. Sitten muut ihmiset lähes pakottivat hänet muuttumaan ja mukautumaan yleisesti hyväksyttyyn muottiin - eli seksiin ja parisuhteeseen.

Se mikä ei ole realistista on, että pääosan mies pääsisi noin helposti treffeille kauniiden naisten kanssa ja nämä naiset vielä jotenkin viehättyisivät hänestä. Ei. 40 vuotta yksin ja vailla ihmissuhdekokemuksia ollut mies on niin outo ja poikkeava, että 99% naisista hylkää hänet heti kättelyssä.

t. myös 40 v ja neitsyt

Vailla ihmissuhde kokemuksia? - Kyllä minusta Andyllä (siis tuon leffan neitsut miehellä) on hyvinkin kokemusta ihmissuhteista. - Ei hän ole laitoksessa asuva vaikeasti vammatunut vuodepotilas tai yksin elelevä omavarainen erakko. Sosiaalisesti siis ihan normaali jakaumalle asettuva. - Toki leffa olisi saattanut saada todentuntuisemman, jos oltaisiin nähty kuinka Andy olisi saanut myös suoraan pakkeja ja tullut torjutuksi.

Mutta tarkoitan nyt lähinnä sitä, että ei Andy minusta mitenkään erityisen kömpelöltä tai sosiaalsiesti vieraantuneelta vaikuttanut. Enemmän itseni kaltaielta ehkä jonkun mielestä alistuneelta omalle kohtalolleen.

Tai kuten itse olemalla sinisilmäinen ja hölmö kun elää vakaata ja rauhallista omaa eloaan luottaen ja uskoen siihem että kohtaan ja löydän itselleni kumppanin, jos niin on tarkoitettu. Ellen niin jatkan ja olen sinkkuna, kuten tähänkin asti.

Yhä useammin huomaan kysyväni itseltäni. että olisiko se niin kamalaa, jos eläsin ja olsin sinkkuna lopun ikäänikin? Mitä oikeastaan menettäsin, jos näin kävisi; vai menettäsinkö mitään?  - On jotenkin turhauttavaa kun joilekin sinkkuna oleminen / eläminen näyttäytyy korkeintaan puolinaisena, josta tulsi pyrkiä ja tavoutella pois pääsyä ja metsästää ja hakea kumppania, jos olisi vähänkään "normaali", jotta kumppanin kautta elämä vasta voisi kohota täysiin mttoihinsa ja saavuttaa yleisesti arvostetun aseman.  

Vierailija
10/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Eivät ihmiset oleta mun olevan neitsyt, vaikka olisin neitsyt "vain" 30-vuotiaana. Muutenkin ihmisten oletus siitä, että hyvännäköinen = harrastanut seksiä/ seksuaalisesti aktiivinen on ihan ihmeellinen oletus. 

Vierailija
12/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo saavuttanut tuon 40 vuoden iän ja neitsyys, korjaan miehenä sanosin mieluummin, että poikuus on itselläni edelleen tallella. Ei tämä mikään erityinen tavoite tai uskonnon tai  miinvakaumuskeni sanelema asia ole. En ole aseksuaali, enkä myöskään bi tai homo seksuaali. En ole katkera. iloitsen ja nautin siitä, että minulla on läheisiä naisia ja miehiä elämässäni.

Ymmärrän, että seksi (kumppanin kanssa) on monille tärkeää mutta ei se ainakaan itselleni niin tärkeää ole, että olisin yrittänyt saada sitä ostamalla "alan ammattilaiselta" tai keneltäkään muulatakaan. En myöskään ole yrittänyt ottaa sitä jollain tavoin väkisin; jolloin kyllä mieluummin puhuisim yrityksestä alistaa toinen kuin yrityksestä harrastaa seksiä hänen kanssaan.

En miä erota kenenkään seksikokemuksien määrää, enkä usko kenenkään varmaksi erottavan "omaa kokemattomuuttani". On minullakin ja varmasti monella muullakin ennakkoluuloja ja enemmän ja vähemmän typeriä kuvitelmia mutta en menisi niistä yleistämään saati pitämään sen enempää totena kuin mitään muutakaan luuloa ja sellaista, joka on oikeastaan vain omaa kuvitelmaa. 

Mutta varmaan on niin ni-in, että jos on hyvin vaikeasti sairas tai fyysisesti laajasti vammautunut ja elänyt suuren osan elämästään neljän seinän sisällä valvotussa ympäristössä kuten sairaalasssa tai muussa hoitoyksikössä ja tai muutoin hyvin eristyksissä, niin on todennäköisempää löytää heidän joukostaan ikäiseni seksiä kumppanin kanssa kokematon kuin itseni kaltaisten liikunnallisten/perusterveiden, ei erityisen ujojen yleisesti ihmisitsä ja maailmanmenosta ja erilaisista ilmiöistä kiinnostuneiden joukosta.

Seksin harrastaminen on mahdollisuus ei velvollisuus. Hyvää elämää voi elää myös ilmanseksiä vaikka toki se saattaa välillä syyhytä ja kutista mutta mutta ei siihen tiettävästi kuole. Enemmän kuin seksiä nimenomaisesti itse pidän tärkeämpänä sitä, että voin tulla kohdatuksi ja huomioiduksi; nähdyksi ja kuulluksi. Toivosin voivani tulla kosketettuksi ja koskettaa toista. 

Onneksi on läheisiä, joita saa ka jotka haluavat myös halata. - Yksikään kaverini tai ystäväni ei ole minulle potentiaalinen seksikumppani. En ole, enkä ole ollut valmis saati halukas mihinkään virityksiin ja säätöihin. Ei kai niissä mitään pahaakaan ole, jos uskoo sellaisen hallitsevansa ja uskoo tois(t)enkin tekevän oman osansa luottamuksella ja tain niin kuin asian haluaa mielessään hahmottaa tai on hahmottanut.    

