Mun vagina on tummunut! Mitäh??
Äsken kattelin tossa peilillä tonne alakertaan kun ei oo tosiaan pitkään aikaan tullu taas katottua ja se näytti ihan erilaiselta kun viimeksi!? 15-17 v se oli vielä semmonen ihan vaalea siis samn sävynen kun muukin keho mutta nyt 18v katoin ja se on ihan tummunut, monta sävyä. Sekä pienempien häpyhuulten reunat ja sit siitä mistä karvat kasvaa. Mistä tää johtuu ja onko normaalia, onks teillä muilla naisilla ihan vaaleet alapäät? Vaikuttaako se että oon nyt n. vuoden ajellu karvat sieltä + seksi en muuta keksi miks näyttää tolta. Ei voi varmaan mitenkään vaalentaa takas...
Kommentit (69)
Lähetä kuva ap, olen professori, arvioin tummuusasteen ja paahtoasteen M57
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:28"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:23"]Juu ja sitäpaitsi 18v pitäs olla vielä neitsyt, koska markkina-arvo tippuu dramaattisesti [/quote] Kiinnostaa vitusti sun markkina arvos ha. Onko itelläs poikuus tallella :) ei sua kukaa muuten huoli likanen huorapoika
[/quote]Naisillahan se arvostus menee toisin päin - mitä enemmän seksikumppaneita ja kokemusta, niin sitä haluttavampi. Kokemattomuus on turn off naisille.
[/quote]
Ei mun poikaystävällä ainakaan ollu ketään ennen mua enkä ees ajatellu siitä mitään mut hei mä en ookkaan mikään luolanainen eikä kiinnosta tollanen typeryys
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:28"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:26"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:23"]Juu ja sitäpaitsi 18v pitäs olla vielä neitsyt, koska markkina-arvo tippuu dramaattisesti [/quote] Kiinnostaa vitusti sun markkina arvos ha. Onko itelläs poikuus tallella :) ei sua kukaa muuten huoli likanen huorapoika [/quote]Naisillahan se arvostus menee toisin päin - mitä enemmän seksikumppaneita ja kokemusta, niin sitä haluttavampi. Kokemattomuus on turn off naisille. [/quote] Ei mun poikaystävällä ainakaan ollu ketään ennen mua enkä ees ajatellu siitä mitään mut hei mä en ookkaan mikään luolanainen eikä kiinnosta tollanen typeryys
[/quote]Kyllä sinua parin vuoden jälkeen kiinnostaa, kun et itsekään ole enää neitsyt ja haluat osaavan miehen, joka tietää mitä tekee ja haluaa
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:38"]Lähetä kuva ap, olen professori, arvioin tummuusasteen ja paahtoasteen M57
[/quote]
Jooh edestä vai takaa ;)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:42"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:40"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:28"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:26"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:23"]Juu ja sitäpaitsi 18v pitäs olla vielä neitsyt, koska markkina-arvo tippuu dramaattisesti [/quote] Kiinnostaa vitusti sun markkina arvos ha. Onko itelläs poikuus tallella :) ei sua kukaa muuten huoli likanen huorapoika [/quote]Naisillahan se arvostus menee toisin päin - mitä enemmän seksikumppaneita ja kokemusta, niin sitä haluttavampi. Kokemattomuus on turn off naisille. [/quote] Ei mun poikaystävällä ainakaan ollu ketään ennen mua enkä ees ajatellu siitä mitään mut hei mä en ookkaan mikään luolanainen eikä kiinnosta tollanen typeryys
[/quote]Kyllä sinua parin vuoden jälkeen kiinnostaa, kun et itsekään ole enää neitsyt ja haluat osaavan miehen, joka tietää mitä tekee ja haluaa
[/quote]
Tuskin, mua kiinnostaa se ihminen
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:36"]
Laita AP kuva, jotta voin arvioida tilanteen tarkemmin. Selitit vähän huonosti. Olen lääkiksessa suorittamassa kandin opintoja.
N22
[/quote] Älä laita kuvaa, ellei ap itse pelleile kuvan pyytämisillä. Kukaan normaali lääkiksessä opiskeleva ei pyydä kuvia normi häppäreistä, jotka ovat tummentunut, koska niin käy jokaiselle naiselle ja usein siinä pian ennen 20-vuotis päiviä. Painu helvettiin sinä kuvien pervo ruinaaja.Tummuu ilman synnytystä yms mitä jotkut valehtelee tässä ketjussa. Taitaa olla niitä pikkupoikia ja aikuisia miehiä, jotka ei naisista tajua yhtään. Normaali olet silti.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:40"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:28"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:26"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:23"]Juu ja sitäpaitsi 18v pitäs olla vielä neitsyt, koska markkina-arvo tippuu dramaattisesti [/quote] Kiinnostaa vitusti sun markkina arvos ha. Onko itelläs poikuus tallella :) ei sua kukaa muuten huoli likanen huorapoika
[/quote]Naisillahan se arvostus menee toisin päin - mitä enemmän seksikumppaneita ja kokemusta, niin sitä haluttavampi. Kokemattomuus on turn off naisille.
[/quote]
Ei mun poikaystävällä ainakaan ollu ketään ennen mua enkä ees ajatellu siitä mitään mut hei mä en ookkaan mikään luolanainen eikä kiinnosta tollanen typeryys
[/quote] sun poikaystävä ei vaan kertonut kaikkea. Pyöritti samaan aikaan viittä miita.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:42"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:38"]Lähetä kuva ap, olen professori, arvioin tummuusasteen ja paahtoasteen M57
[/quote]
Jooh edestä vai takaa ;)
[/quote] sekä että..tarvitsen hyvän näkökulman, että voin tehdä diagnoosin, ja varmistaa tapauksen t. Professori Nuppi
Ja taas pedofiiliin taipuvaisia hörhöjä täällä palstalla, vaikka ap sanoo olevansa 21-vuotias. Jos näin ei ole kuitenkaan? jos on niin silti on outoa ja törkeätä pyytää alastonkuvia.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:44"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:36"]
Laita AP kuva, jotta voin arvioida tilanteen tarkemmin. Selitit vähän huonosti. Olen lääkiksessa suorittamassa kandin opintoja.
N22
[/quote] Älä laita kuvaa, ellei ap itse pelleile kuvan pyytämisillä. Kukaan normaali lääkiksessä opiskeleva ei pyydä kuvia normi häppäreistä, jotka ovat tummentunut, koska niin käy jokaiselle naiselle ja usein siinä pian ennen 20-vuotis päiviä. Painu helvettiin sinä kuvien pervo ruinaaja.Tummuu ilman synnytystä yms mitä jotkut valehtelee tässä ketjussa. Taitaa olla niitä pikkupoikia ja aikuisia miehiä, jotka ei naisista tajua yhtään. Normaali olet silti.
[/quote]
No en todellakaan laita mun alapäästä kuvia nettiin jakoon. On mulla järkeä päässä -ap
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:48"]Ja taas pedofiiliin taipuvaisia hörhöjä täällä palstalla, vaikka ap sanoo olevansa 21-vuotias. Jos näin ei ole kuitenkaan? jos on niin silti on outoa ja törkeätä pyytää alastonkuvia.
[/quote]
Aina niitä pervoja löytyy varsinki tälläsistä keskusteluista, en todellakaan laita kuvia! Halusin vaan tietää että onks tää mun itseaiheuttamaa vai ihan luonnollista
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:50"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:48"]Ja taas pedofiiliin taipuvaisia hörhöjä täällä palstalla, vaikka ap sanoo olevansa 21-vuotias. Jos näin ei ole kuitenkaan? jos on niin silti on outoa ja törkeätä pyytää alastonkuvia.
[/quote]
Aina niitä pervoja löytyy varsinki tälläsistä keskusteluista, en todellakaan laita kuvia! Halusin vaan tietää että onks tää mun itseaiheuttamaa vai ihan luonnollista
[/quote] kuulostaa siltä et se on tulehdus
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:50"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:48"]Ja taas pedofiiliin taipuvaisia hörhöjä täällä palstalla, vaikka ap sanoo olevansa 21-vuotias. Jos näin ei ole kuitenkaan? jos on niin silti on outoa ja törkeätä pyytää alastonkuvia.
[/quote]
[/quote]
Eikä ole höpöhöpö vaan ihan luonnollista ikääntymistä
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:00"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:52"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:50"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:48"]Ja taas pedofiiliin taipuvaisia hörhöjä täällä palstalla, vaikka ap sanoo olevansa 21-vuotias. Jos näin ei ole kuitenkaan? jos on niin silti on outoa ja törkeätä pyytää alastonkuvia.
[/quote]
[/quote]
Eikä ole höpöhöpö vaan ihan luonnollista ikääntymistä
[/quote] kerro omasta ikääntymisestäsi?
Haluan, että mun tyttöystävällä olisi 35 cm häpärit. Pikimustat sellaiset. Ja paskaa anaalissa.
Ihania nämä pinpet. Hyvä tuoksu, hieno ulkonäkö, maku mahtava. Eritteet epätodellisen upeita. Ja näitä sit pitää jahdata.
Kiitti kaikille asiallisesti vastanneille nyt sain mielenrauhan :) ja tää keskustelu alkaa käydä aika asiattomaks ja mennä sivuraiteille joten mä ainakin lopetan tän seuraamisen nyt
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 05:07"]
Ihania nämä pinpet. Hyvä tuoksu, hieno ulkonäkö, maku mahtava. Eritteet epätodellisen upeita. Ja näitä sit pitää jahdata.
[/quote]
Tätä ne sit pihtaa. Jäät paljosta paitsi.
Äläpä Ap räkytä, onhan sulla Alastomassa Suomessa huorauskuvia - laitan kohta linkin tähän
N22