Naisen kuuluu olla suhteessa nuorempi, koska...
Tiedän ettei mielipiteeni ole suosittu, mutta minusta naisen kuuluu olla parisuhteessa miestä nuorempi. Sopiva ikäero on noin 10 vuotta. Syy tähän on se, että nuoret miehet ovat aivan kakaroita samanikäisiin naisiin verrattuna. Toisessa päässä taas on se ongelma, että naisten seksuaalinen halukkuus laskee voimakkaasti vaihdevuosien jälkeen.
Kun ottaa 10 vuotta vanhemman miehen, ei tarvitse katsella kakaraa eikä miehen tarvitse olla kypsemmässä iässä ilman seksiä naisen haluttomuuden vuoksi.
Kommentit (51)
No olen aika samaa mieltä mutta eikö 10 vuotta ole kumminkin vähän liikaa..
Saahan sitä mielipide olla. Mutta kyllä nykyaikana joutuu valitsemaan joko tuon mielipiteen tai parisuhteen. Molempia on hyvin vaikea saada. Poikkeuksia on, mutta vähän.
miten se kakaruus näkyy muuten etteivät miehet leiki pikkuaikuista ala-asteelta lähtien vaan ovat kiinnostuneita useista eri asioista?
Ja sitten päädytään siihen, että kolmevitosella naisella on tukevasti keski-ikäinen mies ja viisikymppisen naisen mies on jäänyt jo eläkkeelle.
Ei kakarana tarvitse pariutua. Odottakaa 25-30-vuotiaiksi ja ottakaa suunnilleen samanikäinen, niin olette samaa sukupolvea keskenänne.
Oikea syy on se, että miehiä kiinnostaa naisessa vain ulkonäkö. Toki pitää sen lisäksi olla palveleva ja heikko luonne.
Ihanaa yleistystä. Mikä tarve sulla on julistaa asiaa ehdottomana totuutena?
.
Oma kokemukseni on se, että seurustelin 5 v. vanhemman miehen kanssa kolme vuotta, kunnes kyllästyin kypsymättömään käytökseen. Kolmekymppinen mies, joka ei pitänyt huolta raha-asioista (hups, pitäisikin maksaa vuokra), rymysi baareissa viikonloput ja mistään vakavista/vaikeista asioista ei voinut puhua. Lähdin menemään suhteesta, kun en enää jaksanut ja tajusin, ettei ko. henkilö varmaan koskaan siitä ns. kehity.
.
Nykyään olen avosuhteessa itseäni 6 vuotta nuoremman kanssa, minä 29 ja mies 23. Mies on fiksu, rauhallinen, vastuullinen ja avoin keskustelemaan vaikeistakin asioista. Sovitaan hyvin yhteen, eikä olisi mitään järkeä antaa ikäeron tulla esteeksi.
.
Eli hyvin yksilöllistä ja toivon, ettei kukaan kulje onnensa ohi vain kapeakatseisten näkemysten vuoksi. Mistä sitä ikinä tietää, kestääkö suhde - tärkeintä on, että siinä on onnellinen.
tuo on perinne ajalta jolloin mies antoi tyttärensä kaverilleen vaimoksi. nykytutkimuksen mukaanhan teinipojat ja yli 30 vuotiaat naiset olisivat parhaita kumppaneita himojen kohtaamisen vuoksi
Nojaa, mulla on 10 vuotta vanhempi mies. Yli 5-kymppinen ja hänen seksihalunsa on 0. Itse taas haluaisin seksiä vaikka päivittäin. Pitkiä sessioita.
Tämä ikäero toimi aiemmin, ei enää.
Miehen kannalta hyvä diili. Omassa suhteessa 15v ikäero ja alkupuoli suhteessa on ollut ihana, perheen perustaminen sopi molemmille ja mies on mitä mahtavin isä. Tällä hetkellä elämä ja suhde in kuitenkin aika kivasti tasapainossa.
Tulevaisuus kuitenkin vähän kauhistuttaa, sillä mies on nyt reilut 40v ja ikä alla näkyä. Mulla on seksuaalisesti ehkä menevien vaihe ja miehellä se on selvästi jo ohi. JOS mies pysyy terveenä niin ei oo ongelmaa, mutta kyllähän tässä helposti menee oma elämä toisten passaamisesen (ensin omat lapset, sitten ikääntyvä puoliso ja lastenlapset). Rakkaita ovat kuitenkin ja oma osa valittu, joten turha marista... pointti kuitenkin siinä, ettei tämmönen ikäero ole oikeasti ideaali naisen kannalta.
Mä taas otin nuoremman miehen siinä toivossa, että miehellä riittäisi tarpeeksi haluja. Naisillahan lisääntyy halut vahemmiten, miehillä taas tulee seisokkiongelmia. Toivon myös, että ehdin kuukahtaa ensin sitten aikanaan, miehet kun kuolevat aikasemmin. Valintaan vaikutti myös se, että omanikäiset ja vanhemmat miehet ovat usein kaljamahaisia, omalla miehellä sikspäkki kunnossa. Joten ole mitä mieltä haluat, minä nautin nuoremmasta miehestäni ja hän minusta.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:58"]Ihanaa yleistystä. Mikä tarve sulla on julistaa asiaa ehdottomana totuutena?
.
Oma kokemukseni on se, että seurustelin 5 v. vanhemman miehen kanssa kolme vuotta, kunnes kyllästyin kypsymättömään käytökseen. Kolmekymppinen mies, joka ei pitänyt huolta raha-asioista (hups, pitäisikin maksaa vuokra), rymysi baareissa viikonloput ja mistään vakavista/vaikeista asioista ei voinut puhua. Lähdin menemään suhteesta, kun en enää jaksanut ja tajusin, ettei ko. henkilö varmaan koskaan siitä ns. kehity.
