FB pride profiilikuva
Avatkaa facessa kaverilistanne ja laskekaa montako sateenkaariprofiilikuvaa on.
Mulla 7/168
Kommentit (87)
Hei naiset! Lopetetaan saman tien hössötys vaikkapa naisten tasa-arvosta! ;) Naisethan saa jo äänestää ja niiq, eiku...
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 09:11"]
3/123, millon tää helvetin sateenkaarihomolesboavioliittopride -hössötys oikein loppuu?
[/quote]
Et yhtä pride-päivää sitten jaksanut :O
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 07:33"]Osa tuntemistani ei-heteroistakaan ei ole niin innoissaan tästä jatkuvasta "homosaatiosta". Ovat sanoneet, että ihan ok, ettei joudu vankilaan, mutta oli se hauskempaa, ku se oli salaista ja jännää. Kaikki eivät muutenkaan halua tehdä numeroa seksuaalisuudestaan.
[/quote]
Että pitää olla salaista ja jännää? Eivät ole järjellä pilattuja nuo ystäväsi.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:39"]15/299.
itsellänikin on. Veikkaan että huomenna tilanne on 15/297, löytyy pari idioottia ketä tahdon provosoida :)
[/quote]
Kerta olet itse niin suvaitsevainen ihminen, ni miksi et voi suvaita jos joku ei vain tykkää jostain? ;)
[/quote]
tässä ei ole kyse suvaitsevuudesta vaan tasa-arvosta. Ei kenenkään mielestäni tarvitse homoja suvaita, mutta jonkun ihmisryhmän väheksyminen, haukkuminen ja oikeuksien kieltäminen on erittäin väärin. Varsinkin jos perustelut liittyvät satukirjaan
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:37"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:34"]
Mitä se tarkoitaa kun laittaa sateenkaareksi?
[/quote]
Mitäköhän se vois tarkoittaa? Elät sä tynnyrissä?
[/quote]pikkasen juu :D
Joo googletin asian, eli ei tarvi kertoa. Olen ollut vaan töissä, salilla ja nukkumaan, nyt avasin ekaa kertaa tietokoneen tällä viikolla ja ei kavereiakaan ole tullut nähtyä että ois puheenaiheista ajantasalla. Että sori nyt vaan että tyhmänä kyselin vissiin itsestäänselvyyksiä....:)
[/quote]
Jumala antoi sateenkaaren merkiksi rauhasta, kun oli ensin aikonut hukuttaa ihmiset (noaan arkki). Ja sitten homot varastivat tämän symbolin pilkatakseen Jumalaa.
[/quote]
Höpöhöpö. Se oli se kyyhkynen jonka Jumala lähetti. Ton sateenkaarijutun keksit kyllä itse.
[/quote]
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sateenkaari
"Raamatussa sateenkaari mainitaan merkiksi liitosta Jumalan ja kaikkien maan päällä elävien kanssa.[Liitto Nooan kanssa Viitattu 3.4.2014."
5/132. Jollain näytti olevan vielä se "Tahdon"-teksti profiilikuvassa.
Kuulkaahan, se hössötys loppuu sitten, kun ei ole enää mitään korjattavaa niin laissa kuin asenteissa. En ymmärrä teitä, joiden mielestä tämä fb-profiilikuvajuttu on jotenkin nolo tai raivostuttava. Yhdysvalloissa tapahtui juuri i s o ja tärkeä historiallinen muutos, meillä taas vietettiin pride-viikkoa. Miksi ihmiset eivät saisi iloita tälläkään viattomalla tavalla? Ai niin, omissa kavereissani (n. 400) arviolta 20% teki kuvastaan kirjavan. Homoja ja heteroja.
19/384
Mun feed on täynnä pelkkää paradee. Vähän ärsyttää, vaikka kannatankin yhtäläisiä oikeuksia.
26/339 itseni mukaan lukien. :-)
Pride oli aivan ihana ja upea tapahtuma täynnä iloisia ja vapautuneita ihmisiä. Tuli itselle todella hyvä mieli, kun kaikki hymyilivät toisilleen ja riemuitsivat. Erityisesti monelle syrjintää kokeneelle tällainen tapahtuma varmasti merkitsee paljon, jossa saa olla juuri sellainen kuin on tuhansien ihmisen keskellä. Sitä ei välttämättä osaa itse enemmistöön kuuluvana edes ymmärtää, että jotkut oikeasti kokevat syrjintää oman suuntautumisensa perusteella. Ei kannata mennä Facebookiin Pride-viikolla, jos sateenkaariprofiilikuva tuottaa niin suurta vitutusta.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:43"]26/339 itseni mukaan lukien. :-)
Pride oli aivan ihana ja upea tapahtuma täynnä iloisia ja vapautuneita ihmisiä. Tuli itselle todella hyvä mieli, kun kaikki hymyilivät toisilleen ja riemuitsivat. Erityisesti monelle syrjintää kokeneelle tällainen tapahtuma varmasti merkitsee paljon, jossa saa olla juuri sellainen kuin on tuhansien ihmisen keskellä. Sitä ei välttämättä osaa itse enemmistöön kuuluvana edes ymmärtää, että jotkut oikeasti kokevat syrjintää oman suuntautumisensa perusteella. Ei kannata mennä Facebookiin Pride-viikolla, jos sateenkaariprofiilikuva tuottaa niin suurta vitutusta.
[/quote]
Minulla on oikeus käydä Facessa kun huvittaa. En vain jaksa tällaista helvetin hössötystä. "Älä mene Facebookiin Pride-viikolla, jos et jaksa. Älä mene Facebookkiin, kun jäkiskausi on meneillään, jos et jaksa."
Milloin siellä Facebookissa sitten voi käydä?!!
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:43"]26/339 itseni mukaan lukien. :-) Pride oli aivan ihana ja upea tapahtuma täynnä iloisia ja vapautuneita ihmisiä. Tuli itselle todella hyvä mieli, kun kaikki hymyilivät toisilleen ja riemuitsivat. Erityisesti monelle syrjintää kokeneelle tällainen tapahtuma varmasti merkitsee paljon, jossa saa olla juuri sellainen kuin on tuhansien ihmisen keskellä. Sitä ei välttämättä osaa itse enemmistöön kuuluvana edes ymmärtää, että jotkut oikeasti kokevat syrjintää oman suuntautumisensa perusteella. Ei kannata mennä Facebookiin Pride-viikolla, jos sateenkaariprofiilikuva tuottaa niin suurta vitutusta. [/quote] Minulla on oikeus käydä Facessa kun huvittaa. En vain jaksa tällaista helvetin hössötystä. "Älä mene Facebookiin Pride-viikolla, jos et jaksa. Älä mene Facebookkiin, kun jäkiskausi on meneillään, jos et jaksa." Milloin siellä Facebookissa sitten voi käydä?!!
[/quote]
Take a chillpill! Kyllä mä suosittelen, että poistat koko facen, jos sen käyttö on noin tuskaista.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:43"]26/339 itseni mukaan lukien. :-) Pride oli aivan ihana ja upea tapahtuma täynnä iloisia ja vapautuneita ihmisiä. Tuli itselle todella hyvä mieli, kun kaikki hymyilivät toisilleen ja riemuitsivat. Erityisesti monelle syrjintää kokeneelle tällainen tapahtuma varmasti merkitsee paljon, jossa saa olla juuri sellainen kuin on tuhansien ihmisen keskellä. Sitä ei välttämättä osaa itse enemmistöön kuuluvana edes ymmärtää, että jotkut oikeasti kokevat syrjintää oman suuntautumisensa perusteella. Ei kannata mennä Facebookiin Pride-viikolla, jos sateenkaariprofiilikuva tuottaa niin suurta vitutusta. [/quote] Minulla on oikeus käydä Facessa kun huvittaa. En vain jaksa tällaista helvetin hössötystä. "Älä mene Facebookiin Pride-viikolla, jos et jaksa. Älä mene Facebookkiin, kun jäkiskausi on meneillään, jos et jaksa." Milloin siellä Facebookissa sitten voi käydä?!!
[/quote]
Take a chillpill! Kyllä mä suosittelen, että poistat koko facen, jos sen käyttö on noin tuskaista.
[/quote]
Napsi vaan ite niitä chillpillejäsi vaikka yliannostus.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:06"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:43"]26/339 itseni mukaan lukien. :-) Pride oli aivan ihana ja upea tapahtuma täynnä iloisia ja vapautuneita ihmisiä. Tuli itselle todella hyvä mieli, kun kaikki hymyilivät toisilleen ja riemuitsivat. Erityisesti monelle syrjintää kokeneelle tällainen tapahtuma varmasti merkitsee paljon, jossa saa olla juuri sellainen kuin on tuhansien ihmisen keskellä. Sitä ei välttämättä osaa itse enemmistöön kuuluvana edes ymmärtää, että jotkut oikeasti kokevat syrjintää oman suuntautumisensa perusteella. Ei kannata mennä Facebookiin Pride-viikolla, jos sateenkaariprofiilikuva tuottaa niin suurta vitutusta. [/quote] Minulla on oikeus käydä Facessa kun huvittaa. En vain jaksa tällaista helvetin hössötystä. "Älä mene Facebookiin Pride-viikolla, jos et jaksa. Älä mene Facebookkiin, kun jäkiskausi on meneillään, jos et jaksa." Milloin siellä Facebookissa sitten voi käydä?!! [/quote] Take a chillpill! Kyllä mä suosittelen, että poistat koko facen, jos sen käyttö on noin tuskaista. [/quote] Napsi vaan ite niitä chillpillejäsi vaikka yliannostus.
