Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
Kun on ollut -30 asteen pakkasessa monta tuntia, varpaat, sormet, perse, kaikki jäässä, väsyttää, vituttaa, nälkä, jano ja sitten pääsee ulkoa lämpimään syömään, juomaan, lepäämään. Tuntuu, että on aineissa monta tuntia ilman että on aineissa.
Sukkien ottaminen pois nukkumaan mennessä ja sitten vaan sujauttaa ne peiton alle.
Tällainen kun kevyesti laskeutuu osin rintoja vasten. Se aidon kullan tuntu ja lämpö paljasta ihoa vasten...
Tosin sitten jos on kainalotissinen, niin hieman tunnelma latistuu, sen täytyy laskeutua viekoittelevasti sinne tissivakoon, mitä kainalotissisillä ei luonnollisesti tapahdu.
https://gemtrade.fi/product/painava-kaulaketju-18k-kultaa-60-cm/
Kun saa pallit irti ukrainan piikkilangasta
Uiminen lämpimässä meressä isoissa aalloissa.
Tietyt seksikokemukset.
Lämmin suihku raskaan työpäivän jälkeen, etenkin jos seuraava päivä on vapaa.
Kun on onnistunut tekemään ruuasta taivaallisen hyvää, tai ylipäätään saa makuhermoja hivelevää ruokaa.
Lasillinen vettä, kun on oikein kova jano.
Oman lemmikin halaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Kun oma rakas ottaa syliin ja pitää kiinni. Käperrytään yhteen. Ollaan vaan, lähekkäin, siinä hetkessä. Ihan parasta.
Kun pääsee vieraan naisen kainaloon on nautinto moninkertainen.
Kun joku hieroo jalkapohjia ja käsiä (siis kämmeniä ja sormia).
Kun joku harjaa hiuksia
Suihkussa oleminen
Kun on kylmä, viluinen olo ja pääsee noin 50-55 asteinen kosteahöyryisen saunan lauteille makaamaan, on hämärää ja ihan hiljaista.
Oma leveä sänky pilkkopimeässä, kesälläkin viileässä makkarissa. Se tunne kun olet 3 yötä nukkunut hiton huonosti kylässä huonossa sängyssä ja valoisassa, tulet kotiin, käyt suihkussa ja käperryt omaan sänkyyn puhtaiden lakanoiden väliin, aaah....
Pitkä kävely helteessä ja saa riisua hikiset vaatteet, pääsee suihkuun.
Talvella pikkupakkasilla parin tunnin hiihtolenkki, kotiin saunaan. Lauteilla istuessa ihan paras olo. Vielä parempaa olisi kun vielä menee avantoon.
Ton jälkeen hyvää ruokaa ja päikkärit!
Kun mies ottaa posken salaa.
M34
Muista yhden eufoorisen hetken.
Mulla oli uusi poikakaveri, vietti koko illan mun luona eli tunteja. Mulla kiersi ilma mahassa kokoillan, mutten voinut pierrä. Maha oli kuin raskaanaolevalla ja jouduin todellakin pidättelemään. Vessa oli ihan paperinen huone ihan olkkarin vieressä, joten en sinnekään mennyt.
Kun poika lähti, juoksin parvekkeelle ja annoin tulla! Ainakin 10 minuttia yhteen putkeen kaameet rutinat tuli hanurista. Se mieletön helpotuksen tunne, jonka muista vieläkin näin 6 vuoden jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Muista yhden eufoorisen hetken.
Mulla oli uusi poikakaveri, vietti koko illan mun luona eli tunteja. Mulla kiersi ilma mahassa kokoillan, mutten voinut pierrä. Maha oli kuin raskaanaolevalla ja jouduin todellakin pidättelemään. Vessa oli ihan paperinen huone ihan olkkarin vieressä, joten en sinnekään mennyt.
Kun poika lähti, juoksin parvekkeelle ja annoin tulla! Ainakin 10 minuttia yhteen putkeen kaameet rutinat tuli hanurista. Se mieletön helpotuksen tunne, jonka muista vieläkin näin 6 vuoden jälkeen :D
Se on euforinen eikä eufoorinen. 🥱
Kun on ollut suuret kivut ja mikään ei ole kunnolla tehonnut ja sitten vihdoin saa oikean lääkkeen, joka poistaa kivun.
Minulla on vain ruumiillisia tuntemuksia, ei kehollisia.
Orgasmi,2. Orgasmi, voi jatkaa niin kauan kun jaksaa ...
Sen jälkeinen olo kun nukahtaa ihan pöllyissä 😘
Kun on kävelly koko päivän äärimmäisen epämukavilla (korko)kengillä ja heti kun tuun kotiin, vapautan jalkani pötkölleen!
Jos orgasmia ei lasketa, niin niskan ja päänahan hieronta ja selän rapsutus