"Itsensä jalustalle korottaneet naiset saattavat jopa pöyristyä siitä, että joku ihan tavallinen mies lähestyy heitä."
Kommentit (13)
Mitä hittoa, tuo muijahan on mulla Tinderissä vakiokasvoja. Suutarilla ei ole kenkiä.
Mikä v tun rautanaula sillä on naamassa? Joku epäonnistunut itsemurhayritys vai?
Ihan Tavallinen Mies on Suomessa narsistinen, tuhoava sadisti ja kiusaaja. Seuraavan kerran kun lähestyy, ammun.
Ei toi päde pelkästään naisiin.
Mä olen mies, ja kyllä mäkin pöyristyn jos itseäni matalampitasoinen nainen lähestyy minua. Ensimmäinen ajatus tuollaisessa tilanteessa on että "miten tuollainen nainen voi edes kuvitella, että hänellä olisi mahdollisuuksia".
Vierailija kirjoitti:
Ihan Tavallinen Mies on Suomessa narsistinen, tuhoava sadisti ja kiusaaja. Seuraavan kerran kun lähestyy, ammun.
Ainoa ampumisesi on kun lihava sipsiperseesi rysäyttää vessanpöntön tuusan nuuskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mies, ja kyllä mäkin pöyristyn jos itseäni matalampitasoinen nainen lähestyy minua. Ensimmäinen ajatus tuollaisessa tilanteessa on että "miten tuollainen nainen voi edes kuvitella, että hänellä olisi mahdollisuuksia".
Ikävästi puhut äidistäsi.
Jos toi muija olis kirjoittanut ton kommenttinsa jalustalle itsensä nostaneista naisista tänne aaveelle, kukaan ei ois uskonut että se on nainen. 🤣🤣🤣🤣 Olen muuten nainen.🤣🤣🤣🤣 Vit*u mitä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä v tun rautanaula sillä on naamassa? Joku epäonnistunut itsemurhayritys vai?
Nainen puhumassa toisesta naisesta. Isku ulkonäköön ja mielenterveyden kyseenalaistaminen. Mitenkään ei kuitenkaan mennyt tunteisiin.
Maksumuurinne voitte työntää naapurin perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on jo ketju, mene sinne märisemään.
Voitsithan sinäkin märistä siellä? Aihe tuntuu ilmeisesti kuitenkin jotenkin merkittävältä, kun tulit kuitenkin kommentoimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävästi puhut äidistäsi.
Ohoh. Nyt oli kyllä vastarepla. Itsekö keksit vai kopioitko ostain?
Vierailija kirjoitti:
Jos toi muija olis kirjoittanut ton kommenttinsa jalustalle itsensä nostaneista naisista tänne aaveelle, kukaan ei ois uskonut että se on nainen. 🤣🤣🤣🤣 Olen muuten nainen.🤣🤣🤣🤣 Vit*u mitä paskaa.
Pikemminkin av mammat halauvat mitätöidä epämiellyttävät totuudet väittämällä, että niiden esittäjä on mies. Tämähän jo itsessään osoittaa ne vääriksi. Sitten voi vielä sanoa jotain incelistä ja ylilaudasta, niin vastaansanomaton argumentti on valmis.
Tästä on jo ketju, mene sinne märisemään.