Naapuri aukoo ja paiskoo kaapinovia
Mikä sitä vaivaa? Onkohan se joku ocd pakkomielle availla kaappien ovia jatkuvasti ja sulkea ne äänekkäästi. Tosi ärsyttävää.
Kommentit (17)
Ehkä vika onkin sinussa. Laita musiiki päälle ja lakkaa miettimästä muiden ovien aukomista
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:47"]
Jos se onkin demoni eikä naapuri?
[/quote]Demonit tarvitsevat isäntäihmisen, kyllä se on ihminen mutta demoni voi olla hänessä. Hyvinkin mahdollista.
Ei käy töissäkään? On siellä vaan kotona paiskomassa kaapinoviaan? Saattaa yhden tauon pitää.
Minä tein vastaavasti samassa tilanteessa.
Aloin ajoittamaan pieruni kaapinovien paiskonnan tahtiin. Niin kauan olen asunut kaapinovien paiskojan kanssa että miltei paskon useasti päivässä housuuni. Kyllä on mielenkiintoista kuunnella naapuria paskat housuissa.
Lapsi? Minulla on yksivuotias, joka penkoo kaappeja. Saattaa kuulua kolinaa päivisin.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:47"]
[/quote]Demonit tarvitsevat isäntäihmisen, kyllä se on ihminen mutta demoni voi olla hänessä. Hyvinkin mahdollista.
[/quote]
Mikä se oli siinä paranormal activityssä? Eikö siinä se paiskonu ovia?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 21:48"]
Ehkä vika onkin sinussa. Laita musiiki päälle ja lakkaa miettimästä muiden ovien aukomista
[/quote]Yhtä ärsyttävää kuin kanta-astujat, kyllä hekin monia vaivaavat.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 22:10"]Ei kai yksivuotias tähän aikaan ole hereillä?
[/quote]
Ei ole. Sanoin päivisin. AP ei kertonut, mihin aikaan päivästä tätä tapahtuu, oletin aloituksesta että pitkin päivää.
Ovien paiskomisista aiheutuva meteli on todella ärsyttävää. Kotona aikaisemmin huomautin asiasta kärkkäästi. Nykyisin metsästän kolisevan oven joka tarvitsee vaimennuksen. Laitan ovien ylä- / alareunaan sellaiset liuskat jotka leikkaan huonekalujen alle tarkoitetusta itseliimautuvista huopapaloista. Jos vielä paukkuu niin tsekkaan oven uudelleen ja lisään ongelmakohtaan myös samanlaisen huopaliuskan. Omia rauhallisia naapureita täytyy tässä kiittää, en ole sieltä mitään ap:n naapurin harrastamaa paiskomista joutunut kuuntelemaan.