Kokeiletteko meikkitestereitä kasvoillenne?
Etenkin kiinnostaa, kokeileeko joku ripsareita tai huulituotteita suoraan ripsiinsä tai huuliinsa. Ja jos, eikö ällötä?
Kommentit (8)
Jotkut pennuthan sinne meikkaamaan kun ei oo varaa omiin meikkeihin.
Lainaako joku ystäviltään ripsaria tai huulituotteita?
Näen värisävyn ja koostumuksen kämmenselällä.
Meikkaako esim. Macin pisteellä ne niitä meikkejä asiakkaille testereistä? Haluisin kokeilla mennä heille meikkiin mutta jos käyttää testereitä niin ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 20:44"]Lainaako joku ystäviltään ripsaria tai huulituotteita?
[/quote]
Mulla oli taannoin tuttu, joka kinusi ripsaria lainaan. Annoin halvimman ja vanhimman. Heitin pois, kun palautti. Tuolloin en kehdannut kieltäytyä lainaamispyynnöstä, mutta nykyisin kieltäydyn lainaamasta.
Kerran testasin testeriä ripsiin kun olin lähtenyt kiireessä meikittä kotoa ja oli pakko saada jotain naamaan. En suosittele, kutina oli kamala ja oli pakko pestä ripsari pois. Tiesin ettei niitä kannata silmiin tunkea, mutta epätoivo oli niin suuri. Ei siitä mitään tulehdusta tai klamydiaa tullut, oli vain ihan järkyttävän kutiseva tunne silmissä. Tuotteen tiedän olevan mun silmille ok mutta se testeri oli kamala. Yleensä testaan meikit käteen ja meikkivoiteen kaulaan. Ripsareista katson silmämääräisesti koostumuksen ja testaan harjaa sormilla. Mutta ei enää ikinä silmiin testereistä!
En hemmetissä.