.
Nykyään olen avosuhteessa itseäni 6 vuotta nuoremman kanssa, minä 29 ja mies 23. Mies on fiksu, rauhallinen, vastuullinen ja avoin keskustelemaan vaikeistakin asioista. Sovitaan hyvin yhteen, eikä olisi mitään järkeä antaa ikäeron tulla esteeksi.
.
Eli hyvin yksilöllistä ja toivon, ettei kukaan kulje onnensa ohi vain kapeakatseisten näkemysten vuoksi. Mistä sitä ikinä tietää, kestääkö suhde - tärkeintä on, että siinä on onnellinen.
[/quote]
Minullakin nuorempi mies oli myös kypsempi ja fiksumpi kuin eksät, jotka olivat minua vanhempia.
-12
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:58"]
tuo on perinne ajalta jolloin mies antoi tyttärensä kaverilleen vaimoksi. nykytutkimuksen mukaanhan teinipojat ja yli 30 vuotiaat naiset olisivat parhaita kumppaneita himojen kohtaamisen vuoksi
[/quote]
Mutta se teinipoika ei kyllä millään tavalla taida olla parhaassa mahdollisessa iässä isäksi lapselle.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:56"]Odottakaa 25-30-vuotiaiksi ja ottakaa suunnilleen samanikäinen[/quote]
Kyllä kolmikymppinenkin mies on vielä melkoinen kakara, ainakin itse olin niin kuin oli kaveripiirikin. Vasta neljän kympin hujakoilla miehiin tulee sellaista aikuista seesteisyyttä ja turha sähläys katoaa.
En oikein ymmärrä, mitä vikaa siinä on, että toinen on eläkkeellä ja toinen ei. Oma isäni jäi kuusi vuotta ennen äitiäni eläkkeelle. Siivosi kotia, pesi pyykit ja laittoi äidille aina ruoan pöytään kun hän tuli töistä. Ei hän mikään kodinhengetär ollut, mutta piti kämpän perussiistinä ja teki äidin mukaan maistuvaa safkaa. Äiti sitten huolehti sisustamisesta, perusteellisemmista siivouksista ja muista kodinhoidollisista jutuista.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:49"]
Tiedän ettei mielipiteeni ole suosittu, mutta minusta naisen kuuluu olla parisuhteessa miestä nuorempi. Sopiva ikäero on noin 10 vuotta. Syy tähän on se, että nuoret miehet ovat aivan kakaroita samanikäisiin naisiin verrattuna. Toisessa päässä taas on se ongelma, että naisten seksuaalinen halukkuus laskee voimakkaasti vaihdevuosien jälkeen.
Kun ottaa 10 vuotta vanhemman miehen, ei tarvitse katsella kakaraa eikä miehen tarvitse olla kypsemmässä iässä ilman seksiä naisen haluttomuuden vuoksi.
[/quote]
Höpöhöpö. Tarveisin nainen, joka on 17 vuotta miestään vanhempi. :)
Kuka helvetti tahtoo ikälopun impotentin? En mä ainakaan. Alle vuoden ikäero on kaikkein paras.
N24
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:04"]
[/quote]
Mutta se teinipoika ei kyllä millään tavalla taida olla parhaassa mahdollisessa iässä isäksi lapselle.
[/quote]
nuori sperma ja elämää nähnyt nainen on lapsen kannalta parempi. kuin vanha sperma ja teinipissis äiti
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:04"]
[/quote]
[/quote]
nuori sperma ja elämää nähnyt nainen on lapsen kannalta parempi. kuin vanha sperma ja teinipissis äiti
[/quote]
Miehen sperman laatu paranee tutkimusten mukaan 30 ikävuoteen asti.
Mutta se toinen yhtä tärkeä asia, eli ne henkiset ominaisuudet... Uskotko tosiaan tavallisen teinipojan olevan henkisiltä ominaisuuksiltaan ja iältään parhaassa iässä lapsen isäksi? Aina ei pidä tuijottaa pelkästään vanhempien fyysistä ikää, milloin tullaan vanhemmiksi. Lapsi tuo mukanaan valtavasti vastuuta ja sen vuoksi vanhempien henkisen puolen ominaisuudet ovat aivan yhtä tärkeitä tai jopa vielä tärkeämpiä kuin fyysiset ominaisuudet.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:59"]Nojaa, mulla on 10 vuotta vanhempi mies. Yli 5-kymppinen ja hänen seksihalunsa on 0. Itse taas haluaisin seksiä vaikka päivittäin. Pitkiä sessioita.
Tämä ikäero toimi aiemmin, ei enää.
[/quote]meillä just sama tilanne. Omaa kivaa täytyy ahkerasti harrastaa. Ennemmin kyllä miehen kanssa olisin kuin lelujen.
Mulla 10 vuotta vanhempi mies - ei siksi että vanhempi ikä olisi mikään etu, vaan siksi että rakastan juuri häntä. Odotan kyllä jo vähän, milloin viriliteetti heikkenee, en nimittäin kestä tätä menoa enää montaa vuotta :)
Periaatteessa samanikäinen kumppani on mielestäni hyvä. Tässä nyt kävi näin kun mies oli muuten niin sopiva.
Heh, noin se meillä menee! Oon miestäni 8 vuotta nuorempi ja tykkään hänen aikuismaisesta olostaan, ei mikään kakara.