FB pride profiilikuva
Avatkaa facessa kaverilistanne ja laskekaa montako sateenkaariprofiilikuvaa on.
Mulla 7/168
Kommentit (87)
Aika monella kuvana vaikka vain 2 on homoa(lesboa). Minä olen lesbo mutta en ole jaksanut vaihtaa profiilikuvaa. En myöskään osallistunut tapahtumiin vaikka asun miltei keskustassa.
En nyt tarkkaan jaksa laskea, mutta arvioisin että about 200/939.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:21"]
onko kaikki ne todellakin homoja/lesboja joilla on sateenkaari fb profiilikuvassa? Kahdella tutullani on, kummastakaan en tiennyt että he olisi lesbo ja homo, mies on jopa perheellinen ja asuu naisen kanssa....??? Tää salalepakko kyl periaatteessa voi olla. Mut en ymmärrä tätä koko hommaa, jos ET OO LESBO/HOMO niin miksi laittaisit sen merkin kuvaksesi? Huijaatko?
[/quote]
Voi olla myös biseksuaali. Biseksuaalit laittaa kans noita kuvia nyt
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:21"]
onko kaikki ne todellakin homoja/lesboja joilla on sateenkaari fb profiilikuvassa? Kahdella tutullani on, kummastakaan en tiennyt että he olisi lesbo ja homo, mies on jopa perheellinen ja asuu naisen kanssa....??? Tää salalepakko kyl periaatteessa voi olla. Mut en ymmärrä tätä koko hommaa, jos ET OO LESBO/HOMO niin miksi laittaisit sen merkin kuvaksesi? Huijaatko?
[/quote]
Voi olla myös biseksuaali. Biseksuaalit laittaa kans noita kuvia nyt
[/quote]
No olen kyllä monella ihan heterollakin nähnyt kuvan.
Nää on näitä minäkin olen Charlie tyyppejä, mutta ihan sama. Tukea voi osoittaa jos siltä tuntuu. Itse en ole koskaan pitänyt yo-lakkia ja en värjää naamaani FBssa sateenkaarenväreillä. Ei tarkoita kuitenkaan että en tukisi tasa-arvoa.
19/304.
Yllätyin, kuinka monella julkisesti ei-heterolla ei ollut sateenkaarikuvaa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:34"]
Mitä se tarkoitaa kun laittaa sateenkaareksi?
[/quote]
Mitäköhän se vois tarkoittaa? Elät sä tynnyrissä?
[/quote]pikkasen juu :D
Joo googletin asian, eli ei tarvi kertoa. Olen ollut vaan töissä, salilla ja nukkumaan, nyt avasin ekaa kertaa tietokoneen tällä viikolla ja ei kavereiakaan ole tullut nähtyä että ois puheenaiheista ajantasalla. Että sori nyt vaan että tyhmänä kyselin vissiin itsestäänselvyyksiä....:)
[/quote]
Jumala antoi sateenkaaren merkiksi rauhasta, kun oli ensin aikonut hukuttaa ihmiset (noaan arkki). Ja sitten homot varastivat tämän symbolin pilkatakseen Jumalaa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 07:44"]En jaksa tätä homohössötystä... Mun mielestä homot on ihmisiä (daa) mutta onko siitä pakko kokoajan hössöttää jotain... [/quote] Niin kauan hössötetään kun nämäkin ihmiset saavat tasaveroiset oikeudet. Sitten lopetetaan "hössötys". Hienoa että osaat ilmeisesti myös itsellesi esittää näennäisesti suvaitsevaista, mutta kyllä aito asenne paistaa läpi, sori vaan. [/quote] Eikä lopeteta. Eduskunta hyväksyi homoliitot jo marraskuussa ja silti homoista hössötetään vieläkin. Niissäkin maissa joissa homoliitot on hyväksytty jo kauan sitten vouhkataan säännöllisiin väliajoin erilaisista "syrjintätapauksista" esim. sellaisista joissa maistraatin työntekijä ei ole suostunut vihkimään homoparia vaan on ohjannut heidät toisen työntekijän luokse tai kun kristillinen sairaala, joka tarjosi työntekijöiden aviopuolisoille tiettyjä etuuksia ei tietenkään suostunut tarjoamaan niitä naistyöntekijän naispuoliselle kumppanille.
[/quote]
Laki ei ole vielä voimassa. Syytä hössöttää, että saadaan translaki mukaan.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:21"]
[/quote]
"Huijaatko?" Mitä ihmettä? Se on kannanotto eikä huijausta.
Mä kuulun setaan, vaikka olen hetero, koska olen sukupuolisen asavertaisuuden puolesta. Vähän samaan tapaan kuulun Amnestyynkin vaikken itse ole mielipidevanki. Ja SPR:ään vaikka esim. Filippiinien maanjäristys ei koskettanut mua henkilökohtaisesti.
Alapeukuttakaa vaan, mutta totuus ei pala tulessakaan.
t. uskis
Hössötystä on syytä jatkaa, koska vaikka esim. Jenkkinen avioliittolaki oli iso ja tärkeä askel, sielläkin on vielä täysin laillista antaa potkut kymmenissä osavaltioissa homouden tai transsukupuolisuuden perusteella. Suomen translaki on aataminaikainen ja kaipaa kipeästi uudistusta.
Voisiko ne kaikki faceen sateenkaarikuvia laittaneet mennä siivoamaan juhlien jäljet? Näköjään seksuaalisuuden julistaminen vaatii tavanomaista hurjempaa sotkemista.
3 ja kavereita muutama sata. Melko vähän, mutta kaverilistasta suurin osa asuu suvaitsemattomassa tuppukylässä :D
Haha, ai hitto miten katkerina hihhulit ovat tänä viikonloppuna :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:57"]
Haha, ai hitto miten katkerina hihhulit ovat tänä viikonloppuna :D
[/quote]
?? Olihan Pride-kulkueessa mukana pappejakin. Kyllä uskovaisillakin on kullakin oma mielipiteensä (paitsi ehkä kaikkein fundamentalistisimmissa lahkoissa...tai siellä ei vissiin uskalleta olla eri mieltä kuin vanhimmisto tms... ja niihin kuuluvia nyt ei niin paljoa ole).
[/quote]
Joo googletin asian, eli ei tarvi kertoa. Olen ollut vaan töissä, salilla ja nukkumaan, nyt avasin ekaa kertaa tietokoneen tällä viikolla ja ei kavereiakaan ole tullut nähtyä että ois puheenaiheista ajantasalla. Että sori nyt vaan että tyhmänä kyselin vissiin itsestäänselvyyksiä....:)
[/quote]
Voitko olla ystävällisempi kuin osa vastaajista ja kertoa mulle, että mistä siinä on kyse? Tiedän, että oli se kulkue, mutta onhan niitä ollut vuosia joten miksi nyt laitettiin profiili?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:43"]
[/quote]
[/quote]
Jumala antoi sateenkaaren merkiksi rauhasta, kun oli ensin aikonut hukuttaa ihmiset (noaan arkki). Ja sitten homot varastivat tämän symbolin pilkatakseen Jumalaa.
[/quote]
Höpöhöpö. Se oli se kyyhkynen jonka Jumala lähetti. Ton sateenkaarijutun keksit kyllä itse.