Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ehkä syytetään provoksi kun kerron tän jutun

Vierailija
28.06.2015 |

Ja ehkä parempi niin, jospa sitten kukaan ei tunnistais. Mutta kerronpa tän jutun silti. Ja eipä tää nyt Suomen kokoisessa maassa niin mahdoton juttu ole.
Eli isääni en ole nähny pariinkymmeneen vuoteen, hän lähti menemään kun olin alle kouluikäinen. Jonkin verran isäni liikkeitä kumminkin tiedän (hänellä on avoin Facebook-profiili) ja hän asuu samassa kunnassa missä minä olen töissä. Hänellä on alle päiväkoti-ikäinen lapsi. Minä olen päiväkodissa töissä. Kuka jo arvaa mitä tapahtuu? :D
---
Elikkä nyt maanantaina alkaa päiväkotipäivystys (eli tän kunnan kunnalliset päiväkodit on kaikki heinäkuun yhdessä ja samassa päiväkodissa) Perjantaina kävin hakemassa työvuorolistat ja katselin samalla lapsilistoja. Ja kappas, siellähän oli tämä isäni lapsukainen listoilla. Aloittaa huomenna hoidon. Että ai kun mun on kiva mennä huomenna aamuvuoroon töihin, mun tuurilla isä pamahtaa paikalle heti ekana tän lapsensa kanssa.
---
Esittelenkö reilusti itteni - nimestä isä kyllä mut tunnistaa? Vai pitäydynkö pelkässä etunimessä jolloin hän ei ehkä tunnista. Kauhean kiusallinen tilanne tulossa joka tapauksessa, enkä tosiaankaan tykkää hoitaa kiusallisia tilanteita työpaikallani muitten nähden. Vai vedänkö huumoriksi koko homman? "Kah, isi! Long time no see!" Jos Jumala on olemassa niin kyseistä lasta kuskaa ainoastaan hänen äiti.
Ei oo ikinä työ ahistanu näin paljon....

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh! Melkoinen tilanne. Itse en varmaan esittäytyisi koko nimellä jos tämä isä pamahtaa paikalle. Koittaisin hoitaa tilanteen jotenkin muuten. Onko täysin poissuljettua ottaa yhteyttä isääsi ja ihan vaan ilmoittaa että nyt sattui tällainen tilanne eteen..? 

Sen minkä taakseen jättää eestään löytää..

Vierailija
62/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan etunimi. Niin minäkin esittäydyn päivystyksissä ja siis totta kai sanon mistä päiväkodista alunperin olen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sulla kiinnostusta tutustua isään ja jutella asioista hänen kanssaan? Jos on, niin kannattaa edes jotenkin vihjata asiasta. Jos et halua olla häneen yhteydessä jatkossakaan, niin esitä ettet tunne koko tyyppiä.

Vierailija
64/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän tuon lapsen äiti edes sinun olemassaolosta

Vierailija
65/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhän tuon lapsen äiti edes sinun olemassaolosta 

Vierailija
66/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli samanlainen kuin siinä, jossa joku oli töissä ravintolassa jossa isukki, jota ei ole nähnyt 20 vuoteen, käy säännöllisesti uuden vaimon ja lapsen kanssa ja aloittaja mietti esittelisikö joku kerta itsensä.

Vierailija
67/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho tuli vahingossa kahteen kertaan tuo viesti

Vierailija
68/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:43"]Aloitus oli samanlainen kuin siinä, jossa joku oli töissä ravintolassa jossa isukki, jota ei ole nähnyt 20 vuoteen, käy säännöllisesti uuden vaimon ja lapsen kanssa ja aloittaja mietti esittelisikö joku kerta itsensä.
[/quote]

Niin, miten siinä kävi?

