paljonko suunnilleen maksaa ammatikoulun kirjat?
Poika aloittaa syksyllä sähköasentajan opinno, tarkoituksena myös lukea samalla itsensä ylioppilaaksi joten aikamoinen kirjamäärä hankittavana.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:03"]Poika saa päätä vessanpönttöön luokkakavereilta, jos jotain kirjoja pitää esillä amiksessa
[/quote]
ai sultako? En minä ainakaan saanut, vaan kirjat tosiaan kannatti olla. Lukion kirjoista en tiedä, mutta amiksessa ei niitä ihan liikaa kuitenkaan ole. Mulla meni ehkä yhteensä n 100e kun käytettynä ostin
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 12:03"]Poika saa päätä vessanpönttöön luokkakavereilta, jos jotain kirjoja pitää esillä amiksessa [/quote] ai sultako? En minä ainakaan saanut, vaan kirjat tosiaan kannatti olla. Lukion kirjoista en tiedä, mutta amiksessa ei niitä ihan liikaa kuitenkaan ole. Mulla meni ehkä yhteensä n 100e kun käytettynä ostin
[/quote]
Ei. En uskaltanut mennä amikseen, kun tuossa iässä penkistä nousi vain 60kg ja karatestakin oli vain peruskurssi käytynä. Lukion jälkeen tilanne oli parempi ja selvisin amiksesta hengissä
Ei niitä kirjoja tarvitse ostaa. Netissä on se opintosisältö aika tasan tarkkaan. Sukulaisilta ja tutuilta saa myös esmes lukion kirjoja.
t. juuri kävin AMK:n ja 2 kirjaa ostin, nekin turhaan
googlaa jamera kirjakauppa saat käytettyjä edullisemmin
Poika saa päätä vessanpönttöön luokkakavereilta, jos jotain kirjoja pitää esillä amiksessa