Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kattooko teillä mies koko ajan telkkaria

Vierailija
26.06.2015 |

Tai netistä jotain ohjelmaa, tai pelaa? Mä en enää jaksa. Se alkaa heti ku tulee töistä kotia. Makaa vaan naama kuvaruudussa kiinni :( ihan paska perhe-elämä meillä. Tai sitä ei ole ollenkaan. Me ei ees puhuta toisillemme enää mitään :(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tulee töistä 17-18 aikaan ja suuntaa suoraan teeveen ääreen. Lapset eivät saa huomiota, jolloin alkavat nahistella tms. Ja sitten mamma karjuu että mä haluan katsoa töllöä rauhassa.

Vierailija
22/23 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 22:26"]Ei. Se touhuaa ulkona. Nytki lähös kahen lapsen kaa kalastamaan.
[/quote]

Yöllä?
[/quote]
Niin? Perjantai ilta. Lapsilla kesäloma.
Mitä sitte?
Ulkona ihana ilma ja järvellä tyyntä.
Päivällä n. Neljävuotias tyttö auttoi isää laittamaan muikut savustuspönttöön.
Isommat saa opetella virvelöimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pelaa pleikka nelosella päivät ja illat,välillä yötkin. Tehdään välillä yhdessä ruokaa jne. Ei mua haittaa kunhan saan seksiä parin päivän välein. Mies tietää miten mut pitää tyytyväisenä niin tämä käy hyvin. :)

Katsomme yhdessä tuotantokausia makkarissa,sama maku ohjelmissa niin silloinkin on yhdessä tekemistä.

Kaksi lasta jotka saa huomiota ja jos johonkin mennään niin kaikki lähtee eikä siitä tule ikinä mitään numeroa. Meillä menee luonnostaan vaan niin että kun mennään vaikka kauppaan niin mies heittää pleikan odottamaan kaupasta tuloa ja jatkaa kun tullaan kotio. Tekee pihahommia ja on tallillakin välillä mutta suurimmaksi osaksi pelaa. Tänään oltiin 4h pihalla ja liikenteessä muutama tunti. Nytkin pelaa bäfää ja mä istun koneella,samalla sohvalla ollaan. Kuulokkeet päässä kun juttelee muiden pelaajien kanssa. Ei valittamista,sain seksiä tänään. ;)

30N & 32M