Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies otti kuulia itteesä naisen takia

Vierailija
27.06.2015 |

Minusta tuo kertoo surullisesta sukupuolten epätasa-arvosta että miehellä on tavallaan velvollisuus vaikka uhrata henkensä naisen takia. Aidosti tasa-arvoinen mies ja nainen olisi juossut minkä pääsee tuossa tilanteessa

Daily Mail: Matthew, 30, otti rannalla neljä luotia itseensä ja pelasti morsiamensa - Ulkomaat - Ilta-Sanomat

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kehtaatte! Miksi tällaisesta asiasta pitää tehdä tasa-arvo väittely tai mitä väliä sillä on miten mies suojasi. Tuo on erittäin surullinen tapahtuma. Miettikää jos sattuisi omalle kohdalle. Jotain kunnioitusta voisi olla. Hävetkää!

Vierailija
2/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rasismi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 14:20"]

Että kehtaatte! Miksi tällaisesta asiasta pitää tehdä tasa-arvo väittely tai mitä väliä sillä on miten mies suojasi. Tuo on erittäin surullinen tapahtuma. Miettikää jos sattuisi omalle kohdalle. Jotain kunnioitusta voisi olla. Hävetkää!

[/quote]

Ei ole kysymys siitä, miten mies suojasi, vaan siitä, suojasiko mies ollenkaan vai suojautuiko itse vain. Häpeä itse vain, kun uteliaasti tulit tällaista ketjua lukemaan.

Vierailija
4/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

James oli ottamassa aurinkoa rannalla morsiamensa Sarah Wilson vierellä aurinkotuoleilla maaten, kun miestä ammuttiin olkapäähän, rintaan ja lantioon.
– Hän suojasi minua saaden itse osuman luodeista. Olen henkeni velkaa hänelle, koska hän heittäytyi suojakseni kun ammuskelu alkoi. Hän oli vammoistaan aivan veren peitossa, mutta käski minun juosta pakoon, kertoi sairaalaan toimitetty Sarah, 26, Daily Mailille. -- Mutta minun täytyi jättää hänet makaamaan aurinkotuolin alle --."

Voi tietysti olla niinkin, että kolme luotia itseensä saanut mies heittäytyi viimeisillä voimillaan aurinkotuolinsa alle, otti siinä rytäkässä vielä neljänne luodin ja rouva vähän värittää kertomustaan. Ei näistä sensaatiojutuista koskaan tiedä.

Vierailija
5/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampuja oli vaan väärällä puolella. Muutoin tarina olisi jalompi. Nainen otti kuulia itseensä...

Vierailija
6/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten itse toimisin, mutta kyllähän se ottaisi päähän jos morsian kuolisi kun itse on vähän nopeampi juoksija...

Vierailija
7/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, naisilla taas on tapana suojella omalla kehollaan lapsia ihan lasten sukupuoleen katsomatta.

Mitä muuten tarkoitat sanoilla "tavallaan velvollisuus"? Ettei vain olisi ihan oma mutukeksintösi. Ja tiedätkö, mistä tulee ilmaus "naiset ensin"?

Vierailija
8/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan miehestä. Tosi lassukka ei varmana uhrautuisi.

Vierailija
9/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin olisi tehnyt. Mutta hei, olenkin mies enkä mikään ituhippivässykkä. 

Vierailija
10/10 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tehnyt noin lasteni, mieheni, äitini, veljieni ja ystävien puolesta. Teko kertoi mielestäni siitä miten paljon rakastaa, tuskin on ehtinyt edes miettiä että hänen on "pakko" uhrautua. Tuollaisessa tilanteessa ihminen toimii vaistojen varassa, hänen vaisto on ollut suojella rakastaan. Jonkun toisen vaisto olisi ollut suojella itseään naisen keholla. Tuossa on ollut puhdasta rakkautta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan