Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen seksuaalinen haluttomuus - niin, meilläkin

Vierailija
28.06.2015 |

Mitä teen, kuka auttaisi. Takana on muutaman vuoden yhteiselo. Mies ei ole mikään seksipeto ikinä ollutkaan. Nyt yhdessä asumisen myötä (2 v) minun on aika tunnustaa, että niitä seksuaalisia haluja ei ole eikä tule. Oluttölkki vie voiton minusta. Eli mies ottaa perjantaina ns. perseet olalle. Seksi ei silloin tule kysymykseen, mies ei humalassa kykene - ensimmäinen mies tätä laatua minun kohdallani. No. Olen ajatellut että olkoon lauantai se ilta, kun on kahdenkeskisen intiimin ajan aika. Mutta kun silloinkin on saatava pari-kolme olutta. Sitten seisoo miten seisoo, joskus paremmin, joskus hädin tuskin. Olen ollut kärsivällinen. Arkisin joskus harvoin ilman olutta on parempaa seksiä. Mutta kun minua stressaa seuraavan aamun aikainen herätys niin arkena siitä tulee minullekin pelkkää suoritusta. Mitä teen? Tänään tulin viikon lomareissulta kotiin ja kuvittelin että ikävä on ollut niin kova että ilman muuta meillä on seksiä täysin selvänä. Mutta eipä, kaljalle hävisin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minusta tuntuu että ilmeisesti minun pimpulia ei kestä selvin päin. Pitääkö minun luopua kunnon panemisesta kaljan eteen? Muut asiat suhteessa ok, osa jopa loistavan hyvin.

Vierailija
2/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsesi kait sinun on tiedettävä. Kestätkö lähes seksitöntä elämää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tyhmä mies. Vaikka olut onkin hyvää, kyllä pillu vie voiton 6-0.
mies

Vierailija
4/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nelonen, niin pitääkin. Meillä on toisin. Olis pitänyt tietty tajuta jo seurusteluaikana.

Vierailija
5/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ja turhautumistasi. Minä erosin seksin puutteen takia. Ja löysin elämäni miehen. Jätä sinäkin luuserisi lääräämään kaljan kanssa, onhan noita halukkaitakin miehiä ettei tarvitse tyrkyttää itseään.

Vierailija
6/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun mies tykkääkin munasta, ei pimpistä ollenkaan...

Vierailija
7/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 01:08"]

Mitä teen, kuka auttaisi. Takana on muutaman vuoden yhteiselo. Mies ei ole mikään seksipeto ikinä ollutkaan. Nyt yhdessä asumisen myötä (2 v) minun on aika tunnustaa, että niitä seksuaalisia haluja ei ole eikä tule. Oluttölkki vie voiton minusta. Eli mies ottaa perjantaina ns. perseet olalle. Seksi ei silloin tule kysymykseen, mies ei humalassa kykene - ensimmäinen mies tätä laatua minun kohdallani. No. Olen ajatellut että olkoon lauantai se ilta, kun on kahdenkeskisen intiimin ajan aika. Mutta kun silloinkin on saatava pari-kolme olutta. Sitten seisoo miten seisoo, joskus paremmin, joskus hädin tuskin. Olen ollut kärsivällinen. Arkisin joskus harvoin ilman olutta on parempaa seksiä. Mutta kun minua stressaa seuraavan aamun aikainen herätys niin arkena siitä tulee minullekin pelkkää suoritusta. Mitä teen? Tänään tulin viikon lomareissulta kotiin ja kuvittelin että ikävä on ollut niin kova että ilman muuta meillä on seksiä täysin selvänä. Mutta eipä, kaljalle hävisin.

[/quote]

Olette olleet vasta muutaman vuoden yhdessä, joten eroa nyt jos seksuaalisuus on sinulle tärkeää. Tilanne ei tule tuosta ainakaan paranemaan.

t. 13 vuotta samassa tilanteessa

Vierailija
9/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei pysty lopettamaan ongelmajuomistaan, lähde. Nosta asia pöydälle. Miksi hissuttelet ja kärsit?

Vierailija
10/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, 13. Niin, tiedän että lähteminen olisi järkevintä. Ainut este on, että meillä menee muuten hyvin. Tehdään yhdessä asioita, nautitaan toistemme seurasta. Tuntuu kyllä silti että JÄRKYTTÄVÄN iso palanen puuttuu elämästä, kun seksiä on niin vähän. Kun koen, etten ole tarpeeksi haluttava. Olen 46 eikä tämä suhde ole ensimmäiseni. Kaikissa edellisissä suhteissa olen kokenut olevani erityisen haluttava mutta ne suhteet ei oo toimineet muulla tavalla. Kaipa se on niin, että kaikkea ei voi saada.

Vierailija
11/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en katselisi tuollaista kaljan kittaamistakaan kauan :)

Vierailija
12/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole ongelmanne vaan alkoholismi.

Vierailija
13/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin!

