Lapset rasittavat, mies ärsyttä!
Mitä enemmän lapset rasittavat hermojani, sitä enemmän mies ärsyttää. Siis mies tuntuu minusta ärsyttävältä ja etenkin se alkaa ärsyttää, että mies ei tyydytä minua tarpeeksi seksuaalisesti eikä ole yhtä kiinnostunut koko asiasta. Huomaan miehenkin reagoivan siten, että rasittuessaan lapsista minä alan ärsyttää häntä myös herkästi. Miten tästä kierteestä pääsisi pois?
Kommentit (7)
Varmaan vastataan että koita vain sinnitellä pikkulapsivaihe ohi ja katsoa sitten miten menee... Mutta miten kestää vielä kolme vuotta näin tyytymättömänä?! Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:29"]Ota aikaa itsellesi,vaikka lenkkeilyn muodossa. Saat omaa aikaa,kroppa kiittää,mieli virkistyy ja ukkoski huomaa,että oot muutakin kuin äiti. Omaa elämää /aikaa pitää olla, muuten hukkuu arjen rumbaan.
[/quote] käyn yksin salilla pari kertaa viikossa ja lyhyellä lenkillä välillä yksin, rattaissa olevan lapsenkin kanssa voin lenkkeillä. Ja saan kyllä muutenkin omaa aikaa melkeinpä tarpeen mukaan ja auttaa se hetkeksi. Mutta tarvitsisin todella paljon enemmän sitä omaa aikaakin silti. Ei ongelma varmaan ole se, että mies pitäisi mua vain äitinä, vaan se, että ulkoisten rasitusten vuoksi ärsyttämme toisiamme, syyllistämme toisiamme ja ärsytys vain kasvaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 08:29"]Ota aikaa itsellesi,vaikka lenkkeilyn muodossa. Saat omaa aikaa,kroppa kiittää,mieli virkistyy ja ukkoski huomaa,että oot muutakin kuin äiti. Omaa elämää /aikaa pitää olla, muuten hukkuu arjen rumbaan.
[/quote] käyn yksin salilla pari kertaa viikossa ja lyhyellä lenkillä välillä yksin, rattaissa olevan lapsenkin kanssa voin lenkkeillä. Ja saan kyllä muutenkin omaa aikaa melkeinpä tarpeen mukaan ja auttaa se hetkeksi. Mutta tarvitsisin todella paljon enemmän sitä omaa aikaakin silti. Ei ongelma varmaan ole se, että mies pitäisi mua vain äitinä, vaan se, että ulkoisten rasitusten vuoksi ärsyttämme toisiamme, syyllistämme toisiamme ja ärsytys vain kasvaa. Ap
[/quote]Ai,no sitten onkin jo kökömpi tilanne.Ajattelin että jos ottaisitte jostain yhteistä aikaa.mut jos toisen naamakin ärsyttää. En voi muuta kun todeta että noita aikoja tulee ja menee. On sit teistä kiinni kestääkö pää ja onko tahtoa/ työkaluja ratkoa tuollaiset paskafiilikset. Tsemppiä
On meillä yleensä iltaisin yhteistä aikaa iltaisin tunti tai pari kun lapset nukkuvat ja minä tingin yöunistani. Kun lapset eivät rasita, toinen ei ärsytä. Väsymys toisaalta kiristää pinnaa entisestään ja silloin kyllä ärsyttää. Lastenhoitoapua ei juuri ole kuin harvoin ja siihenkin liittyy ongelmia, sillä mies ylihuolehtii usein lasten turvallisuutta. Ap
Ota aikaa itsellesi,vaikka lenkkeilyn muodossa. Saat omaa aikaa,kroppa kiittää,mieli virkistyy ja ukkoski huomaa,että oot muutakin kuin äiti. Omaa elämää /aikaa pitää olla, muuten hukkuu arjen rumbaan.