Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

fitnesspäiväkirjat

Vierailija
12.05.2015 |

Heips! Olen seurannut tyttöjen treenejä ja olen tosi iloisesti yllättynyt erityisesti Venlan terveestä tavasta treenata ilman kisoja, vaikkakaan sekään ei ihan tavalliselle nuorelle käy. Itselläni 17v tytär joka ei todellakaan aamu-unisena lähtisi tekemään noita treenejä mitä Venla tekee mutta ehkä ikä ja poikaystävä saavat sen tulevaisuudessa aikaan. Itse olen joskus kilpillut ja tiedän mitä se on mutta siitä jo n.30 vuotta eli mummo katekoriassa olen. Nyt vielä tämä fitness-maailma on niin pinnalla että joka toinen meidänkin salilla haluaa johonkin bikini kisoihin tms. Olen oikeesti itse jo tippunut kartalta naäistä kaikista eri kategoirioista missä voit kilpilla? Miehillä mm. shortsi-jutskat?  No ei siinä mitään, hienoa että saadaa nuoriso liikkeelle ja pitämään itsestä huolta mutta sekin maksaa. Siihen ei pelkkä salimaksu riitä. Pitää olla protskua, vitamiinejä, lihasmassaa kasvattavaa protskua yms. Ja ennenkaikkea luomuruokaa! Kenellä nuorella on varaa näihin kaikkiin. No ainakin dokaamiset ja röökin vetämiset toivottavasti loppuu/vähenee. Jotenkin on kiva katsoa näiden likkojen treenaamisia, vielä muutamat saisivat puristaa mutta tämähän on tv-ohjelma! Silloin et voi oksentaa tai piereskellä kovassa treenissä ja sun pitää näyttää melkein yhtä nätiltä kun menit salille?? Mun ehdoton suosikkini on aito Venla ja silla on ihana koira! Ja mulla on amstaffi! Venlalle tsemmpiä ja kiitos aitoudestasi! T. Mummi

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän