Mun vagina on tummunut! Mitäh??
Äsken kattelin tossa peilillä tonne alakertaan kun ei oo tosiaan pitkään aikaan tullu taas katottua ja se näytti ihan erilaiselta kun viimeksi!? 15-17 v se oli vielä semmonen ihan vaalea siis samn sävynen kun muukin keho mutta nyt 18v katoin ja se on ihan tummunut, monta sävyä. Sekä pienempien häpyhuulten reunat ja sit siitä mistä karvat kasvaa. Mistä tää johtuu ja onko normaalia, onks teillä muilla naisilla ihan vaaleet alapäät? Vaikuttaako se että oon nyt n. vuoden ajellu karvat sieltä + seksi en muuta keksi miks näyttää tolta. Ei voi varmaan mitenkään vaalentaa takas...
Kommentit (69)
Muista jo nyt. Markkina-arvo on aika low.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:28"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 04:21"]
Mistä olet saanut kotikäyttöön speculumin? Vaginan seinämäväriä voi olla vaikeampi tarkastella ilman sitä. Valaistuksenkin pitää olla kunnossa. Vai tarkoitatko vulvaa?
[/quote]Kaikki varmasti ymmärsivät mistä on kyse :) Pätijä :)
[/quote]
Öö, onko sulla anatomia vähän hukassa?
[/quote]Ei mutta ymmärsin mitä ap tarkoitti kuten moni muukin ilman että koki tarvetta näpäyttää :)
[/quote]
Siis että vulva on tummunut? Jos on pakko latinaa änkeä keskusteluun, miksi ei käytetä edes oikeita sanoja? Vagina on synnytyskanava. Vulva ulkoiset elimet.
Vagina = emätin, miten sen voi itse nähdä? hammaspeiliiläkö. enätin on sisäinen sukupuolielin(tiedoksi vaan)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 07:54"]
Vagina = emätin, miten sen voi itse nähdä? hammaspeiliiläkö. enätin on sisäinen sukupuolielin(tiedoksi vaan)
[/quote]tarkoitin emätin
Ei mulla ole häppärit tummuneet.
N45
Tarkoitat varmaan vulvaa etkä vaginaa?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan vulvaa etkä vaginaa?
Pojat opettaa toisiaan
Somalipimppiä, suklaapilveä. Ja vähän silakalle tuoksuvaa viisimetrisillä häpyhuulilla varustettua menkkaista hiivaista reikää, nuuh bam.