En nosta tai halua asettaa seksiä millekään erityiselle jalustalle tai korokkeelle se on kuitenkin usein ihan luonnolline ja tavallinen tai tavallisen erilaien asia. Alkaa naurattaa kun yrittää kuvata sanoilla sitä, missä seksissä on oikeastaan kyse tai mitä siinä tehdään (tai ostaksutaan tehtävän).

Yrität selvästi puheellasi miellyttää naisia. Ajattelet, että tuollainen äärimmäinen alistuvuus ja kiltteys on tie naisen sydämeen. Ei ole. Naiset arvostavat miehessä eri asioita, kuin mihin miehessä todellisuudessa seksuaalisesti ihastuvat.

Vierailija
13/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, en edes halua yhdyntää, koska neuroottisena ihmisenä panikoisin aina, että ehkäisy pettää ja tulen raskaaksi.

Vierailija
14/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mihin kiinnität huomiosi, se lisääntyy" - ratkaisukeskeisen ajattelutavan keskeinen periaate. Minusta vaikuttaa siltä, että saat jotain outoa tyydytystä siitä, että kuvittelet itsesi 40-vuotiaaksi neitsyeksi.

Muuten kiinnittäisit huomiota siihen, missä ja miten tavata ikäisiäsi vapaita naisia.

Vierailija
15/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lihava ja aina saanut seksiseuraa.

Ei ole painosta kiinni.

Mitat 173cm ja 79kg.

Miehenä voin vahvistaa. Jokanen panemani lihava saa tinderissä mätsejä ja panoja poikkeuksetta huomattavasti enemmän kuin minä, normaalinnäköinen hyväkuntoinen mies, joka saa 1-2 tykkäystä viikossa. Olen tosin kuulemma aina ollut heidän miestensä parhaasta päästä, kaikin puolin. Mutta jos ei edes viitsi nettiin laittaa profiilia, vaikka sinne Tinderiin, nii jokanen neitsyyttään valitteleva nainen voi katsoa peiliin, koska ei ne miehet passiivisia naisia lähesty, jotain pitää itsekin vaivautua tekemään, joko panostaa ulkonäköön enemmän tai olla aktiivisempi sosiaalisesti. Parisuhteen saaminen saattaa olla hieman vaikeampaa, mutta seksin saaminen naisena on niinkin yksinkertaista kuin tinderprofiiliin tekeminen ja sanailu, jonka lopuksi panolle pyytäminen. Se eka kerta voi jänskättää, mutta sen ekan kerran jälkeen huomaatte ettei se ollutkaan mitään sen vakavampaa, kuin hauskanpitoa, ottakaa vaikka pari rentouttavaa juomaa ennen, niin pahin jännitys kaikkoaa. Toki seksin laatu vaihtelee miehen mukaan, mutta se on ihan yleinen juttu, oli lihava tai laiha nainen. Lihavan miehen kanssa taatusti pääsee helpommin parisuhteeseen, lihavana naisena.

Vierailija
16/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität selvästi puheellasi miellyttää naisia. Ajattelet, että tuollainen äärimmäinen alistuvuus ja kiltteys on tie naisen sydämeen. Ei ole. Naiset arvostavat miehessä eri asioita, kuin mihin miehessä todellisuudessa seksuaalisesti ihastuvat.

Kannattaa kuunnella näitä ohjeita, niin sitten ainakin jäät yksin. Ei tuonkaan "viisauden" kirjoittajalla ole tänäänkään ketään, kenen viereen mennä nukkumaan. Täällä hän on ties monettako vuotta opettamassa nuorempiaan :-D

Vierailija
17/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin jo alle 25-vuotiaana, että menen maksullisiin 39 täytettyäni, jos en ole muuten naista saanut. No sain kuitenkin, myöhään kyllä, mutta alle 40-vuotiaana.

Vierailija
18/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 40 vuotias neitsytnainen. Inhoan ajatusta siitä, että samoista "ominaisuuksista" tehdään komediaa, se on minulle ihan oikea häpeän aihe. Olen ollut lapsuudestani asti sosiaalisesti kömpelö, joten en ole päässyt parisuhteeseen haluistani huolimatta. Olen myös ulkonäöltäni ruma ja seksuaalisesti estynyt, joten neitsyt tulen olemaan myös loppuelämäni.

Vierailija
19/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi sietää naisia, joten ei haittaa yhtään.

Vierailija
20/25 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäinen alistuvuus? - Mistä tuon sait päähäsi? Pitäsitkö vakuuttavampana jos nyt aloittasin vinkumisen siitä, miten naiset ovat kamalia ja hirveitä kun en ole päässyt harrastamaan seksiä hesitä tosiatsieseksi kenenkään kanssa. Ja luulltavasti sinusta kuvittelen kun olen heidän kanssaan monin eri taivoin muutoin saanut nauttia ja iloita. Tai mitä on tuo mainitsemasi kiltteys? Tarkoitajo, että minun pitäsi olla tuhma ja keksiä jokin sopiva määrä seksikertoja tai aiempia kumppaneita, jotka olisvat nyt jo historiaa tai kuka ties salaa seuraisivat. että jos nainen oikeasti olsii minusta kiinnostunut niin hänessä heräsi kilpailu vietti ja alkaisi taistella minusta näitä mielikuvitus hahmoja vastaan tehden kaikkensa saadakseen minut itselleen. Tai vain tullakseen vain vakuuttuneeksi arvostani, koska onhan siinä jotain perin outoa ja hämärää synkempää, jos miehen ikä alkaa nelosella, eikä ole harrastanut seksiä.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä