Pelottaako muitakin 40 Year Old Virgin -statuksen "saavuttaminen"?
Itselläni siihen 8 vuotta. Aika menee nopeasti.
Neitsyitä pidetään luusereina.
T: Ylipainoinen nainen
Kommentit (25)
naisena maailmassa mikään ei ole helpompaa, kuin seksiseuran saaminen. sitten kun sitä saisi niin paljon kuin haluaisi, niin ei huvita. eli en harrasta seksiä ollenkaan
sama lopputulos
n33
Pitäisikö pelottaa? Saavutettu jo yli 6v sitten 😄
N46v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuon trailerissa esitetyn leffan nähnyt joitain kertoja. Aika monta kertaa olen miettinyt mysö, että jos tällä leffalla olisi opetus kerrottavanaan, niin mikä se olisi?
- Huomaan myös aika paljon samaistuvani tuossa leffassa pääosassa olevaan Andiin ja häen elämäänsä. Sanoisin, että leffa on jollain tavoin hyvin toden tuntuinen.
Leffahan on hyvin normatiivisia arvoja korostava. Pääosan mies oli tyytyväinen elämäänsä matalapalkkatyössä ja sarjakuvahahmojen täyttämässä asunnossaan. Sitten muut ihmiset lähes pakottivat hänet muuttumaan ja mukautumaan yleisesti hyväksyttyyn muottiin - eli seksiin ja parisuhteeseen.
Se mikä ei ole realistista on, että pääosan mies pääsisi noin helposti treffeille kauniiden naisten kanssa ja nämä naiset vielä jotenkin viehättyisivät hänestä. Ei. 40 vuotta yksin ja vailla ihmissuhdekokemuksia ollut mies on niin outo ja poikkeava, että 99% naisista hylkää hänet heti kättelyssä.
t. myös 40 v ja neitsyt
Vailla ihmissuhde kokemuksia? - Kyllä minusta Andyllä (siis tuon leffan neitsut miehellä) on hyvinkin kokemusta ihmissuhteista. - Ei hän ole laitoksessa asuva vaikeasti vammatunut vuodepotilas tai yksin elelevä omavarainen erakko. Sosiaalisesti siis ihan normaali jakaumalle asettuva. - Toki leffa olisi saattanut saada todentuntuisemman, jos oltaisiin nähty kuinka Andy olisi saanut myös suoraan pakkeja ja tullut torjutuksi.
Mutta tarkoitan nyt lähinnä sitä, että ei Andy minusta mitenkään erityisen kömpelöltä tai sosiaalsiesti vieraantuneelta vaikuttanut. Enemmän itseni kaltaielta ehkä jonkun mielestä alistuneelta omalle kohtalolleen.
Tai kuten itse olemalla sinisilmäinen ja hölmö kun elää vakaata ja rauhallista omaa eloaan luottaen ja uskoen siihem että kohtaan ja löydän itselleni kumppanin, jos niin on tarkoitettu. Ellen niin jatkan ja olen sinkkuna, kuten tähänkin asti.
Yhä useammin huomaan kysyväni itseltäni. että olisiko se niin kamalaa, jos eläsin ja olsin sinkkuna lopun ikäänikin? Mitä oikeastaan menettäsin, jos näin kävisi; vai menettäsinkö mitään? - On jotenkin turhauttavaa kun joilekin sinkkuna oleminen / eläminen näyttäytyy korkeintaan puolinaisena, josta tulsi pyrkiä ja tavoutella pois pääsyä ja metsästää ja hakea kumppania, jos olisi vähänkään "normaali", jotta kumppanin kautta elämä vasta voisi kohota täysiin mttoihinsa ja saavuttaa yleisesti arvostetun aseman.
Kyllähän Andy oli sellainen karikatyyri ja stereotypinen kuvitelma aikuisesta neitsytmiehestä. Lapsenomainen, hieman hölmö ja muutenkin luuseri. Varmasti mukava kaveri, mutta ei todellakaan sellainen, josta keski-ikäiset naiset millään tavalla ikinä kiinnostuisivat.
Ohitin jo vuosia sitten.
m48