Mitä tarkoittaa kun unessa
Nyt kaikki unentulkitsijat hereille.
Todella usein näen sellaista unta, jossa olen vessassa, kun yhtäkkiä joku tulee vessaan, vaikka olen lukinnut oven. Ja siis sen unen aikana yritän usein lukita oven ja se meneekin lukkoon, mutta silti siellä vessassa ramppaa porukkaa. Unen aihe on sama, mutta henkilöt (jotka siellä vessassa ravaa) ja vessan tyyli vaihtuu. Välillä on ihan sellainen normaali vessa, mutta välillä vessa on sellainen niin kuin joissakin julkisissa paikoissa on. Sellainen missä on raot oven ylä ja alareunassa, mutta unessa ne ovat liioitellun isot raot. Toisinaan taas vessa on sellainen missä on useita pönttöjä, muttei oikeastaan minkäänlaista kunnollista näkösuojaa. Saattaa olla ehkä seinät pöttöjen välillä (matalat) muttei ovia laisinkaan.
Viimeyönä oli jopa niin, että oli pönttö sellaisessa syvennyksessä, joka oli jonkin käytävän varrella. Eli kaikki ihmiset näki ohikulkiessaan kaiken. Ja minä siis tietenkin menin sille, enkä etsinyt parempaa vessaa.
Näen tällaisa unia usen, suunnilleen kerran kuussa tai useamminkin. Mistä nämä uneni kertovat?
Kommentit (3)
Sinulla on vessahätä mutta olet niin väsynyt että et pysty heräämään ja menemään vessaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 22:10"]
Sinulla on vessahätä mutta olet niin väsynyt että et pysty heräämään ja menemään vessaan.
[/quote]
En usko että vaikuttaa asiaan. Yleensä heräilen useita kertoja yössä ja menen aina vessaan, kun on tarpeen. Toisinaan näen tuota unta vaikka olisin juuri käynyt vessassa. Ja kai minä siinä tapauksessa näkisin unta että olisin vessassa normaalisti? Miksi silloin näkisin unessa että minun on vaikea saada ovi lukkoon, tai ihmiset pääsevät vessaan lukosta huolimatta? Muita ehdotuksia?
Eikö kukaan tiedä?