FB pride profiilikuva
Avatkaa facessa kaverilistanne ja laskekaa montako sateenkaariprofiilikuvaa on.
Mulla 7/168
Kommentit (87)
4/78. Kaikki "ei-heterot" eivät ole sateenkaarikuvaa näemmä laittaneet. Muutama on lisäksi postaillut Prideen tai muuten vaan seksuaaliseen tasa-arvoon liittyviä linkkejä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:34"]
Mitä se tarkoitaa kun laittaa sateenkaareksi?
[/quote]
Mitäköhän se vois tarkoittaa? Elät sä tynnyrissä?
[/quote]
Miks pitää vastata tylysti vaan siks, että se on helppoa?
[/quote]
Et ymmärrä häpäisemisen funktiota?
[/quote]Täällä yks joka ei ymmärrä, viitsitkö kertoa?
[/quote]
Häpäisemisen tarkoitus on saada yksilöä lopettamaan ei-toivottu käytös, tässä tapauksessa tyhmien kyseleminen. Se on siis sosiaalisen säätelyn keino. Ihmiset reagoivat rangaistuksiin, ja koska olemme itsestämme niin kovin huolissamme, naurunalaiseksi saattaminen on hyvin tehokas rangaistus.
Komiikka perustuu häpäisemiseen ja on eräs tärkeimmistä sosiaalisen säätelyn muodoista.
[/quote]Voi luoja :D sä ainakin hoidat hienosti ittes häpäisemisen
13/257.
Mä olen erittäin vahvasti tasa-arvon kannalla, mutta en laittanut profiilikuvaan sateenkaarta. Mitä sillä muka saavuttaa?
0/128. Ei ole itsellänikään.
-13v tyttö
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:44"]Nakertaako? Tykkäsittepä tästä tai ette, tää on iso muutos paitsi jenkeissä mutta myös koko maailmassa. Iloitkoot!
[/quote]
Mun elämä ei muutu mitenkään. Osa tuntemistani ei-heteroistakaan ei ole niin innoissaan tästä jatkuvasta "homosaatiosta". Ovat sanoneet, että ihan ok, ettei joudu vankilaan, mutta oli se hauskempaa, ku se oli salaista ja jännää. Kaikki eivät muutenkaan halua tehdä numeroa seksuaalisuudestaan.
En jaksa tätä homohössötystä... Mun mielestä homot on ihmisiä (daa) mutta onko siitä pakko kokoajan hössöttää jotain...
Vituttaa kattoo noita sateenkaarinaamoja. En jaksa laskea. Noloja ovat mielestäni.
Mul on 0/6. Miks helvetis jollain on ees joitain satoja "kavereita" feispuukis? Ihan salee on frendei kaikki.
Tervesii korsost.
Lapsella ei ole facea. Oli pakko tarkistaa itseltä. Olisin luullut että on enemmän, mutta vain kahdella oli.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 07:44"]En jaksa tätä homohössötystä... Mun mielestä homot on ihmisiä (daa) mutta onko siitä pakko kokoajan hössöttää jotain...
[/quote]
Niin kauan hössötetään kun nämäkin ihmiset saavat tasaveroiset oikeudet. Sitten lopetetaan "hössötys". Hienoa että osaat ilmeisesti myös itsellesi esittää näennäisesti suvaitsevaista, mutta kyllä aito asenne paistaa läpi, sori vaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 06:27"]0/128. Ei ole itsellänikään.
-13v tyttö
[/quote]
Hyvä, eipä sun ikäisten tarvitsekaan vielä pohtia aikuisten seksijuttuja :)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 07:44"]En jaksa tätä homohössötystä... Mun mielestä homot on ihmisiä (daa) mutta onko siitä pakko kokoajan hössöttää jotain...
[/quote]
Niin kauan hössötetään kun nämäkin ihmiset saavat tasaveroiset oikeudet. Sitten lopetetaan "hössötys". Hienoa että osaat ilmeisesti myös itsellesi esittää näennäisesti suvaitsevaista, mutta kyllä aito asenne paistaa läpi, sori vaan.
[/quote]
Eikä lopeteta. Eduskunta hyväksyi homoliitot jo marraskuussa ja silti homoista hössötetään vieläkin. Niissäkin maissa joissa homoliitot on hyväksytty jo kauan sitten vouhkataan säännöllisiin väliajoin erilaisista "syrjintätapauksista" esim. sellaisista joissa maistraatin työntekijä ei ole suostunut vihkimään homoparia vaan on ohjannut heidät toisen työntekijän luokse tai kun kristillinen sairaala, joka tarjosi työntekijöiden aviopuolisoille tiettyjä etuuksia ei tietenkään suostunut tarjoamaan niitä naistyöntekijän naispuoliselle kumppanille.
8/79 eli yli 10%, kiva :)