Eräs 27-vuotias nainen toivoo lahjaksi PELITUOLIA????
Kommentit (119)
Kuivat muumiot ei enää nykypäivässä, vaan tipahtaneet kelkasta jo joskus kasarilla. Pelien pitäminen jonain "nolona nörttien harrastuksena" osoittaa kyllä hyvin miten aikansa eläneet on käsitykset. Nykyään melkein kaikki pelaa, vähintään kännykällä jotain mobiilipeliä. Pelit aktivoi aivoja ja jumppaa esimerkiksi muistia, olis hyödyksi vanhuksillekin.
Vierailija kirjoitti:
Sälittävältä kuulostaa että joku tuhlaa elämäänsä noiden pelien kanssa.
Sinä kuulostat säälittävältä koska säälit muita. Kukaan ei tee säälilläsi mitään.
Kumpi parempi, pelituoli vai seksikeinu?
Peliteollisuus (179 miljardia 2019) on jättänyt elokuvateollisuuden (100 miljardia 2019) kauas taakseen jo ajat sitten. Onko 80-luvulle auennut joku madonreikä, josta ap ja kumppanit kommentoivat..?
Vierailija kirjoitti:
Pelituolitkin ovat monesti aika rimpuloita, sellainen valvomotuoli olisi pop, mutta maksaakin jo reilun tonnin.
Valitettavan totta, ostettiin muutama vuosi takaperin miehen kanssa pelituolit, mutta itselle ei ollut ergonominen, vaan kipeytti selkää. Nyt käytössä joku Maskun tuoli (ei pelituoli) ja on huomattavasti selkä ystävällisempi.
Käyttö on niin pelaamiseen, kuin työntekoon ja useampi tunti päivässä. Samoin ulkoiluun.
Eli kannattaa testata ennen, kuin minkä tahansa tuolin hankkii. Oma pituus ym. Vaikuttaa paljon sopivuuteen.
Ap onko kiva provoilla, eikö omassa elämässä ole tarpeeksi? Jokainen käyttää aikaansa itselleen mielekkäällä tavalla. Pelaamisen lisäksi kerkiää tehdä muutakin.
Olen 39-vuotias, jos haluat hajontaa, kuinka eri ikäiset nauttivat pelaamisesta? Olen lapsesta asti pitänyt pelaamisesta, ei ole ikäsidonnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelituolitkin ovat monesti aika rimpuloita, sellainen valvomotuoli olisi pop, mutta maksaakin jo reilun tonnin.
Valitettavan totta, ostettiin muutama vuosi takaperin miehen kanssa pelituolit, mutta itselle ei ollut ergonominen, vaan kipeytti selkää. Nyt käytössä joku Maskun tuoli (ei pelituoli) ja on huomattavasti selkä ystävällisempi.
Käyttö on niin pelaamiseen, kuin työntekoon ja useampi tunti päivässä. Samoin ulkoiluun.
Eli kannattaa testata ennen, kuin minkä tahansa tuolin hankkii. Oma pituus ym. Vaikuttaa paljon sopivuuteen.
Ap onko kiva provoilla, eikö omassa elämässä ole tarpeeksi? Jokainen käyttää aikaansa itselleen mielekkäällä tavalla. Pelaamisen lisäksi kerkiää tehdä muutakin.
Olen 39-vuotias, jos haluat hajontaa, kuinka eri ikäiset nauttivat pelaamisesta? Olen lapsesta asti pitänyt pelaamisesta, ei ole ikäsidonnaista.
Siis samoin ulkoiluun jää useampi tunti aikaa, ei penkkiä siihen käytetä. (Jäi osa tekstistä pois)🤣
Minä 40v nainen ostin juuri pelituolin etätyötuoliksi.Hui kamala!
Noh, jos 27-vuotiaan pelituoli on paha, aloittaja saa varmaan härtslaagin kun meillä on olohuoneessa ihan vain pleikkarin ajopelejä varten Playseat-ajopenkki + G92-rattiohjain polkimineen + G29-vaihdekeppi.
N47
Vierailija kirjoitti:
Pelituoli on täydellisen luuseriuden metafora.
Siksi meille onkin ostettu konttorituoleja, Iskua ja Martelaa ja joku muukin. Jokunen uutena, jokunen käytettynä kunnostettuna. Niissä on ollut pelituolejakin paremmat säädöt. Jimmsillä käytiin kokeilemassa pelituoleja, mutta päädyttiin noihin viimeistenkin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuivat muumiot ei enää nykypäivässä, vaan tipahtaneet kelkasta jo joskus kasarilla. Pelien pitäminen jonain "nolona nörttien harrastuksena" osoittaa kyllä hyvin miten aikansa eläneet on käsitykset. Nykyään melkein kaikki pelaa, vähintään kännykällä jotain mobiilipeliä. Pelit aktivoi aivoja ja jumppaa esimerkiksi muistia, olis hyödyksi vanhuksillekin.
Tämäpä oli erittäin hyvin sanottu!
Vierailija kirjoitti:
Ennakkoluulot ne vasta säälittäviä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset toljottaa sarjoja tuntitolkukka telkkarista sohvalla maaten enkä kyllä ymmärrä miten se eroaa jostain pelaamisesta? Itse en pelaa, mutta en näe mitään eroa noissa kahdessa asiassa.
Kun toljotat sarjoja niin aivoissa ei tapahdu mitään. Kun pelaat, niin tapahtuu.
Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum
Hais ta paz ka Sano man sen suu ri.
Tämä on niin totta. Olen ollut aivojen EEG-kuvauksessa ja pelannut samalla konsoli peliä. Käyrät olivat levot toman näköistä syk kyrää. Keskiverto temp parin tuijot tajan ai vokäyrä sen sijaan näyttää todennäköisesti suoraa viivaa - muuallakin kuin telk karia tuijot taessa ja ÄO on ken gän nu me ro.
Valtaosalla nettikamerassa pimppiään levittelevillä näyttää olevan pelituoli.
Vierailija kirjoitti:
Joo, onneksi osa porukasta on vielä niin fiksuja, että ymmärtävät käyttää elämänsä sisustusohjelmiin, tosi-tv:hen ja someen.
En tiedä mitään säälittävämpää kuin nämä videopelien pelaajat. Lukekaa kirjoja.
Ai kauheeta, nainen pelaa! Oikeesti... 😏 Tämä nainen olisi ikionnellinen, jos saisi pelituolin lahjaksi.