Tytöt 18 TV Areena yle.fi
Kommentit (1165)
Miksi se peilinrikkoja sai uuden peilin? Ei sillä lailla mitään opi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Malla löytäisi elämään aidosti välittömiä päihteettömiä ystäviä.
Hän kokee, että kihlattu on ainut, mitä hänellä on.
Että kukaan muu ei rakasta.Jossain väitettiin että tuo kihlattu olisi joku vankilakundi.
Ja lehtijutussa että Malla tahtoisi töihin ruumishuoneelle.
Mieleltään epävakaa gootti ruumishuoneelle ... EI KIITOS.
Mallan "miesystävän" henkirikoksesta ollut juttua iltapäivälehdissä. Ns. Viitasaaren tapaus ja parikymppinen venäläistaustainen sälli, jos ei ortodoksitouhuista käynyt ilmi. Nopeasti vankilahäät tietysti alta pois, että pääsee perhetapaamisiin salakuljettamaan venkulalle pulvereita ja varmaan nuori mies gootille muutakin käyttöä keksii.
Viitasaaren tapaus : https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/32338da9-8c0d-4f1c-a5e9-ce85154e496f
Pidin Mallan isää turhan ankarana, kun oli sanonut ettei tahdo pitää yhteyttä tyttäreen niin kauan kun on tämän miehen kanssa, mutta nyt ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullista että Aliisa oli niin pahasti alkoholisoitunut, tuntuu hurjalta että tuossa iässä jo sai viinakramppeja. :(
Muutenkin tuli surullinen olo tyttöjen puolesta, elämänhallinta hukassa täysin.
Miki lähinnä ärsytti koska vaikutti lähinnä laiskalta, mutta muita kohtaan tunsin kyllä aidosti empatiaa.
Miki voisi ottaa itseään niskasta kiinni, muille tytöille toivon tsemppiä ja jaksamista parempaan elämään.
Mä kyllä ymmärrän ton ahdistuksen. Miki sanoi, että oksettaa, kun pesee hampaita. Mulla ei ole mt-ongelmia ollut koskaan, mutta rankka elämä. Kun stressi oli pahimillaan oksensin joka aamu, kun pesin hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi surullista että Aliisa oli niin pahasti alkoholisoitunut, tuntuu hurjalta että tuossa iässä jo sai viinakramppeja. :(
Miki lähinnä ärsytti koska vaikutti lähinnä laiskalta, mutta muita kohtaan tunsin kyllä aidosti empatiaa.
Miki voisi ottaa itseään niskasta kiinni, muille tytöille toivon tsemppiä ja jaksamista parempaan elämään.Mä kyllä ymmärrän ton ahdistuksen. Miki sanoi, että oksettaa, kun pesee hampaita. Mulla ei ole mt-ongelmia ollut koskaan, mutta rankka elämä. Kun stressi oli pahimillaan oksensin joka aamu, kun pesin hampaita.
Mikiltä jos kysytään niin oot siis lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miki voisi ottaa itseään niskasta kiinni, muille tytöille toivon tsemppiä ja jaksamista parempaan elämään.Mä kyllä ymmärrän ton ahdistuksen. Miki sanoi, että oksettaa, kun pesee hampaita. Mulla ei ole mt-ongelmia ollut koskaan, mutta rankka elämä. Kun stressi oli pahimillaan oksensin joka aamu, kun pesin hampaita.
Miki sanoi että, "siitä tietää, että on lesbo kun hampaita harjatessa oksettaa".
Ikää 18 vuotta ja nämä tytöt ihan finaalissa,Tämä ei lupaa hyvää.
Mallan mies on siis Miska Shnoro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Malla löytäisi elämään aidosti välittömiä päihteettömiä ystäviä.
Hän kokee, että kihlattu on ainut, mitä hänellä on.
Että kukaan muu ei rakasta.Jossain väitettiin että tuo kihlattu olisi joku vankilakundi.
Ja lehtijutussa että Malla tahtoisi töihin ruumishuoneelle.
Mieleltään epävakaa gootti ruumishuoneelle ... EI KIITOS.
Mallan "miesystävän" henkirikoksesta ollut juttua iltapäivälehdissä. Ns. Viitasaaren tapaus ja parikymppinen venäläistaustainen sälli, jos ei ortodoksitouhuista käynyt ilmi. Nopeasti vankilahäät tietysti alta pois, että pääsee perhetapaamisiin salakuljettamaan venkulalle pulvereita ja varmaan nuori mies gootille muutakin käyttöä keksii.
