Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävällä aina samat pikkarit

Vierailija
28.06.2015 |

Nähdään kuukauden välein. Joka kerta samat pitsipöksyt jalassa. Outoa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan omistaa yhet pitsiset loput sitten mummokalsareita.

Vierailija
2/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on sen lempparit ja aina kun seksiä odotettavissa niin pukee ne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaako niitä ollenkaan?

Vierailija
4/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 18:53"]Varmaan omistaa yhet pitsiset loput sitten mummokalsareita.
[/quote] hyvin mahdollista. Tai sit sil on samanlaisia ostettu pakkaus esim 5kpl. Ja se haluu pistää nää hienoimmat ku se näkee sut.

Vierailija
5/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu naisella ei missään tapauksessa voi olla useita samanlaisia alushousuja. Ei varmasti ota niitä ikinä pois, saatikka pese..

Vierailija
6/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan viedä naisesi alusvaateostoksille, jos samat pikkarit kyllästyttää? Tai ehkä ne on jotkut taikapikkarit, mitkä saa naisen kiihottumaan.

Vierailija
7/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Se olisin muuten minä, paitsi että mun miesystävä ei tänne kirjoittele, eikä edes katso mitkä pikkarit.

Laitan aina samat pikkarit miehiin. Ihmetelkööt sitä vaikka maailman tappiin.

Vierailija
8/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10 kpl suosikkipöksyjäni :)

Vierailija
9/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös suuri määrä samoja. Kun hyvät löytää, niin niitä ostaa sitten ison kasan!

Vierailija
10/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainaki 10kpl yhtiä hyväksitodettuja mustia pitsistringejä. Lisäksi suurin osa mun liiveistä on mustia niin noi sopii kaikkien kanssa.

Vierailija
11/25 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan vähintään 3 kpl jokaista pikkuhousua.Joillakin on melkeen kaikki pikkuhousut samoja,jos johonkin malliin tykästyy ja niitä saa paketissa köntön halvalla niin kyllähän ne sitten aina on myös jalassa.

Vierailija
12/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ok

Vierailija
13/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän pitää kyseisistä pikkareista?

Onneksi sinulla on laaja valikoima erilaisia alusvaatteita. Voitte puhua niistä.

Vierailija
14/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan yleiseti itselläni on esim. 10klp samanlaisia ,värisiä " pöksyjä " Kuin 5 klp mustia urheilulivejä ja 5 kpl. valkoisia urheiluliivejä. 3 kpl mustia veden ja tuulenpitäviä pitkiä housuja.jne.Joten ihmisellä ei vältämättä aina samat alusvaateet päällä.Tai ulkoiluvaateet,puserot ymm.Satuu vaan olemaan samanlaisia,värisiä vaateita,paitoja,alusasuja ymm useampi kappale.

Vierailija
15/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko jollain enemmän kuin yhdenlaisia pikkuhousuja?

Vierailija
16/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen löytänyt itselleni tosi hyvin sopivat puuvillaboxerit. Niitä myydäön 3kpl paketeissa ja olen ostanut niitä ainakin 6 pakettia, kaikki mustia. Näyttäisi varmaan jonkun toisen silmissö, että mulla on vain yhdet pikkarit. Mies taas on tykästynyt yksiin tiettyihin sukkiin, joita myös myydään 3kpl paketeissa. Sillä on varmaan 30 paria sukkia, kaikki niitä samoja, mustia. Ei pidä vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä 😁

Vierailija
17/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suunnilleen kaikki alkkarit, joita käytän, keskenään samanlaisia. Ainoat alkkarit, jotka näyttävät hyvältä päälläni, istuvat hyvin eivätkä edes tunnu, että jalassa olisi mitään. Olen ostanut niitä sitten reilusti. Sama rintaliiveissä. Kun on kerran löytänyt sen täydellisen mallin ja koon, ei tee mieli enää tuhlata rahojaan alkamalla ostamaan "sikoja säkissä".

Vierailija
18/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiks apn kaltaiset miehet on just sellasia jotka huomauttelee myös jostain ihokarvoista

Vierailija
19/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monet kymmenet samanlaiset pikkarit. Osa mustia, osa valkoisia. Nilkkasukkia vain yhdenlaisia.

T. Naispuolinen Steve Jobs

Vierailija
20/25 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä pikkareita on vaikea löytää. Mulla on parinlaisia monia koska istuvat hyvin ja eivät hankaa mistään. Pikkareita myydäänkin usein usean kappaleen pakeitteina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi