Kelassa ne hölmöilee taas.
Ottivat veronpalautuksen kaksi kertaa tuloina huomioon. Nyt jää todellakin laskuja maksamatta kun hylkäsivät toimeentulotuen. 2 kk sitten ottivat veronpalautuksen huomioon ja nyt uuden hakemuksen päätöksessä luki taas että ottavat sen huomioon.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Laita viestillä kysymys miksi tekivät niin.
Niin laitoin mutta tuskin ne mitään vastaa. Pitää taas tehdä oikaisupyynto ja valitus ja siinä menee kuukausia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne vastaa viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin laitoin mutta tuskin ne mitään vastaa. Pitää taas tehdä oikaisupyynto ja valitus ja siinä menee kuukausia.
Hylkäävät valitukset ihan onnettomilla perusteilla. Sama pätee kaikkiin instansseihin. Pelaavat aikaa näillä ja hylkäilevät sitten lopulta.
Kuinka paljon sä oikein sitä palautusta sait?
Olen ennenkin tehnyt valituksia ja ne ovat menneet läpi eli olen saanut rahaa sitten mutta siihen voi mennä 8 kuukautta valituksen käsittelyssä. Mulla on nyt kaksi valitusta menossa siellä.
Oisko tehty tarkistus jostain syystä takautuen, jolloin se vero tietenkin on palautuskuukauden tulona. Jos on sama tulo kahden eri kuukauden tulona niin sit en ymmärrä.
Hyvä Ap
Ne tekevät Kelassa vain työtään johon oleellisena osana, jopa velvoitteena, sisältyvät köyhien kyykyttäminen sekä näille vittuilu. Onnistuneissa kiintiönsä täyttämisissä parhaat palkitaan bonusrahalla sekä PersKokkare-mitalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein selvinnyt soittopyynnöllä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseoikaisussa menee max. päiviä. Viestipalvelun kautta viesti ja kysyt, miksi veronpalautuksesi on huomioitu tuplana. Sä et vain osaa kirjoittaa.
No kyllähän se riippuu palautuksen määrästä kuinka kauan vaikuttaa. Toimeentulotuki on se vajaa 600 yksin elävälle eli 1200 vaikuttaa kaksi kuukautta
Jos sait ison summan, niin sitä ylijäämää saa vyöryttää useammalle kuukaudelle. Itse sain veronpalautusta 420 € elokuussa. Siinä kuussa en saanut tt-tukea mutta tässä kuussa jo jokusen kympin, koska oli useita laskuja, jotka otettiin elokuun laskelmalla menona huomioon.
Ovat varmaan taas vyöryttäneet niitä tuloja seuraavalle 10 vuodelle....
Tein heinäkuussa hakemuksen ja liikaa tuloa veronpalautuksen takia oli se 239 euroa eli en saanut toimeentulotukea. Nyt eilen oli ihan sama pätös eli olivat laskeneet taas veronpalautuksen koska siinä päätöksessä luki niin. Laskin itse kela laskurilla että saan loka ja marraskuussa toimeentulotukea noin 100 euroa kk.