kattooko teillä mies koko ajan telkkaria
Tai netistä jotain ohjelmaa, tai pelaa? Mä en enää jaksa. Se alkaa heti ku tulee töistä kotia. Makaa vaan naama kuvaruudussa kiinni :( ihan paska perhe-elämä meillä. Tai sitä ei ole ollenkaan. Me ei ees puhuta toisillemme enää mitään :(
Kommentit (23)
Ei niin paljon mitä minä ja teini notkutaan netissä.
Tietokoneen ruutua ja tablettia! Ihan koko ajan. No ruokaa se laittaa, ja tekee pitkää päivää töissä. Kun lapset kysyy missä isi, mulla on kaksi vastausta; joko "töissä" tai "netissä".
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:09"]ÖÖö, miksi olette yhdessä?
[/quote]en haluiskaan mut mies ei halua erota :( just nyt mulla ei oo voimia yksin alkaaneroa ja muuttoa hommaamaan. Tässä ollaan jumissa ja masennun koko ajan enemmän
EI. mutta tykkää kuunnella radiota jostain syystä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:14"]Tietokoneen ruutua ja tablettia! Ihan koko ajan. No ruokaa se laittaa, ja tekee pitkää päivää töissä. Kun lapset kysyy missä isi, mulla on kaksi vastausta; joko "töissä" tai "netissä".
[/quote]just näin meilläki
mut niin teen minäki paljon töitä...
Meillä se on toisinpäin.. Oon työttömänä niin aloitan aamun nettisarjoilla, tosin hoidan välissä kotityöt ja laitan ruokaa. Sit taas lenkkeilyn jälkeen istun tv:n ääressä ja selaan puhelinta siihen saakka kunnes mennään nukkumaan. On meillä silti seksiä ja yleensä katsotaan yhdessä tv:tä lähekkäin. Joskus mies kyllä huomauttaa jatkuvasta tv:n katselusta.
Ei telkkua mut koneella pelaa senkin edestä. Katsoiskin mun kanssa vaikka telkkaria välillä illalla, mut aika harvinaista herkkua on. Aika väsynyt rupeen oleen tähän touhuun, tuntuu niinku olisin aina yksin kotona kun toinen ei ole henkisesti läsnä juuri ollenkaan.
Ei. Mun mies pelaa tennistä, lenkkeilee, osti just SUPpailu laudan ja touhuaa ja leikkii lasten kanssa. Pyöräilee, siivoaa ja tekee ruokaakin. Meillä lapsi haluaa välillä katsoa jotain tiettyä lastenohjelmaa, mies saattaa sen katsoa tytön kanssa.
Kyllä katsoo. Arkisin varmasti noin 5-6 tuntia / päivä , viikonloppuisin min 8 h/päivä. Ärsyttää.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:24"]Ei telkkua mut koneella pelaa senkin edestä. Katsoiskin mun kanssa vaikka telkkaria välillä illalla, mut aika harvinaista herkkua on. Aika väsynyt rupeen oleen tähän touhuun, tuntuu niinku olisin aina yksin kotona kun toinen ei ole henkisesti läsnä juuri ollenkaan.
[/quote]juu mä oon sanonuti et iha sama oltasko me saman katon alla vai ei, miks meidän pitää olla naimisissa. Sit se vetää lapsikietin esiin. Et lasten takia on hyvä. Mutmukä hyväesimerkki me näin ollaan?
Pidätkö huolta miehesi seksuaalisista tarpeista? Kun nainen pihtaa tai ei anna kakkosta, mies voi helposti masentua.
Ei. Sen mielestä telkkarista tulee suurimmaksi osaksi vaan paskaa ja minä ja lapset katotaan aina niin se ei ees vois kattoo. Eikä todellakaan pelaa mitään, on aikuinen ihminen, lapset meillä pelaa.
Mies käy joka ilta kävelemässä ja katsomassa vanhaa äitiään, sekin on ärsyttävää välillä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:32"]Pidätkö huolta miehesi seksuaalisista tarpeista? Kun nainen pihtaa tai ei anna kakkosta, mies voi helposti masentua.
[/quote]
Miten sellaista miestä, joka istuu kaiken vapaa-aikansa koneella, voisi kukaan nainen haluta seksuaalisesti? Just sitä saa mitä tilaa. Edes maksullinen nainen ei anna pyytämättä ilmaiseks.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 21:32"]Pidätkö huolta miehesi seksuaalisista tarpeista? Kun nainen pihtaa tai ei anna kakkosta, mies voi helposti masentua.
[/quote]no en pihtaa. Ei sen puoleen et haluisin tota perunaa
tässä onkin oman parisuhteeni suurimpia haittatekijöitä, eli se kuin muija katselee telkkaria joka ikinen ilta. Yritän kysyä monta kertaa kuukaudessa, että voitaisiinko edes yksi ilta pitää tv kokonaan kiinni ja keskittyä vain toisiimme, keskustellla ja seurustella. Ikinä se ei käy, joka ilta pitää katsoa telkkaria. Sitten se on mennyt vielä siihen, että kokkiohjelmia, miljoonakoteja, musiikkikykyjenetsintää, hyvät ja huonot uutiset jne löytyy jokaista genreä noin viisi ohjelmaa, joiden jokainen jakso on PAKKO katsoa joka kerta koska on niin tärkeää. Entäs meidän yhteinen yhdessäolo, siis sellainen aito yhdessäolo? Minä katselen sitä kun hän katselee jotain hömppää ei ole yhdessäoloa alkuunkaan.
On vielä niin pakkomielteistä, että mitään ei voi katsoa seuraavana päivänä uusintana. Koskaan ei voi hyödyntää Ruutua tai Katsomoa mistä voisi katsoa milloin vain. Aina pitää katsoa tv:n esitysaikana silloin kun tulee. Joku päivä mä flippaan tähän..
Ei. Se touhuaa ulkona. Nytki lähös kahen lapsen kaa kalastamaan.
Katsoo mies telkkua jatkuvasti. Tänäänkin 5 tuntia sohvalla. Me käytiin lasten kanssa leikkipuistossa, tein ruokaa, pesin pyykit, kävin kaupassa ja mies yhä vaan katsoi telkkua!!! Annoin lapsille iltapalat, hänkin tuli hakemaan kaljaa ja juttelemaan lasten kanssa sekä pesi toisen hampaat, minä toisen. Nyt ei tule mitään katsottavaa, joten hän lukee kännyllä uutisia ja vahtii samalla, ettei hyviä ohjelmia ala. Menin jo sänkyyn, luen vauva-palstaa. Mies varmaan tulee, jos hyvät tv-ohjelmat loppuivat kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:26"]Ei. Se touhuaa ulkona. Nytki lähös kahen lapsen kaa kalastamaan.
[/quote]
Yöllä?
ÖÖö, miksi olette yhdessä?