Vierailija
69/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:43"]Aloitus oli samanlainen kuin siinä, jossa joku oli töissä ravintolassa jossa isukki, jota ei ole nähnyt 20 vuoteen, käy säännöllisesti uuden vaimon ja lapsen kanssa ja aloittaja mietti esittelisikö joku kerta itsensä.
[/quote]

Mietin aivan samaa

Vierailija
70/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:42"]Tietääköhän tuon lapsen äiti edes sinun olemassaolosta
[/quote]

En tiiä yhtään! Ap

Vierailija
71/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:43"]Aloitus oli samanlainen kuin siinä, jossa joku oli töissä ravintolassa jossa isukki, jota ei ole nähnyt 20 vuoteen, käy säännöllisesti uuden vaimon ja lapsen kanssa ja aloittaja mietti esittelisikö joku kerta itsensä. [/quote] Niin, miten siinä kävi?

[/quote]Provo.

Vierailija
72/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voisko kukaan linkata tätä? Ap

Vierailija
73/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:37"]

Hei kaikki! Mulla ei ole mitään isän tapaamista vastaan, päinvastoin se vois olla ihan kiinnostava keskustelu. Mutta ei kyllä yhtään huvita alkaa tuommosta asiaa töissä setvimään :D Ap

[/quote]Ei se isäkään halua siellä alkaa keskustelemaan, miten edes ajattelit sellaista. Ehdota tapaamista.

Vierailija
74/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli niin monta vastausta tähän että on saattanu jäähä joihinki kysymyksiin vastaamatta, anteeksi! Ap

Vierailija
75/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:26"]

Eli sulle tulee hoitoon oma pikkusisko/velipuoli? Hah, sucks to be you! Onneksi vanhempani ovat tajunneet olla lisääntymättä mun enempää.

[/quote]

No sun vanhemmat varmaan pelästyivät tosiaan, että seuraavakin lapsi on vajakki.

Oletteko te muut ajaltelleet, että sitä isää ei kiinnosta tämä aikuinen lapsensa paskan vertaa. Ja miten hirvältä se tuntuu, että oma isä on siinä nenän edessä ja se vaan ignooraa koko tilanteen. Ei kaikkia isiä kiinnosta mikään lämmin jälleennäkeminen vuosien takaa. 

Ap, koita kestää ja toivotaan parasta. Niin tai näin, sua stressannee koko tuon sijaisuuden ajan, koska kaikki tämä nostaa kipeät muistot pintaan. Itsekin olen isäni hylkäämä ja meidän jälleennäkeminen parinkymmenen vuoden välin jälkeen meni niin, ettei isäni sanonut minulle sanaakaan. 

Vierailija
76/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:37"]

Hei kaikki! Mulla ei ole mitään isän tapaamista vastaan, päinvastoin se vois olla ihan kiinnostava keskustelu. Mutta ei kyllä yhtään huvita alkaa tuommosta asiaa töissä setvimään :D Ap

[/quote]Ei se isäkään halua siellä alkaa keskustelemaan, miten edes ajattelit sellaista. Ehdota tapaamista.
[/quote]

Ihan ylipäätään tuo ei oo paras tilanne ees sen sukulaissuhteen hoksaamiselle. Mutta ei se muukaan oikeen enää auta! Hoksaa jos hoksaa. Ap

Vierailija
77/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30: Minä en suosittele asian jättämistä äitipuolen varaan, jos nyt kävisikin niin, että vain hän tuo ja hakee lasta.

Vierailija
78/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siis oon päivystyksessä vaan kaksi viikkoa töissä. Elokuussa sitten kun meen takas töihin niin kaikki on jo takas omissa taloissansa. Eli tietty voi olla ettei ton parin viikon aikana törmätä jos vaikka sen lapsen äiti kuskaa häntä. Ap

Vierailija
79/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäydyt pelkällä etunimellä ja kohtelet isääsi niin kuin ketä tahansa hoitolapsen vanhempaa. Sinä olet töissä, kun sinut on sinne määrätty etkä ole tullut varta vasten stalkkaamaan isääsi ja sen kersaa. 

Mua jäi askarruttamaan, kumpi sua enemmän siinä tunnistamisessa pelottaa: oma reaktiosi vai isäsi reaktio? Mikä on pahinta mitä siinä tilanteessa voisi sun mielestä tapahtua?

Vierailija
80/129 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kättelet neutraalisti ja esittelet ittes koko nimellä. Se on isälle kiusallista eikä sulle. Isipapan oma nolous lisääntyä holtittomasti ja hyljätä. Sen minkä taakseen jättää edestään löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan