Työpaikkasi etuudet, mitä etuuksia on tarjolla palkan päälle?
Kiinnostaisi, minkälaisia etuuksia ihmisille on erilaisissa työpaikoissa tarjolla. Saatteko kahvit talon puolesta, pääsetkö kuntosalille ilmaiseksi tai tuleeko joku hervoton joululahja?
Kommentit (44)
Sote-alalla edut kyllä vaihtelee työnantajasta riippuen paljonkin. Joissain paikoissa tuntuu edulta että ei tarvi juosta pää kolmantena jalkana aamusta iltaan :D mutta monissa taas on ihan huippujakin etuja, oon medimatcherissa vertaillut etuja. Yhdessä työpaikassa oli ilmainen joogatunti kerran viikossa työntekijöille. Mun nykyisessä on kattavan työterveyshuollon lisäksi (esim. Ilmainen fyssari milloin vain) tietenkin kahvit ja keksit, ergonomisiin työskentelyasentoihin panostettu tosi paljon, hieronta seteleitä, ja mulle tärkein eli kunnon lukollinen pyöräparkki.
Onko Helsingin kaupunki pikkufirma? Meillä kahvit ja eväät ostetaan ihan itse, lounaan voi syödä asukkaiden kanssa ns. valvonta-ateriana, josta maksetaan vain verotusarvo (samalla asukkaita syöttäen tarjoilijana), hyvä työterveyshuolto, kaupungin harrastusryhmät edullisia, hsl-lippuun ja moniin firmoihin alennuksia. Palkka on pieni, mutta edut suuria!?