Naisen kuuluu olla suhteessa nuorempi, koska...
Tiedän ettei mielipiteeni ole suosittu, mutta minusta naisen kuuluu olla parisuhteessa miestä nuorempi. Sopiva ikäero on noin 10 vuotta. Syy tähän on se, että nuoret miehet ovat aivan kakaroita samanikäisiin naisiin verrattuna. Toisessa päässä taas on se ongelma, että naisten seksuaalinen halukkuus laskee voimakkaasti vaihdevuosien jälkeen.
Kun ottaa 10 vuotta vanhemman miehen, ei tarvitse katsella kakaraa eikä miehen tarvitse olla kypsemmässä iässä ilman seksiä naisen haluttomuuden vuoksi.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:58"]
tuo on perinne ajalta jolloin mies antoi tyttärensä kaverilleen vaimoksi. nykytutkimuksen mukaanhan teinipojat ja yli 30 vuotiaat naiset olisivat parhaita kumppaneita himojen kohtaamisen vuoksi
[/quote]
Mutta se teinipoika ei kyllä millään tavalla taida olla parhaassa mahdollisessa iässä isäksi lapselle.
[/quote]
Niitten lapsista tulee kauniita,ainakin mun lapsi on tosi kaunis ja isä täytti 16 sinä vuonna, kun tyttö syntyi. Koska isä itse ei ole erityisen komea, luulen, että nuoruus vaikuttaa. Eli fyysisesti sen ikäinen sopii hyvin isäksi.
naisella tulee olla nuorempi mies, koska naiset elää pidempään kuin miehet.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:58"]
tuo on perinne ajalta jolloin mies antoi tyttärensä kaverilleen vaimoksi. nykytutkimuksen mukaanhan teinipojat ja yli 30 vuotiaat naiset olisivat parhaita kumppaneita himojen kohtaamisen vuoksi
[/quote]
Mutta se teinipoika ei kyllä millään tavalla taida olla parhaassa mahdollisessa iässä isäksi lapselle.
[/quote]
Niitten lapsista tulee kauniita,ainakin mun lapsi on tosi kaunis ja isä täytti 16 sinä vuonna, kun tyttö syntyi. Koska isä itse ei ole erityisen komea, luulen, että nuoruus vaikuttaa. Eli fyysisesti sen ikäinen sopii hyvin isäksi.
[/quote]
Ja lisään vielä,että kummankaan suvussa ei oo ketään niin kaunista,hymykuoppainen,isot silmät, tyttömäinen kasvojen muoto... Ite oon tyytyväinen,et tein lapsen nuoren pojan kanssa itsekin suht nuorena, mut poikaa kuitenkin vuosia vanhempana.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:28"]Tutkimusten mukaan kestävimpiä parisuhteita ovat suhteet joissa ikäero on 5 v[/quote]
Ei kyllä pidä paikkaansa. Ainakin suuren ikäeron suhteissa (yli 15 vuotta) on kumppanien havaittu selviävän aivan yhtä hyvin kuin normisuhteissakin. Voit käydä kurkkaamassa asiasta vaikka Väestöliiton sivuilta.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:58"]
[/quote]
[/quote]
Ni mulla onneksi on lapset jo tehtynä, joten oikein ihanaa onseurustella itseä nuoremman viriilin miehen kanssa. Voi olla että hän joku päivä lähtee ja haluaa perustaa oman perheen, mutta sellaistahan se on. En ikinä enää ottaisi vanhempaa miestä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:58"]
[/quote]
[/quote]
nuori sperma ja elämää nähnyt nainen on lapsen kannalta parempi. kuin vanha sperma ja teinipissis äiti
[/quote]
Miehen sperman laatu paranee tutkimusten mukaan 30 ikävuoteen asti.
Mutta se toinen yhtä tärkeä asia, eli ne henkiset ominaisuudet... Uskotko tosiaan tavallisen teinipojan olevan henkisiltä ominaisuuksiltaan ja iältään parhaassa iässä lapsen isäksi? Aina ei pidä tuijottaa pelkästään vanhempien fyysistä ikää, milloin tullaan vanhemmiksi. Lapsi tuo mukanaan valtavasti vastuuta ja sen vuoksi vanhempien henkisen puolen ominaisuudet ovat aivan yhtä tärkeitä tai jopa vielä tärkeämpiä kuin fyysiset ominaisuudet.
[/quote]
No, eipä tuo alapeukutuksella miksikään muutu. Faktat ovat faktoja, mutta totuus on aina ollut joillekkin liian vaikea nieltäväksi.
Toki voidaan katsoa, miten sellainen malliyhteiskunta pyörisi, jossa pleikkaa pelaavista, mopoilla ja autoilla kaupungilla kuminpolttojälkiä katuun tekevistä es-jonneista tulisi joukolla pienten lasten isiä... Eihän ne osaa huolehtia edes itsestään, niin miten ne ikinä pystyisivät huolehtimaan pienistä lapsista. Yksikään tuntemistani es-jonneista ei ole töissä tai kesätöissä ja äiti ja isä tekevät heille kaikille aivan kaiken heidän puolestaan, vaikka ovat täysi-ikäisiä. Että siinä sitä "vastuuntuntoisuutta".
