Lidlin parhaat tuotteet?
Yksi uusi suosikkini on Italia viikkojen chili marinoidut oliivit. Todella herkullisia esim lasillisen gintonicin kanssa.
Kommentit (54)
Pattayajäätee
Monet brateurstit
Minkä nimisiä nuo oliivit oli? Mä oon aina onnistunut lidlistä ostamaan pahoja oliiveja.
Paistopisteen patongit, vaikka taikina tietysti tulee jostain Länsi-Saksasta. Juoksuvaatteita ostan, ovat samanlaatuisia kuin Stadiumin ja puolet edullisempia.
Pekonisipsit
Nallesipsit
Paistotuotteet, erityisesti Brezelit ja Croissantit
Aprikoosi-Jasmiini Plus-vesi
+muut halvat limut
Coshida-kissanruoka
Kolmioleivät
Kausituotteet
Italiamo, di origine italiana, olive nere, seasoned black olives with stones.
herkullisia.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:18"]Italiamo, di origine italiana, olive nere, seasoned black olives with stones.
herkullisia.
[/quote] onko noita siellä aina?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:18"]Italiamo, di origine italiana, olive nere, seasoned black olives with stones.
herkullisia.
[/quote] Ei, vain Italia viikolla. Eilen ostin viimeisen jämä paketin -50%.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:18"]Italiamo, di origine italiana, olive nere, seasoned black olives with stones.
herkullisia.
[/quote] no harmi. Ne isossa oranssikantisessa purkissa olevat on hirveitä. Välttäkää niitä.
Appenzeller-juusto
pakastepizzat
Inferno-sipsit
paistopisteen sämpylät
hampurilaispihvit
purkkimaissi
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:24"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:19"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:18"]Italiamo, di origine italiana, olive nere, seasoned black olives with stones.
herkullisia.
[/quote] no harmi. Ne isossa oranssikantisessa purkissa olevat on hirveitä. Välttäkää niitä.
[/quote] Espanja ja Kreikka viikkojen oliivit on myös ok
Kannattaa se suolavesi kaataa pois ja marinoida itse oliiviöljy-yrtti seoksella..
Urheiluvaatteet, kreikkalaiset ja turkkilaiset jugurtit ämpärissä, smoothiet, hollantilaiset salmiakki- ja lakritsikarkit jättiaskeissa, paistopisteen maalaiscroissantit, korvapuustit, rahkataskut sekö neliönmalliset ruisleivät, terttutomaatit
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:27"]Kannattaa se suolavesi kaataa pois ja marinoida itse oliiviöljy-yrtti seoksella..
[/quote] tai ostaa vaan valmiiksi hyviä.
Aurinkokuivatut tomaatit, kalamataoliivit
hapankaali
vihreä tee
kreikkalainen jogurtti
maitorahka (en tosin osta enää koska ei ole kotimaista mutta maku ja koostumus ehdottomasti paras!)
pakastevihannekset
pistaasi- ja muut pähkinät
rusinat ja luumut!
munakoisot ehdottomasti ja moni muu kasvis
Lidlin maustamattomat rahkat ehdottomasti lemppari, koska on kivan mietoja.
Lisäksi croissantit niin täytettyinä kuin ilmankin hyviä.
Kreikkalainen jugu, juustot, bratwurstit, lihikset ja pasteijat paistopisteestä. Pakastimesta lankkuperunat, kebab ja hampparipihvit. Vehnäolut on kohtalaisen hyvää tuollaiseksi keskioluen vahvuiseksi ja hintakin on alle pari euroa. Mausteet ovat myös hyviä ja edullisia.
Hampurilaispihvit
Paistopisteen sämpylät, patongit, donitsit
Nallesipsit
Sitten perus maito, oivariini, leivät ja mm. risifrutti, niiden hinnat ahh
Jäätelöt
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 10:13"]
Pattayajäätee Monet brateurstit Minkä nimisiä nuo oliivit oli? Mä oon aina onnistunut lidlistä ostamaan pahoja oliiveja.
[/quote]
Paitsi että jäätee on just vaihtunut, ei ollut enää saman nimistä kuin aikaisemmin.
Omia suosikkejani, joita käyn erikseen ostamassa: kreikkalainen jugurtti 1kg pakkauksessa, erikoiskinkut ja paistopisteen karjalanpiirakat ja croissantit.
En käy koskaan kyseisessä kaupassa, mutta olen kuullu kehuttavan riisipiirakoita.