Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

karmeat pitkät mustanharmaat hiukset

Vierailija
28.06.2015 |

Harvoin näkee, mutta eilen oli telkassa n. 50 v nainen jolla oli musta tukka puoliksi harmaantunut. Muuten nuorekas ja kaunis mutta näytti tosi pahalle kun ne oli valtoimenaan. Tai se oli jo ihan harmaa silleen mustanharmaa. Oli varmaan rikas ulkomaalainen. Hyiiiiiii!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä. Värjäisitkö harmaat piiloon???

Vierailija
2/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 14:43"]Mielipiteitä. Värjäisitkö harmaat piiloon???
[/quote]
en, mikään ei ole niin rumaa kuin värjätyt hiukset joissa harmaa juurikasvu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se niin kamalalta näytti? Lyhyt värjättykö on parempi? Vai mustaharmaat hiuksetko kuuluu olla kiinni?

Minusta ajatus mustanharmaista pitkistä hiuksista valtoimenaan kuulostaa kiehtovalta, etemkin jos ulkomaalaispiirteinen nainen.

Vierailija
4/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kaikki 40+ naisethan ja miehet oikeasti olisi harmaaahapsisia, jos ne ei värjäisi. Omituista on että tuo nainen oli fiksu ja tyylikäs,kaunis ja rikas, mutta ei ollenkaan värjännyt harmaita piiloon. Katsokaa vaikka Real housewives  reality ohjelmia,kuinka monelanoista tyylikkäsitä 50+ v naisista on harmaat hiukset? Kaikki värjää.

Mun mieletä pitäisi laittaa kiinni tai piiloon tai leikata jotenkin lyhyiksi, oli rumannäköset. Vaaleat kun harmaantuu ei ole niin paha.

Vierailija
5/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:14"]no kaikki 40+ naisethan ja miehet oikeasti olisi harmaaahapsisia, jos ne ei värjäisi. Omituista on että tuo nainen oli fiksu ja tyylikäs,kaunis ja rikas, mutta ei ollenkaan värjännyt harmaita piiloon. Katsokaa vaikka Real housewives  reality ohjelmia,kuinka monelanoista tyylikkäsitä 50+ v naisista on harmaat hiukset? Kaikki värjää.

Mun mieletä pitäisi laittaa kiinni tai piiloon tai leikata jotenkin lyhyiksi, oli rumannäköset. Vaaleat kun harmaantuu ei ole niin paha.
[/quote]
hahhah mun mummo on 68 ja ei yhtään harmaita. Kuin myös toisen puolen pappa, 70 ja ruskeag hiukset kokonaan. Älä esitä faktoina asioita joista et ole varma

Vierailija
6/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tummanruskeat hiukset joissa siellä täällä kimaltavan hopeisia hiuksia. Näkyy kauniisti kun hiukset ovat auki. Rakastan kauniita nutturoita yms mutta ne pikantit hopeiset eivät silloin erotu :( Olen 44.

Tummat hiukset voivat hopeoitua, harmaantua, muuttua valkeiksi

Vaaleat voivat muuttua kellertäviksi, valkeiksi mattaharmaiksi, hohtavan harmaiksi..

Ei voi yleistää että titynväriset hiukset harmaantuvat aina samalla tavoin.

Minusta monet luonnollisenväriset hiukset ovat todella kauniita. Antamasi esimerkki tääydellisistä naisista hiukan huvitti :)

Vierailija
7/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:14"]no kaikki 40+ naisethan ja miehet oikeasti olisi harmaaahapsisia, jos ne ei värjäisi. Omituista on että tuo nainen oli fiksu ja tyylikäs,kaunis ja rikas, mutta ei ollenkaan värjännyt harmaita piiloon. Katsokaa vaikka Real housewives  reality ohjelmia,kuinka monelanoista tyylikkäsitä 50+ v naisista on harmaat hiukset? Kaikki värjää.

[/quote]

Älä höpötä juntti. Olen aito blondi eikä hiuksissani ole yhtäkään harmaata hiusta vaikka suurennuslasilla etsisi. Ihme yleditystä täällä aina.

Vierailija
8/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauniin, rikkaan, tyylikkään ja fiksun pitäisi värjätä hiuksensa?

Vierailija
9/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 16:14"]

no kaikki 40+ naisethan ja miehet oikeasti olisi harmaaahapsisia, jos ne ei värjäisi. Omituista on että tuo nainen oli fiksu ja tyylikäs,kaunis ja rikas, mutta ei ollenkaan värjännyt harmaita piiloon. Katsokaa vaikka Real housewives  reality ohjelmia,kuinka monelanoista tyylikkäsitä 50+ v naisista on harmaat hiukset? Kaikki värjää.

[/quote]

Mä olen luonnostaan tummahiuksinen, hiukset todella tummanruskeat, suomalaissilmiin mustat. Ikää 51 vuotta eikä vieläkään kuin vain satunnaisia harmaita. Äidillänikin oli vain muutamia harmaita yli kasikymppisenä. Kaikki tummatukkaiset eivät harmaannu. Geenimme eivät ole täysin suomalaiset.

Vierailija
10/10 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: kenties et olekaan rikas ja tyylikäs?