Viitasaaren tapaus : https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/32338da9-8c0d-4f1c-a5e9-ce85154e496f
Pidin Mallan isää turhan ankarana, kun oli sanonut ettei tahdo pitää yhteyttä tyttäreen niin kauan kun on tämän miehen kanssa, mutta nyt ymmärrän.
Tyypillistä naiviutta. Ja moni uskoo ihan kaiken mitä nuori hento nainen sepustaa ja uhriutuu, vaikka olisi itse millainen narkkaava taparikollinen itse. Varsinkin naisilla tuntuu olevan vaikeuksia nähdä selvienkin sumutuksien läpi ja uskovan kaikista hyvää, vaikka kaikki hälytysmerkit huutaisi punaisella. Tietysti sekin vaikuttaa, jos ei näistä puliveivareista ole omakohtaisia kokemuksia, niin tökeröimmätkin krokotiilin kyyneleet voivat vakuuttaa. Sarjan henkilöistä monilla traumaattinen ja vaikea tausta, mutta ovatko pelkkiä olosuhteiden uhreja? Eivät todellakaan. Hyvä vertailukohde oli Thaimimmi jolla kaikki oli olevinaan nii niin päin honkia ja sitten samoista taustoista tullut pikkuveljensä hoiteli asioita tomerasti, kulki hymyssä suin, haukkui siskonsa typeryyksiä syystä päin näköä ja päälle kertoi totuuksia pilvipäisestä tyhjäntoimittaja poikaystävästään.
Kaikilla näillä tytöillä olisi kaikki mahdollisuudet hyvään elämään, mutta eivät itse tunnu sellaista haluavan. Itsesabotaasia pahimmillaan. Noin nuorella on koko maailma avoin, mutta tytöt eivät sitä näe.
Se nyt tiedetään, ettei suomalaiset nuoret naiset vaivaudu enää edes siivoamaan ja tekemään ruokaa, mutta tuo että roskaruokaravintola on parin sadan metrin päässä, muttei saada raahattua itseään edes sinne on kyllä omanlaisensa ennätys sekin. Naureskellen vielä todetaan miten olisi nopeampaakin itse hakea, mutta tilataan nyt sitten kumminkin ovelle. Näki kyllä kehopositiivisuuden ihan ulkomuodostakin ja ikää 18v.
Voi kumpa voisi jotenkin takoa tolle Mallalle järkeä päähän, että jättäisi tuollaisen miehen. Saisi kyllä varmasti jonkun kunnollisenkin. Tai sitten tuollaisen miehen kanssa seurustelu on vain yksi itsetuhon muoto.
Olen eniten huolissani tuosta gootista Mallasta. Viiltelyä, itsemurhayrityksiä, masennusta, skitsofrenisia oireita. Vaikka itse ei sitä ymmärrä niin mielestäni pakkohoito voisi auttaa. Oikea lääkitys/terapia. Aika auttaa myös joskus. Haluaa ystäviä, mutta ulkonäkö kyllä karkoittaa aika monet, valitettavasti.
Ymmärrän vanhempien huolen, mutta en ”yksin” jättämistä. Erittäin helppo uhri kenelle tahansa ja tulevaisuus näyttää todella huonolta.
Vierailija kirjoitti:
Itku oli päästä kun Malla sovitteli hohtavan valkoista hääpukua, goottikuoren alla selvästi pikkutyttö joka haaveili prinsessahäistä. Olisi ansainnut jotain muuta kuin vankilahäät!
Samoin, eipä ollut itsellänikään itku kaukana, kun Malla sovitteli yksin hääpukuaan. Ei yhtään ystävää, sisarusta tai muutaaan sukulaista mukana. Todella surullista. Sydämestäni toivon Mallalla parempaa, nyt hän turvautuu ja ainoaan jonka uskoo välittävän.
Toivon ettei noita surullisia häitä tule, vaan Malla kuntoutuu, eheytyy, kouluttautuu ja aikanaan avioituu ja saa perheen hyvän puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kumpa voisi jotenkin takoa tolle Mallalle järkeä päähän, että jättäisi tuollaisen miehen. Saisi kyllä varmasti jonkun kunnollisenkin. Tai sitten tuollaisen miehen kanssa seurustelu on vain yksi itsetuhon muoto.
Miksi haluaisi jonkun kunnollisen miehen? Ei semmoisella mitään tee noissa narkkiporukoissa. Lisäksi kovin moni kunnollinen mies ei mitään suonensisäisten huumeidenkäyttäjää joka ei osaa edes yksiössä asua riesoikseen halua. Itsetuhoa tuo on siinä missä muukin käytöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla näillä tytöillä olisi kaikki mahdollisuudet hyvään elämään, mutta eivät itse tunnu sellaista haluavan. Itsesabotaasia pahimmillaan. Noin nuorella on koko maailma avoin, mutta tytöt eivät sitä näe.
Kannattaisi varmaan kysyä, mikä saa nuoren kampittamaan itse itsensä toistuvasti. Jonkin täytyy silloin mielessä painaa ja siihen pitäisi saada apua. Sehän se niin turhauttavaa on tuossa ohjelmassa, että peli ei ole vielä menetetty, mahdollisuudet parempaan ovat olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen eniten huolissani tuosta gootista Mallasta. Viiltelyä, itsemurhayrityksiä, masennusta, skitsofrenisia oireita. Vaikka itse ei sitä ymmärrä niin mielestäni pakkohoito voisi auttaa. Oikea lääkitys/terapia. Aika auttaa myös joskus. Haluaa ystäviä, mutta ulkonäkö kyllä karkoittaa aika monet, valitettavasti.
Ymmärrän vanhempien huolen, mutta en ”yksin” jättämistä. Erittäin helppo uhri kenelle tahansa ja tulevaisuus näyttää todella huonolta.
Koska et tiedä muuta kuin mitä Malla itse asioista kertoi. Jossain vaiheessa ei ole enää muuta vaihtoehtoa, kuin lopettaa kaikki mahdollistaminen ja katkaista napanuora pysyvästi. Isänsä oli tehnyt selväksi, ettei ole missään tekemisissä niin kauan kuin murhamiehen kanssa heilastelee. Täysin ymmärrettävää. Mitä enemmän hyysäät ja mahdollistat, niin sitä vähemmän syitä ryhdistäytyä. Mitään ryhtiliikettähän ei ollut havaittavissa, vaan aineet vain kovenivat ja vankilahäitä kaavailtiin. On eri asia, jos jossain vaiheessa aidosti ilmenee haluja kohentaa elämäänsä. Se lähtee Mallasta itsestään, tai on lähtemättä.
Alkoi ärsyttää se tukka silmillä tirisevä Miki (?), tuntui ettei edes yrittänyt ryhdistäytyä. Tyttökaverikin sai tarpeekseen,
Vierailija kirjoitti:
Alkoi ärsyttää se tukka silmillä tirisevä Miki (?), tuntui ettei edes yrittänyt ryhdistäytyä. Tyttökaverikin sai tarpeekseen,
Ei noista monet yritäkään. Saat kaipaamasi huomion nahjustelemalla ja rakennat identiteettisi ongelmiesi varaan. Sitten kilpaillaan ketä on juopoin, narkein ja kuka omaa eniten diagnooseja. Moni tulisi parempaan kuntoon pelkästään sillä, ettei yliymmärrettäisi ja mahdollistettaisi koko pelleilyä. Sairaudet ja todelliset ongelmat tulee tietysti hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska et tiedä muuta kuin mitä Malla itse asioista kertoi. Jossain vaiheessa ei ole enää muuta vaihtoehtoa, kuin lopettaa kaikki mahdollistaminen ja katkaista napanuora pysyvästi. Isänsä oli tehnyt selväksi, ettei ole missään tekemisissä niin kauan kuin murhamiehen kanssa heilastelee. Täysin ymmärrettävää. Mitä enemmän hyysäät ja mahdollistat, niin sitä vähemmän syitä ryhdistäytyä. Mitään ryhtiliikettähän ei ollut havaittavissa, vaan aineet vain kovenivat ja vankilahäitä kaavailtiin. On eri asia, jos jossain vaiheessa aidosti ilmenee haluja kohentaa elämäänsä. Se lähtee Mallasta itsestään, tai on lähtemättä.
Malla ei ole ollut heistä se aikuinen. Täysin hukassahan hän on, mutta jos kokee, ettei kukaan ole koskaan välittänyt, jostainhan sekin kertoo.
Miki voisi ottaa itseään niskasta kiinni, muille tytöille toivon tsemppiä ja jaksamista parempaan elämään.