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:59"]Nojaa, mulla on 10 vuotta vanhempi mies. Yli 5-kymppinen ja hänen seksihalunsa on 0. Itse taas haluaisin seksiä vaikka päivittäin. Pitkiä sessioita.
Tämä ikäero toimi aiemmin, ei enää.
[/quote]
Olis tapahtunut nuoremmankin kanssa. Miehet kyllästyy samaan.
28... entäs työttömät aikuiset miehet? ovatko hekin huonoja isejä?
Kyllä se on tasan toisin päin. Naisen seksuaalinen kyvykkyys säilyy läpi elämän, miehestä ei monesti ole enää nelikymppisenä täyttämään ikätoverinsa haluja. Itse ainakin olen mieluummin ilman miestä kuin itseäni vanhemman kanssa. Ymmärrän kyllä sinuakin, tietysti ihminen haluaa itselleen niin hyvää kuin voi saada. Kymmenen vuotta kuitenkin on minusta sairas ikäero kumpaan suuntaan tahansa.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 12:28"]Tutkimusten mukaan kestävimpiä parisuhteita ovat suhteet joissa ikäero on 5 v[/quote]
Ei kyllä pidä paikkaansa. Ainakin suuren ikäeron suhteissa (yli 15 vuotta) on kumppanien havaittu selviävän aivan yhtä hyvin kuin normisuhteissakin. Voit käydä kurkkaamassa asiasta vaikka Väestöliiton sivuilta.
[/quote]Tästähän oli ihan vasta laaja kansainvälinen tutkimus, ja sen mukaan kaikki tilastot osoittavat juuri tuon 5 v:n olevan kriittinen kohta. Eli max. 5 v:n ikäero suhteessa oli paras. Eli ei ole mun keksintöä, vaan tilastollinen fakta. Ja kylläpä tuon jokainen voi lähipiirissäänkin nähdä, tiedän tasan yhden pitkän (siis yli 30 v) kestäneen liiton, jossa ikäero oli huomattava. Siinä nainen oli miestään 14 v vanhempi, liitto päättyi miehen kuolemaan.
Ap on totaalisen väärässä, kuten varmaan itsekin oikeasti tietää. Tutkimusten mukaan kestävimpiä parisuhteita ovat suhteet joissa ikäero on 5 v, sillä ei ole väliä, mitenpäin ikäero on.
Seksuaalisuudessa taas parhaiten kohtaavat nuori mies ja vanhempi nainen, koska molemmilla on halut huipussaan. Todellisuudessa naisten halut alkavat kasvaa n. 40-v, eivätkä vaihdevuodet vähennä haluja. Yleensä parisuhteen seksiongelmat lähtevät siitä, että iän myötä miehen halut hiipuvat, lisäksi heille tulee erektiovaikeuksia. Naisen orgasmiherkkyys kasvaa iän myötä (mm. siksi, että klitoriksen koko kasvaa), miehen heikkenee.
Naiset pysyvät myös miehiä nuorekkaampina, johtuisiko siitä, että naiset ovat kiinnostuneita terveydestään, harrastavat enemmän liikuntaa, huolehtivat ulkonäöstään. Miehet antavat useimmiten itsensä rapistua. Naisilla on virtaa pitkälle vanhuuteen; keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset naiset täyttävät kansalaisopistojen opinto- ja harrastepiirit, kunto-, jumppa- ja joogasalit, lenkkipolut, hiihtoladut, uimahallit, konsertit, teatterit, kirjastot, kulttuuritapahtumat, iltalukiot, avoimet yliopistot jne. Miehillä taas energian määrä alkaa hiipua viittäkymppiä lähestyttäessä ja muutamassa vuodessa suorastaan romahtaa. Kuusikymppiset miehet ovat yleisesti ottaen ihan pappoja, naiset tuossa iässä vielä pirteitä ja jaksavia ja innostuvia.
Kuka keski-ikäinen nainen haluaa kumppanikseen raihnaisen vaarin? Ja jos mies on 10 v vanhempi, niin naisen leskeysaika on sitten n. 20 v, koska miehet myös kuolevat 10 v nuorempina. Ja tätä ennen nainen on luultavasti ollut miehensä omaishoitaja muutaman vuoden ajana. Uutta miestä ei helpolla löydy, koska suunnilleenkaan oman ikäiset ovat joko vuodepotilaita ja haudassa.
Ainahan on poikkeuksia suuntaan ja toiseen, mutta ne ovat todellakin poikkeuksia. Poika pitää kasvattaa pienestä lähtien kantamaan vastuuta, kyllä parikymppisen pitää olla jo kutakuinkin itsenäinen aikuinen, niin miehen kuin naisenkin. Ihmeellistä tämä nykyaika, kun ollaan kuin teinejä vielä kolmikymppisinä.