"Toivon että sinustakin tulisi kylmä ja tunteeton"
...sanoi helmikuussa mielialalääkityksen aloittanut mieheni, kun tänään pohdittiin mitä pitäisi tehdä jotta suhteemme voisi vielä jatkua. Ei kuulemma halua itse erota muun kuin sen vuoksi, kuinka onnettomalta minä vaikutan suhteessamme. Ja minä olen onneton, koska hän on muuttunut kylmäksi ja tunteettomaksi, lähes zombimaiseksi. Hän haluaa jatkaa lääkitystä, koska se on muuten auttanut.
Kommentit (26)
kannattaa ulostaa yhdessä. sillä tavalla on monta suhdetta pelastettu
Juu, kiitos vaan sinullekin 22 että jaksoit kommentoida. :D Veikkaan ettei auta meidän tapauksessa. Ap
Tunteistahan on menesti enemmän haittaakuin hyötyä. Ymmärrän miestäsi. Minustakin seurustelu olisi mukavampaa, jos ihmiset eivät olisi niin tunteellisia.
Voimia sinulle. Olen samassa jamassa. 6 vuotta bentsohelvettiä takana. Tunteettomuutta ja empatiakyvyttömyyttä. Huijaa naisia netissä antamalla ymmärtää että on varakas mies. Kun saa naisen kiinnostumaan, niin heittää menemään. En tajunnut että johtui lääkkeestä, vaan ajattelin että hänellä on ikäkriisi ja yritin ymmärtää. Keväällä käskin muuttamaan pois, jolloin aloitti vierotuksen. Nyt käyttäytyy minua kohtaan hyvin koska tietää että lähtö tulee kotoa. En ole jaksanut kytätä vieläkö muiden naisten huijaus jatkuu.
Ehkä mies eilisestä suhteen tilaa koskevasta keskustelusta jotain muutakin mietti kuin mitä ääneen sanoi - ainakin eilen illalla ja tänä aamuna on ollut paljon mukavampi ja ystävällisempi tunnelma. Itsekin havahduin tajuamaan, etten halua luovuttaa näin vähällä. Saa nyt tosin nähdä, montako päivää tätä kestää. Ap
Ihanaa kun olette jaksaneet kommentoida. Kyseessä tosiaan on ensimmäinen lääkekokeilu, olisipa huojentavaa jos ongelmat ratkeaisivat lääkettä vaihtamalla. Otan asian puheeksi, toivottavasti mies suostuu kokeilemaan. Ap