Työterveyden ajanvaraukseen jonotettava tuntikausia saadakseen ihmisen langanpäähän, miksi?
Arvioitu jonotusaika yli 40 minuuttia.
Toki jokin "digiklinikka" palvelee älypuhelimilla ja androideilla.
olkaa hyvä ja odottakaa hetkinen.
Kommentit (74)
pakko luovuttaa ja ottaa palkatonta, ei vastaa työterveys muua kuin olette edelleen jonossa, olkaa hyvä ja odottakaa hetkinen.
hetkinen on about tunti
puhelimen päästä kuuluu ainoastaan puuduttavaa kitaransoittoa...
ja olette edelleen jonossa olkaa hyvä ja odottakaa hetkinen.
välillä tulee toivorikas hiljaisuus, vastaako joku....eeeiiih...kitaransoitto jatkuuuuuu...
ja olette edelleen jonossa olkaa hyvä ja odottakaa hetkinen.
miksi sairaita ihmisiä roikotetaan tuntikausia työterveyden puhelinlinjoilla, törkeää palvelua, sairaana tulee levätä eikä notkua korva tarkkana puhelimessa että koska koska joku ehtii vastaamaan.
tulee kiva puhelinlasku soittajille joita roikotetaan kohtuuttoman kauan linjoilla.
Meillä on Mehiläisessä työterveydenhoito ja ne vsstaa aina muutamassa minuutissa.
Suomi 2022 - tunti työterveyden puhelinlinjalla että saa palvelua.
Maanantaina aika moni tarvitsee sairauslomaa, siinä syy linjoilla roikkumiseen.
Mehiläisessä oma-terveydenhoitaja vastasi alle 6 minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Mehiläisessä työterveydenhoito ja ne vsstaa aina muutamassa minuutissa.
niin meilläkin ja olen jonottanut nyt puoli tuntia ja olkaa hyvä ja odottakaa hetkinen
Vierailija kirjoitti:
Suomi 2022 - tunti työterveyden puhelinlinjalla että saa palvelua.
Ja isolle osalle soittajista joutuu toteamaan, että sulla ei työterveys kata tätä haluamaasi palvelua, mene terveyskeskukseen.
Pahin aika soittaa noihin palveluihin on klo 8.00 ja toinen ruokatunti 10.00-13.00.
Eikö ole takaisinsoittopalvelua? Itse oon aina käyttänyt tätä ja tunnin parin sisällä on soitettu mulle
Samanlaista jonotusta kautta linjan, siis myös terveyskeskuksissa. Tarvitsisin vain lääkärin lähetteen perinnöllisten sairauksien tutkimuskeskukseen, mutta ei sieltä ajanvarauksesta koskaan kukaan vastaa.
Minä jonotin linjalla noin 40minuuttia, jonka jälkeen joku en tiedä kuka (mihin numeroon aiemmin yhdistetty ) responseerasi tyyliin "onko otettu koronatesti" tilanteestani ja sanoi että työterveyshoitaja soittelee päivän aikana perään että "pidä puhelin ääni päällä". Luulin että minut yhdistettiin työterveyshoitajalle ja että jonotin 40 minuuttia hänelle, en ymmärrä kuka henkilö oli jolle minut yhditetiin.
Odotellaan ääni päällä.
Työterveydenhoito ei ole edes tarkoitettu akuutin terveydenhoitoon, vaan työtekijän ennaltaehkäisevään ja ylläpitävään terv.hoitoon.
Kysy työnantajalta, millainen sopimus on tehty, pitääkö odottaa 40min.
Miksi maanantairuuhkiin ei varauduta jos kerran kuormittava tilanne on tiedossa.
Noloa palvelua. Kyseessä kuitenkin sivistysvaltio ja terveysasiat.
Perjantaina soitin vastasivat sekunneissa. Aiemmin Terveystalolla vastasivat ripeään tai käytin myös nettiajanvarausta. Ottaisin työpaikalla puheeksi, jos tuo on normaali vastausaika.
Vierailija kirjoitti:
Maanantaina aika moni tarvitsee sairauslomaa, siinä syy linjoilla roikkumiseen.
Mehiläisessä oma-terveydenhoitaja vastasi alle 6 minuutissa.
Miksi ihmeessä ne soittaa työterveyshuoltoon, kun äkilliset sairaudenhoito kuuluu julkiselle sektorille.
Vierailija kirjoitti:
Työterveydenhoito ei ole edes tarkoitettu akuutin terveydenhoitoon, vaan työtekijän ennaltaehkäisevään ja ylläpitävään terv.hoitoon.
Työnantaja ei ehdi vastata tällaisiin, sillä hän on töissä. Siksi on työterveyspalvelut.
Minulla on numero työterveyteen, joka kaikesta päätellen ei ollut työnantajan ja työntekijän kannalta toimiva saati laadukas valinta.
Vierailija kirjoitti:
Poissaolotodistusta varten soitettava työterveydenhoitoon.
kipeät ihmiset notkuvat tälläkin hetkellä "linjoilla".
odottelemassa koska pääsisi läpi linjoista, tunnin päästä , siispä tarkkana nyt koska joku sattuu vastaamaan ....