Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PMS- kaikki ottaa päähän

Vierailija
27.06.2015 |

Nyt mm. se, että mies on töissä ja jahkailee niissä töissään, vaikka aiemminkin pääsisi tulemaan. Minä olisin halunnut mennä viihteelle, muttei nyt onnistu miehen vuoksi. Lapsien kanssa olen viettänyt koko viikon kun mies on ollut töissä (yrittäjä). Olen lomalla itse, mutta lasten kaikki asiat, kodinhoito ym. on mun niskassani. Todellista lomaa ei siis ole. Ei edes niitä hetkiä, että pääsisin hetken irrottelemaan. Ja vaikka nyt syystä tai toisesta pääsisinkin jotenkin lähtemään, niin nyt vituttaa niin paljon ettei muutenkaan enää huvita! Mies on niin itsekeskeinen. Ja aamulla pitää mennä auttelemaan siskoa yksien juhlien tähden, että eipä tässä mihinkään ehtiskään! Lapsia vahtii silloin aamulla anoppi kun mies on.. ylläri.. töissä! ARGH.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kertokaa nyt, että turhasta valitan ja eikö elämässäni oo oikeesti mitään muuta tärkeämpää? Lisäksi ärsyttää se, että kaikki muut tuntuvan olevan menossa jonnekin.. festareille yms. Kun lomani loppuu, olenkin ainakin seuraavat pari viikonloppua itse töissä, että tässähän tämä kesä sitten menikin. En taida sinne viihteelle päästä. :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla