Mies pyysi treffeille - en tiedä uskallanko suostua.
Ihmetyttää vaan että miten kukaan vois haluta minun kanssa treffeille :D Oon siis kyllä ihan mukava, kauniiksikin kehuttu ihminen - mutta mulla on vähän reilu 1 v lapsi. Eli siis mitä ihmettä? Kyseinen mies kyllä tietää minun taustat, ollaan oltu hyviä ystäviä kuutisen vuotta. Eli tietää kyllä varsin hyvin että minulla on vauva.
.
Voiko maailmassa olla oikeasti tuollaisiakin nuoria miehiä jotka suostuu treffailemaan äiti-ihmistä vai mitä ihmettä? Pelkkää seksiä tuskin on vailla koska on kuullut minun avautumista aiheesta ja tietää etten ikinä sellaiseen alkais. (Aiheesta avautumisella tarkoita sitä että muutamat tyypit on suoraan tulleet ehdottamaan että ovat valmiita "auttamaan" minua siinä mielessä. Eli ei parisuhdetta, vaan pelkkää seksiä)
.
Ja mies myös sanoi että mennään täysin minun ehdoilla - ymmärtää että mun on vaikea järjestää aikaa treffeille. On valmis tulemaan treffeille vaikka keskellä yötä jos lapsi sattuu silloin valvottamaan :D Pakko kait se on suostua....
Kommentit (3)
Tietenkin suostut. Eihän tuossa ole mitään mietittävää.
Nykyään on aika normaalia että miehet ottavat lapsen coolisti.
Minua yritettiin raskaana ollessani jatkuvasti pyytää treffeille. Olin itsekin äimän käkenä ja mietin että miksi helvetissä.
Muutamien kanssa kävinkin ulkona, ja olivat oikeasti ihan asiallisia eivätkä yrittäneet ängetä sänkyyn.
Itselläni oli kuitenkin sellainen olo että halusin ensin rauhassa tutustua omaan vauvaan ja unohtaa kaikki parisuhteet. :)