Miesrekrytoijana palkkaisin mielummin kauniin kuin ruman
Vaikka ruma olisi pätevämpi.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:11"]
Ketä naista ei oltaisi monesti kutsuttu kauniiksi? :DDDDD
[/quote]
Kaikkia meitä taviksia? Ei ainakaan itseäni kertaakaan ikinä, ja ihan tavallisen näköinen olen, en mitenkään silmiinpistävän ruma. Tervetuloa kuplastasi tavallisen naisen maailmaan.
[/quote]
No on outoa, et vissiin nuorenakaan ole viihtynyt yöelämässä? Siellä kehuja saa vaikka ei missään muualla sais
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:11"] Ketä naista ei oltaisi monesti kutsuttu kauniiksi? :DDDDD [/quote] Kaikkia meitä taviksia? Ei ainakaan itseäni kertaakaan ikinä, ja ihan tavallisen näköinen olen, en mitenkään silmiinpistävän ruma. Tervetuloa kuplastasi tavallisen naisen maailmaan. [/quote] No on outoa, et vissiin nuorenakaan ole viihtynyt yöelämässä? Siellä kehuja saa vaikka ei missään muualla sais
[/quote]
Joo en, mitä nyt 2-3 kertaa viikossa kävin tanssimassa yökerhoissa ikävuosina 17-25. Ehkä se ei sitten ollut tarpeeksi... tai sitten sinulla on ihan epärealistinen näkemys tavallisen naisen elämästä.
Menepä jonnekin yökerhoon ja seuraa niitä tavallisia tyttöjä, saat aika pitkään odotella että yksikään mies heille menisi juttelemaan saatika kehumaan kauniiksi. Ainiin, mutta ethän toki voi, kun sä tuijotat vaan niitä paria huippukaunista pimua ja katsot kuinka heidän ympärillään pyörii mies toisensa jälkeen, ja unohdat että me muut edes ollaan naisia.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:06"]Miksi kaunis olisi "elämäniloisempi"? [/quote] Koska heillä elämä on parempaa [/quote] Miks olisi? Mua on monesti kauniiksi kutsuttu mutta mun elämä ei tasan ole mitenkään keskivertoa parempaa ollut, lähinnä päinvastoin.
[/quote]
Jos kauniina elämäsi ei ole ollut keskivertoa parempaa, niin et osaa edes kuvitella miten paljon hankalampaa se olisi rumana ja varsinkin jos olisit miespuolinen
Minäkin palkkaisin mieluummin kauniin kuin ruman miehen, jos olisin miesrekrytoija.
Ei vittu av-mammat. Olen jälleen kerran pettynyt tyhmyyteenne.
Kun näin tän aloituksen toivoin syvästi että ymmärtäisitte olla vastaamatta tähän.
Miksi oi miksi teitte sen taas.
Siksi haenkin aina yrityksiin, joissa rekrytoijana toimii mies. Nainen kun ei palkkaa itseaan kauniimpaa naista.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:00"]
Kyllä naisetkin palkkaavat mieluummin komeita ja kauniita.
[/quote]
Komeita miehiä, kyllä mutta eivät kauniita naisia koska eivät halua sellaisia kilpailijoiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:11"]
[/quote]
Kaikkia meitä taviksia? Ei ainakaan itseäni kertaakaan ikinä, ja ihan tavallisen näköinen olen, en mitenkään silmiinpistävän ruma. Tervetuloa kuplastasi tavallisen naisen maailmaan.
[/quote]
No on outoa, et vissiin nuorenakaan ole viihtynyt yöelämässä? Siellä kehuja saa vaikka ei missään muualla sais
[/quote]
Ja joku ottaa ne todesta? :D
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:06"]Miksi kaunis olisi "elämäniloisempi"? [/quote] Koska heillä elämä on parempaa [/quote] Miks olisi? Mua on monesti kauniiksi kutsuttu mutta mun elämä ei tasan ole mitenkään keskivertoa parempaa ollut, lähinnä päinvastoin.
[/quote]
Jos kauniina elämäsi ei ole ollut keskivertoa parempaa, niin et osaa edes kuvitella miten paljon hankalampaa se olisi rumana ja varsinkin jos olisit miespuolinen
[/quote]
No tässä taitaa jo aika paljon vaikuttaa se mitä pitää elämässä huonona. Ne asiat mitkä mulla on mennyt huonosti, eivät ole millään tavalla riippuvaisia ulkonäöstä. Jos arvostaa pinnallista paskaa, niin sitten ehkä eri asia. Sellaisen ihmisen mielestä mun elämä varmaan olis ihan jees.
Aloittaja sanoi "palkkaisin" ei "palkkaan". Hän ei ole koskaan palkannut ketään, ei rumaa eikä kaunista. Oletan että työskentelee jäteauton kuljettajana ja siinä hommassa pysyy kunnes ryyppää itsensä hengiltä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:01"]
Vaikka ruma olisi pätevämpi.
[/quote]
Sinä vaan rekrytoisit, mutta et vastaisi tulevan alaisesi työsuorituksista, niinkö.
Meillä rekrytoinnista vastaavaa aina rekrytoitavan tuleva pomo, joka luonnollisesti palkkaa pätevimmän, koska itse pääsee näin tulevaisuudessa helpommalla, eikä tarvitse tehdä osaamattomien alaisten töitä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 13:07"]
Siksi haenkin aina yrityksiin, joissa rekrytoijana toimii mies. Nainen kun ei palkkaa itseaan kauniimpaa naista.
[/quote]
Tämä.
Ei ihme että maa on persiillä kuin tuollaisia munalla rekrytoija ilmeisesti on enemmänkin.
Mä en palkkaa yhtään naisia, vaikka olisivat kuinka kauniita. Luovat turhaa jännitettä miesten välille ja draamaa, sitä paitsi miehet ovat parempia ja omistautuneempia työn tekijöitä.
t. pienen 6 hengen mobiilisovellus-firman tj
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 17:21"]
Olen ruma ja saanut lähes jokaisen hakemani paikan, oli haastattelija sitten mies tai nainen. Tämähän tarkoittaa sitä, että mun täytyy olla ihan saatanan pätevä. Sopii minulle.
[/quote]
Tässä on asennetta ja oikea ajatusmalli, respect!
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 16:44"]
Mä en palkkaa yhtään naisia, vaikka olisivat kuinka kauniita. Luovat turhaa jännitettä miesten välille ja draamaa, sitä paitsi miehet ovat parempia ja omistautuneempia työn tekijöitä.
t. pienen 6 hengen mobiilisovellus-firman tj
[/quote]
Minäpä olen internetin tj joten osaan sanoa että konkurssi on ovella kun mobiilifirman tj hengailee täällä kesken työpäivän.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 12:11"]
[/quote]