[/quote]
Huono päivä? Vai elämä?
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:06"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:43"]26/339 itseni mukaan lukien. :-) Pride oli aivan ihana ja upea tapahtuma täynnä iloisia ja vapautuneita ihmisiä. Tuli itselle todella hyvä mieli, kun kaikki hymyilivät toisilleen ja riemuitsivat. Erityisesti monelle syrjintää kokeneelle tällainen tapahtuma varmasti merkitsee paljon, jossa saa olla juuri sellainen kuin on tuhansien ihmisen keskellä. Sitä ei välttämättä osaa itse enemmistöön kuuluvana edes ymmärtää, että jotkut oikeasti kokevat syrjintää oman suuntautumisensa perusteella. Ei kannata mennä Facebookiin Pride-viikolla, jos sateenkaariprofiilikuva tuottaa niin suurta vitutusta. [/quote] Minulla on oikeus käydä Facessa kun huvittaa. En vain jaksa tällaista helvetin hössötystä. "Älä mene Facebookiin Pride-viikolla, jos et jaksa. Älä mene Facebookkiin, kun jäkiskausi on meneillään, jos et jaksa." Milloin siellä Facebookissa sitten voi käydä?!! [/quote] Take a chillpill! Kyllä mä suosittelen, että poistat koko facen, jos sen käyttö on noin tuskaista. [/quote] Napsi vaan ite niitä chillpillejäsi vaikka yliannostus.
[/quote]
Huono päivä? Vai elämä?
[/quote]
Huono homomorsian.
Just kirjauduin ulos, mutta oli pakko kirjautua takaisin sisään laskeakseni :D
Vain 8/176. En vaihtanut omaa kuvaa sateenkaareksi, mutta kyllä silti olen tasa-arvon kannalla.
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:12"] [quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="29.06.2015 klo 00:06"] [quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 23:43"]26/339 itseni mukaan lukien. :-) Pride oli aivan ihana ja upea tapahtuma täynnä iloisia ja vapautuneita ihmisiä. Tuli itselle todella hyvä mieli, kun kaikki hymyilivät toisilleen ja riemuitsivat. Erityisesti monelle syrjintää kokeneelle tällainen tapahtuma varmasti merkitsee paljon, jossa saa olla juuri sellainen kuin on tuhansien ihmisen keskellä. Sitä ei välttämättä osaa itse enemmistöön kuuluvana edes ymmärtää, että jotkut oikeasti kokevat syrjintää oman suuntautumisensa perusteella. Ei kannata mennä Facebookiin Pride-viikolla, jos sateenkaariprofiilikuva tuottaa niin suurta vitutusta. [/quote] Minulla on oikeus käydä Facessa kun huvittaa. En vain jaksa tällaista helvetin hössötystä. "Älä mene Facebookiin Pride-viikolla, jos et jaksa. Älä mene Facebookkiin, kun jäkiskausi on meneillään, jos et jaksa." Milloin siellä Facebookissa sitten voi käydä?!! [/quote] Take a chillpill! Kyllä mä suosittelen, että poistat koko facen, jos sen käyttö on noin tuskaista. [/quote] Napsi vaan ite niitä chillpillejäsi vaikka yliannostus. [/quote] Huono päivä? Vai elämä? [/quote] Huono homomorsian.
[/quote]
No voi. Vaihda parempaan?
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="28.06.2015 klo 10:21"] onko kaikki ne todellakin homoja/lesboja joilla on sateenkaari fb profiilikuvassa? Kahdella tutullani on, kummastakaan en tiennyt että he olisi lesbo ja homo, mies on jopa perheellinen ja asuu naisen kanssa....??? Tää salalepakko kyl periaatteessa voi olla. Mut en ymmärrä tätä koko hommaa, jos ET OO LESBO/HOMO niin miksi laittaisit sen merkin kuvaksesi? Huijaatko? [/quote] Voi olla myös biseksuaali. Biseksuaalit laittaa kans noita kuvia nyt [/quote] No olen kyllä monella ihan heterollakin nähnyt kuvan.
[/quote]Ihan heteroita ovat ne kaverini, jotka ovat vaihtaneet sateenkaareen. Mutta kukaan julkihomoista tai -biseksuaaleista ystävistäni eivät ole vaihtaneet sateenkaarikuvaan. Itsekään en ole vaikka kannatan tasa-arvoa (olen hetero). Ystäväni tietävät mitä mieltä olen asioista, ja muiden luuloille on taas yks ja sama.
Lopetin laskemisen siinä neljännenkymmenen kohdalla. Ihanaa solidaarisuutta! <3
3/123, millon tää helvetin sateenkaarihomolesboavioliittopride -hössötys oikein loppuu?