Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko väsynyt työpäivän jälkeen?

Vierailija
04.05.2023 |

Itse olen tosi väsynyt . Tosin äskettäin sairastettu korona vaikuttaa nyt väsymykseen .

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Mun työt alkaa aina klo 6.30. Alkuviikosta väsyttää enemmän, kun vkl tulee valvottua. Oon mä tänään käynyt kaupassa ja 7km lenkillä. Harvoin jaksan kyllä tavata perheen lisäksi ketään työpäivän jälkeen.

Vierailija
2/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väsynyt olen jos yöunet on jääneet jostain syystä vähiin. Töissä on paljon tekemisissä työkavereiden kanssa, joten sosiaalinen akku on monesti tyhjä, enkä jaksa monta kertaa viikossa tavata ihmisiä töiden jälkeen.

Vierailija
4/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen tehnyt töitä sen eteen, että olen päässyt työhön, jossa voin itse määritellä työtahdin. 

5/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin olin. Mutta lyhensin työaikaani ja nyt jaksaa taas.

Vierailija
6/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Täysin loppu. Siksi olisi kiva tehdä vähennettyä työaikaa niin voisi elääkin.

Vierailija
7/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina. Täysin loppu. Siksi olisi kiva tehdä vähennettyä työaikaa niin voisi elääkin.

Mikä estää tekemästä? Tai vaihtamasta kevyempiin hommiin? 

Vierailija
8/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelee. Mun työt alkaa aina klo 6.30. Alkuviikosta väsyttää enemmän, kun vkl tulee valvottua. Oon mä tänään käynyt kaupassa ja 7km lenkillä. Harvoin jaksan kyllä tavata perheen lisäksi ketään työpäivän jälkeen.

Eli olet maannut aamusta asti sängyssä.

Vierailija
9/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö työnantajat ehkä??!?!?!? Viimeksi kun pyysin lyhennettyä työaikaa olinkin seuraavaksi TE keskuksessa hakemassa uusia hommia. Onnee vaan teille onnekkaille, jotka saa valita, meikäläiselle näytetään vain ovea jos alan edes vähän keskustella asioista esim. että mulla on oikeus lounastaukoon. Jiisus.

Vierailija
10/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. Osaan asettaa rajat ja teen töitä vain sen verran kuin oikeasti jaksan. Enkä suostu kaikkeen, mitä pomo keksii ehdottaa. 

Vierailija
11/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo asiat eivät todellakaan onnistu tuosta vain, mutta kuin sinun mielikuvitusmaailmassasi.

Vierailija
12/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin. Osaan asettaa rajat ja teen töitä vain sen verran kuin oikeasti jaksan. Enkä suostu kaikkeen, mitä pomo keksii ehdottaa. 

Eli olet kuntouttavassa työtoiminnassa.

Vierailija
13/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin loppu työpäivän jälkeen. En jaksa muuta kuin maata sohvalla. Hyvä, kun suihkuun jaksan. Tämä kevät on ensimmäinen, kun en jaksa iloita keväästä. Yleensä olen aina rakastanut kevättä. Nyt ei ole energiaa mihinkään. Vihaan työtäni. Olen vanhushoitaja.

Vierailija
14/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen joka päivä vähintään kahden tunnin päikkäreille töiden jälkeen. Joskus nukun seuraavaan aamuun asti.

Vierailija
15/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö työnantajat ehkä??!?!?!? Viimeksi kun pyysin lyhennettyä työaikaa olinkin seuraavaksi TE keskuksessa hakemassa uusia hommia. Onnee vaan teille onnekkaille, jotka saa valita, meikäläiselle näytetään vain ovea jos alan edes vähän keskustella asioista esim. että mulla on oikeus lounastaukoon. Jiisus.

On ihan oma valintasi olla tuollaisessa työpaikassa. Itse lähtisin samantien, jos meno olisi tuollaista. Ennemmin työtön kuin orja. 

P.S. Ketään ei voi irtisanoa sen takia, että pitää LAKISÄÄTEISET tauot 

Vierailija
16/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Lähinnä henkisesti, kun töissä pitää olla sosiaalinen.

Vierailija
17/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys trollille, mutta en ole. 

Vierailija
18/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo asiat eivät todellakaan onnistu tuosta vain, mutta kuin sinun mielikuvitusmaailmassasi.

Helposti onnistuu, kun osaa järjestää asiansa oikein. Kaikkeen ei tarvitse suostua. 

Vierailija
19/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin jaksan iltaan asti, ei mitään ongelmia.

Olen yrittäjä ja teen noin 8:30-15 välillä töitä ja pidän työstäni paljon. Tein aikoinani harrastuksesta työtä ja niinpä päivät kuluvat nopeasti ja mukavasti.

N49

Vierailija
20/41 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toistat itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi