Miehen seksuaalinen haluttomuus - niin, meilläkin
Mitä teen, kuka auttaisi. Takana on muutaman vuoden yhteiselo. Mies ei ole mikään seksipeto ikinä ollutkaan. Nyt yhdessä asumisen myötä (2 v) minun on aika tunnustaa, että niitä seksuaalisia haluja ei ole eikä tule. Oluttölkki vie voiton minusta. Eli mies ottaa perjantaina ns. perseet olalle. Seksi ei silloin tule kysymykseen, mies ei humalassa kykene - ensimmäinen mies tätä laatua minun kohdallani. No. Olen ajatellut että olkoon lauantai se ilta, kun on kahdenkeskisen intiimin ajan aika. Mutta kun silloinkin on saatava pari-kolme olutta. Sitten seisoo miten seisoo, joskus paremmin, joskus hädin tuskin. Olen ollut kärsivällinen. Arkisin joskus harvoin ilman olutta on parempaa seksiä. Mutta kun minua stressaa seuraavan aamun aikainen herätys niin arkena siitä tulee minullekin pelkkää suoritusta. Mitä teen? Tänään tulin viikon lomareissulta kotiin ja kuvittelin että ikävä on ollut niin kova että ilman muuta meillä on seksiä täysin selvänä. Mutta eipä, kaljalle hävisin.
Kommentit (26)
Mä lähtisin olisin lähtenyt ja aikaa sitten ton kaljan kitaamisen takia. Tai tuskin olisin yhteen muuttanutkaan, nolottaa tunnustaa, mut tommonen kaljankottari olis nolo.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:31"]Jos sekstailette arkisin ma-to klo 18-20, niin miten se vaikeuttaa seuraavana päivän töihin lähtemistä?
Itse en ole koskaan ymmärtänyt sitä että seksiä pitää harrastaa yöllä ja se on pois nukkuma-ajasta. Vasyneetä harva on parhaimmillaan. Olisiko teilläkin syynä myöhäinen ajankohta?
[/quote]Hmm lapset on hereillä vielä klo 18-20... Kaksi kohta 14-vuotiasta. Kyllähän ne tietysti tietää että meillä on sitä seksiä, mutta en minä sentään ala sitä selkeästi esille tuomaan :) Että mepäs tässä mennäänkin tuonne makuuhuoneen puolelle:) Muutenkin se olisi liian suunnitelmallista noin. Enkä halua asian olevan niinkään että seksiä harrastetaan lauantaina saunan jälkeen kuin ajastettu kello. Mutta haluaisin pitää seksin mahdollisuuden lauantai-illalle avoimena. Kun mies hakee saunakaljansa lauantaille, minun mielialani laskee ja kaljatölkin sihahdus on kyllä semmoinen tunnelman laskija että oikein tunnen kun pimppi kuroutuu umpeen. Minua ei haluta sitten enää yhtään.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:29"]Onko teillä lapsia? Järjestä miehelle joku yllätys? En oikeen osaa auttaa..
[/quote]On lapsia, uusioperhe ollaan. Meillä on yllätyksiä. Ja yhteistä tekemistä ja pikku reissuja. Ollaan innokkaita moottoripyöräilijöitä niin saatetaan lähteä viikonloppuna hotelliyölle kauemmaksi. Talvella toki autolla.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:30"]
Alkoholi vähentää testosteronitasoja => haluttomuus. Miestä ei kiinnosta ku n ei kerran itseltä puutu mitään. Yrittäisin itse vielä takoa järkeä päähän, tissuttelun on loputtava ainakin joka toinen vikonloppu. Ei se ymmärrä muuten.
[/quote] Kiitos. Tässäpä tuli ajattelun arvoinen vinkki. Tuo, että miestä ei kiinnosta kun ei siltä puutu mitään. Niinhän se todellakin taitaa olla.
Kyllähän tuollainen kaljoittelu vie aikaa, rahaa, energiaa ja mielenkiintoa muuhun. Ehdota miehelle villiä kokeilua, että on kesän kokonaan raitis (ja sinä myös!). Voitte lähteä prätkällä koska vaan ja aikaa ja energiaa vapautuu. Mies saa sitten elokuussa jatkaa kännäilyään, jos haluaa vielä. Ja sinä voit sitten katsoa, hakuatko palata enää vanhaan. Ja jos alko on kovin rakas, ei suostu edes kokeilemaan. Sanoo vaan, että voisi halutessaan olla ilman, mutta nyt ei ole mitään syytä.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:15"]Juup, ei suostu kokeilemaan. Koska mitäpä haittaa tuonvertaisesta ottamisesta on. Kun ei se estä muuta kuin seksistä nauttimisen täyspainoisesti. Ja seksi nyt on - niin, se on toissijaista. Tai itse asiassa jossain sijalla 10 tai 30 tämän miehen elämässä. Koska parisuhde on kuulemma niin paljon muutakin. Tuon -kin voi ottaa pois. Miehen mielestä parisuhde on pelkkää muuta. Seksi taitaa olla välttämätön paha. Alta pois vaan naisen eli minun mieliksi niin sitten voi keskittyä muuhun kivempaan. Surullista minusta, helv:n surullista.
[/quote]
No niin. Eli sitten joko hyväksyt tilanteen tai kovat pöytään - muutos tai ero. Ei kai siinä muu auta. Itse jätin tissuttelijan. Alkoholi oli tärkein ja kaikki muu tuli sen jälkeen. Sille löytyi aina aikaa ja rahaa. Ja voisin kyllä olla ilman, mut ei mitään syytä. Ei laskettu syyksi, että avopuoliso pyytää, kiska juominen valtaa liikaa alaa.