Eräs 27-vuotias nainen toivoo lahjaksi PELITUOLIA????
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä hänellä kipeytyy selkä tietokoneella pelatessa?
Pelatessa? 27-vuotias?
Niin? Tavallisella tuolilla menee paikat jumiin, ainakin itselläni, siksi ostin pelituolin. Mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelatessa? 27-vuotias?
Olen 26-vuotias ja omaan laajan ystäväpiirin ja suurinosa ystävistäni pelaa jotain pelejä. Pelaan useamman kanssa samoja pelejä, pidimme juuri viikonloppuna lanit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelatessa? 27-vuotias?
Olen 26-vuotias ja omaan laajan ystäväpiirin ja suurinosa ystävistäni pelaa jotain pelejä. Pelaan useamman kanssa samoja pelejä, pidimme juuri viikonloppuna lanit.
Runescapea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelatessa? 27-vuotias?
Olen 40 ja pelaan silloin tällöin. Pari kertaa kuussa suunnilleen. On se parempaa ja kehittävämpää viihdettä kuin joku Putouksen katselu, korvienkin välissä tapahtuu jotain. Pelailen lähinnä monimutkaisia strategioita mutta ihan sama mitä pelaa niin siinä täytyy edes jollain tasolla olla interaktiota sen ruudun kanssa. Samaa ei voi sanoa tv:n katselusta.
Naisten ei kuulu pelata , naisten tehtävä on kotona laittaa ruokaa, siivota, tiskata ja pyykätä sekä miellyttää miestä.
Aapee taitaa olla se pöytäkonehullu.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei kuulu pelata , naisten tehtävä on kotona laittaa ruokaa, siivota, tiskata ja pyykätä sekä miellyttää miestä.
Miehen tehtävä on metsästää, tienata koko perheen elanto ja näyttää hyvältä ja lihaksikkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelatessa? 27-vuotias?
Runescapea?
Ei vaan League of legends
Sälittävältä kuulostaa että joku tuhlaa elämäänsä noiden pelien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävä on metsästää, tienata koko perheen elanto ja näyttää hyvältä ja lihaksikkaalta.
Mies huolehtii autosta ja se saa riittää.
Minä 51v ja mieheni 53v ostimme pelituolit toukokuussa 2021. Emme todellakaan pelaa mitään pelejä, mutta etätöissä tuo tuoli on osoittautunut erittäin hyväksi työtuoliksi, eikä hintakaan ole paha.
Eli voip olla, että pelituolia toivotaan myös sen takia, työtuoliksi siis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuhlata elämä tekemällä ikäviä asioita, kun voi mm pelata lempipeliään? Ukko lähtee enemmin pihalle kuin pelikoneeni. Minulle ei yksikään mies sano, miten vapaa-aikani käytän.
Olen viisikymppinen ja pelailen lähes joka päivä. Ei se ikää katso ketä kiinnosta ja ketä ei.
62 mittarissa ja pelaan päivittäin. Pelaamisella huolehdin aivojumpasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies huolehtii autosta ja se saa riittää.
Jos se saa riittää, niin sitten ei voi naisellekaan esittää tuollaisia vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä tuhlaat elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Minusta kuulostaa vielä säälittävämmältä elämältä toljottaa ruudusta reality roskaa.