Vierailija
14/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:19"]Jos mies ei pysty lopettamaan ongelmajuomistaan, lähde. Nosta asia pöydälle. Miksi hissuttelet ja kärsit?
[/quote]Olen kyllä todellakin nostanut asian pöydälle. Enkä hissuttele. Eikä se juominen ole silleen ongelmajuomista. Minusta olisi tasapuolista, että alkoholin avulla rentoudutaan perjantaisin ja lauantai olisi sitten parisuhdeaikaa. Mies otti eilen kolme olutta. Se on niin vähän, ettei minulla siitä ok sinällään sanomista. Mutta tuokin määrä tekee sen, että seksi menee tuherrukseksi. Tuntuu että sekstataan minun mieliksi. Joskus kun olkaa kahdestaan viikonloppuna ja seksitellään jo iltapäivällä, mies saattaa sanoa että nyt kun seksi on alta pois, lähdetäänkö illalla baariin. Se loukkaa minua, että edes sanotaan noin - ALTA POIS voi helv.

Vierailija
15/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:20"]

Kiitos, 13. Niin, tiedän että lähteminen olisi järkevintä. Ainut este on, että meillä menee muuten hyvin. Tehdään yhdessä asioita, nautitaan toistemme seurasta. Tuntuu kyllä silti että JÄRKYTTÄVÄN iso palanen puuttuu elämästä, kun seksiä on niin vähän. Kun koen, etten ole tarpeeksi haluttava. Olen 46 eikä tämä suhde ole ensimmäiseni. Kaikissa edellisissä suhteissa olen kokenut olevani erityisen haluttava mutta ne suhteet ei oo toimineet muulla tavalla. Kaipa se on niin, että kaikkea ei voi saada.

[/quote]

Ehdota miehelle avointa suhdetta, saat huomioin muualta, mutta mukavan arjen. Sama se meillä on. Meidän yhteiselämämme on niin sujuvaa ja mukavaa, että seksin takia eroaminen tuntuisi väärältä. Varsinkin kun on noi lapset....kuitenkin ajoittain tuntee ihan fyysistä kipua siitä riittämättömyyden tunteesta, mikä itselleen tulee..naiseus lakaistu maton alle. Pikku hiljaa helpottaa. Keskimäärin neljän vuoden välein tulee hairahduttua, kun vain haluaa tuntea jonkn lähellä...olen yrittänyt kerätä rohkeutta ehdottaa avointa avioliittoa, mumtta tuo mies on niin vanhanaikainen, että ei tulisi kuin riita..

Aika ajoin kissa nostettiin pöydälle ja mies valitteli ja selitteli  mutta mikään ei muutu..Nyt olen jo lihonutkin(no niin on mieskin) kun ei kiinnosta pitää itsestään huolta, sillä kun ei ole enää mitään merkitystä. Saan ainoan lohtuni ruuasta ja viinistä..

Vierailija
16/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia? Järjestä miehelle joku yllätys? En oikeen osaa auttaa..

Vierailija
17/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:20"]

[/quote]

Alkoholi vähentää testosteronitasoja => haluttomuus. Miestä ei kiinnosta ku n ei kerran itseltä puutu mitään. Yrittäisin itse vielä takoa järkeä päähän, tissuttelun on loputtava ainakin joka toinen vikonloppu. Ei se ymmärrä muuten.

Vierailija
18/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sekstailette arkisin ma-to klo 18-20, niin miten se vaikeuttaa seuraavana päivän töihin lähtemistä?

Itse en ole koskaan ymmärtänyt sitä että seksiä pitää harrastaa yöllä ja se on pois nukkuma-ajasta. Vasyneetä harva on parhaimmillaan. Olisiko teilläkin syynä myöhäinen ajankohta?

Vierailija
19/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:23"]Seksi ei ole ongelmanne vaan alkoholismi.
[/quote]Niin. Olisiko se sitten niin. Olen miettinyt vaikka minkälaisia syitä sille, että seksi ei maistu miehelle. Kaikki miettimäni syyt kääntyvät siihen, että mies ei halua minua seksuaalisesti. Voiko sanoa alkoholistiksi miestä, joka ottaa perjantaisin 7-8 tölkkiä, humalaan asti mutta ei tosiaan mitään muuta kuin olutta, sekä lauantaisin 3-4 tölkkiä ja arkisin ehkä kerran viikossa pari tölkkiä. Aamuisin ei ole krapulaa, mies on touhukas aamukasista lähtien eikä todellakaan ota mitään krapulahuikkia. Yhdessä asumisen alussa olutta kului viitenä, jopa kuutena iltana viikossa, ei isoja määriä kerralla. Silloin ajattelin että mieshän on alkoholisti. Nyt määrä on vähentynyt huomattavasti, ollut tällaisena jo toista vuotta. Kokonaismäärä litroissa menee alkoholistimääritelmän rajoille. Onko sittenkin niin, että kyse on alkoholismista eikä vika olekaan minussa eikä siinä etten olisi haluttava.

Vierailija
20/26 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup, ei suostu kokeilemaan. Koska mitäpä haittaa tuonvertaisesta ottamisesta on. Kun ei se estä muuta kuin seksistä nauttimisen täyspainoisesti. Ja seksi nyt on - niin, se on toissijaista. Tai itse asiassa jossain sijalla 10 tai 30 tämän miehen elämässä. Koska parisuhde on kuulemma niin paljon muutakin. Tuon -kin voi ottaa pois. Miehen mielestä parisuhde on pelkkää muuta. Seksi taitaa olla välttämätön paha. Alta pois vaan naisen eli minun mieliksi niin sitten voi keskittyä muuhun kivempaan. Surullista minusta, helv:n surullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme