mistä löytäisi voimakkaan seksuaalisia miehiä, jotka
silti haluaisivat toteuttaa seksuaalisuutta nimenomaan parisuhteessa?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Ne on otettu nuorena parisuhteisiin ja pidetty niissä.
Joo, näin mullekin kävi. Vaimo vei jo nuorena kultakauppaan ja ostatti sormukset. Sen jälkeen pitänyt hyvää huolta ja kassit tyhjinä. Eilen viimeksi muisti miestään ja halusi rakastella.
Jos vaihtelua tarpeeksi seksissä, niin miksi ei pysyisi.
Jos pimeässä peito alla ensin nuollaan pimppaa ja sitten pannaan, halukkuus voi olla lyhytaikaista.
No yhdyntää haluaisin 1-3 krt päivässä. ap
Vierailija kirjoitti:
Emme taida sopia kun tarvitsen 2-4 kertaa, yleensä neljä.
Vanhemmista miehistä, sieltä löytyy panomiehiä jotka pesee soijajonnet ja veetit aktiivisuudessa
Täällä olisi. Tykkään myös etutauhasen stimuloinnista, rauhallisesti ja pitkään. Ei pitäisi olla aplle ongelma?
Itse olen juuri kuvaillun kaltainen. Olen naimisissa. Yli 20v parisuhde, ja seksiä joka päivä. Ei me missään vapailla markkinoilla olla tietenkään. Eiköhän ne, jotka haluavat toteuttaa seksuaalisuuttaan parisuhteessa, yleensä niissä ole, ja pysy. Ne taas, jotka haluavat seksiä parisihteen ulkopuolelta ovat tietenkin useammin vapailla markkinoilla joko omasta, tai exän halusta.
Vierailija kirjoitti:
Provoosta tai lähialueelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provoosta tai lähialueelta?
En... Mutta ilmeisesti nainen ei saa haluta yhdyntää... ap
Toivon, että nämä parit eivät ole provoja. Toivon myös, että naiset, jotka tällä palstalla tekevät "vaikka mitä" todellakin tekisivät niin .Netissä ja kavereiden kesken on niin hienoa mainita omasta seksuaalisuudestaan, joka loppujen lopuksi paljastuu nalkuttavaksi laamapaitailijaksi.
Mulle kelpais. Toiselle kierrokselle olen jo valmis ja ainakin kerran päivässä sopivan naisen kanssa onnistuu, lomalla useammankin kerran.
Ne on otettu nuorena parisuhteisiin ja pidetty niissä.