Mikä on mielestäsi ihanin kehollinen tuntemus?
Seksi on vähän itsestäänselvä, joten vastaan tähän, että mielestäni se tunne, kun oikein rankan urheilusuorituksen jälkeen ja nälkäisenä pääsee syömään ison annoksen jotakin ihanaa ruokaa.
Kommentit (890)
Koiran silittäminen/helliminen. Pehmeä turkki, ihana tuoksu, paras tapa de-stressaantua.
Koiranpentu käpertyy aivan viereen, painaa kuononsa kaulaa vasten ja nukahtaa tuhisten.
Oikein ison mustapään/finnin/paiseen poksahtaminen, kun sitä puristaa
Meditatiivinen tila. Esim. syvään hengittäminen tietoisesti parin minuutin ajan, jolloin huomaa pikkuhiljaa miten keho ja mieli rauhoittuu ja tulee sellainen äärimmäinen levollisuus ja mielihyvä.
Kun pääsee jäätelötuutin vohvelin kärkeen jossa suklaasisus. Rousk rousk.
Tulet saunasta ja menet viileän suihkun alle. Se hetki kun vesi osuu päähän.. ahhh
Kun persettä kutittaa ihan mahdottomasti ja sinulla on tilaisuus raapia ahteriasi oikein huolella kaikessa rauhassa.... aaaaahhhhhhh!
Pari viikkoa sitten olin lenkillä. Harrastan juoksua ja juoksen välillä pitkiäkin lenkkejä, 2,5-3h. Olin vaipunut ajatuksiini ja yhtäkkiä tuntui kuin olisin leijunut jossain ihan muualla. Tiesin kyllä, että olen juoksemassa paikassa X, mutta tuntui niin kuin olisin ollut jossain todella kaukana. Näkökenttä oli sumea ja ympäristön äänet tuntuivat kaukaisilta. Olo oli niin rento ja seesteinen kuin vain voi.
Tuo oli tosi siisti fiilis. Harmi että oli eka kerta kun noin tapahtui, vaikka juoksuharrastusta on jo takana vuosikausia.
Asun vilpoisessa asunnossa ja onkin uskomattoman ihanaa, kun illalla saa mennä sähkölämmitteiselle patjalle ja työntää kylmät varpaat lämpiämään!
Vierailija kirjoitti:
Kun persettä kutittaa ihan mahdottomasti ja sinulla on tilaisuus raapia ahteriasi oikein huolella kaikessa rauhassa.... aaaaahhhhhhh!
Tämä on kyllä vapauttavaa. Varsinkin jos ensin on joutunut kävellä vartin verran julkisella paikalla ja yrittänyt siinä samalla venkoilla niin, että kutina helpottuisi.
kun herää aamulla ja raaputtelee ihoa vaikkei oikeastaan ees kutita
Se hetki kun pitkän päivän jälkeen istahtaa telkkarin eteen, pistää lempisarjan pyörimään, avaa karkki/sipsipussin ja laittaa ensimmäisen herkun suuhun. Kaikki katoaa ympäriltä ja aivot lentää suoraan narikkaan.
Lämmin suihku ja pisarat iholla.